Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2020 20:56 - Има ли шансове Кубрат Пулев срещу Антъни Джошуа ?
Автор: missana Категория: Други   
Прочетен: 2540 Коментари: 22 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

        Въпросът не е от лесните. Защото и в бокса, подобно на други спортове, рулетката се върти и е възможно всичко да се случи. Ако ми бяха задали същия въпрос преди две години, щях убедено да кажа, че Пулев няма никакви шансове. Тогава звездата на Джошуа ярко сияеше. Той бе нанесъл сериозно поражение на Владимир Кличко - световен шампион с огромен авторитет, който сравнително лесно се разправи с нашия Кубрат. Разбира се, внимателният ретроспективен анализ показа, че Пулев не бе без шансове в този мач. Но треньорският му щаб му даде пагубен съвет да се хвърли и нокаутира Кличко. Тази погрешна тактика предреши изхода на мача. Ако Пулев бе боксирал тогава внимателно и търпеливо, дебнейки своя миг, той имаше реални шансове да победи украинеца, най-вече заради разликата във възрастта.

        Срещата на Джошуа срещу Кличко показа, че младата надежда също е много уязвима. Джошуа бе свален в тежък нокдаун. Ако Кличко бе успял да се концентрира и да намери сили, той щеше да довърши съперника си. Но сработи сценарият на Джек Лондон от знаменития му разказ "Къс месо". Младостта се окопити и спечели този мач. Мнозина наблюдатели прибързаха да обявят Антъни Джошуа за новия гений на бокса. Някои от тях уверяваха, че се касае за суперталант, надминаващ дори този на Мохамед Али. Но първата среща между дебелия и по-нисък мексикански боксьор Анди Руис и Джошуа, опроверга напълно всички подобни изхвърляния. С изключително сърцата игра Руис отупа прехваления английски боксьор и на всички стана ясно, че "царят е гол"! И мачът реванш между двамата не реабилитира достатъчно Джошуа. Всички видяха, че той спечели този мач не поради реално и убедително превъзходство, а просто защото се възползва от по-голямата си пъргавост и буквално бягаше панически по ринга от Руис. Печалбата му по точки бе по-скоро позорна печалба на един ловък страхливец. Очевидно Кубрат Пулев е по-бърз от Руис и на Джошуа няма да му е толкова лесно да бяга по аналогичен начин по ринга. Разбира се всичко зависи от моментната форма на двамата, а също и от спортното им щастие. Очертава се мач с неясен и труден за прогнозиране изход. Аз имам само един упрек към българския боксьор. Той прибърза да декларира пред журналисти, че ще е категоричният победител в този мач. Това може да раздразни силно боговете, които както знаем от Омир, решават с помощта на специални везни изходите от двубоите /да си припомним тук двубоят между Ахил и Мемнон/. А гневните богове са склонни към категорични опровержения, защото никой не може да им отнема и изземва правото те да отсъждат кой ще е победителят.

          И  така, очаквам със затаен дъх предстоящия мач Пулев - Джошуа и като всеки българин болея за нашия Кубрат! Нека той спечели, за да донесе на България първата шампионска титла в най-тежката категория на бокса! С теб сме, Кубрате!




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
13.02.2020 21:07
и на мен много ми е симпатичен този човек. Кубрат има не само хъс за победа, но и добър характер, широко скроен е. Дано победи!
цитирай
2. germantiger - ще бъда кратък или ще се опитам да бъда кратък:)
13.02.2020 21:54
аз като небългарин :) съм за Джошуа, защото за мен в почти всяко отношение превъзхожда чисто боксово Пулев

отделно миналото на пулев като нагъл боклук покрай мутрите в един друг период преди години, айретен, че има "податки" че е мангфал, циганин по произход семействоот им, но да сотавим това ако ще да е баш българин

пример - нигерийския англичанин рядко говори глупости
кубрат пулев плещи простотиоя след простотия от тия които ти си посочил към края на постинга си

и то плещи тия глупости не заради театрото и не заради сценария,прсото "му идва отвътре", рядко срещан случай - нигерийска печка да е по-възпитана и сдържана от бял мутраген, впрочем логично

ПС
съглазен съм с всичко което си написал в постинга ти с ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ДВЕТЕ НЕВЕРНИ ИЗРЕЧЕНИЯ ЗА ПАНИЧЕСКО БЯГАНЕ И ПОЗОРНА ПОБЕДА НА СТРАХЛИВЕЦ - ТИЯ ТИ ДМИ СА, хайде да не казвам идиотски,но неверни
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Роси! Ще му стискаме палци, ако се стигне до мач с Джошуа!
13.02.2020 22:19
rosiela написа:
Младене, и на мен много ми е симпатичен този човек. Кубрат има не само хъс за победа, но и добър характер, широко скроен е. Дано победи!

цитирай
4. missana - Благодаря ти, че коментира, germantiger! Коментарът ти е интересен.
13.02.2020 22:22
germantiger написа:
ще бъда кратък или ще се опитам да бъда кратък:) аз като небългарин :) съм за Джошуа, защото за мен в почти всяко отношение превъзхожда чисто боксово Пулев

отделно миналото на пулев като нагъл боклук покрай мутрите в един друг период преди години, айретен, че има "податки" че е мангфал, циганин по произход семействоот им, но да сотавим това ако ще да е баш българин

пример - нигерийския англичанин рядко говори глупости
кубрат пулев плещи простотиоя след простотия от тия които ти си посочил към края на постинга си

и то плещи тия глупости не заради театрото и не заради сценария,прсото "му идва отвътре", рядко срещан случай - нигерийска печка да е по-възпитана и сдържана от бял мутраген, впрочем логично

ПС
съглазен съм с всичко което си написал в постинга ти с ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ДВЕТЕ НЕВЕРНИ ИЗРЕЧЕНИЯ ЗА ПАНИЧЕСКО БЯГАНЕ И ПОЗОРНА ПОБЕДА НА СТРАХЛИВЕЦ - ТИЯ ТИ ДМИ СА, хайде да не казвам идиотски,но неверни


И все пак си представям как би бягал Джошуа по ринга, като шопар в тръстика, от един друг нигериец - Франсис Нганоу. Дори и Дионтей Уайлдър би сцепил само с един удар евтиното нигерийско самочувствие на Джошуа. Този негър по един или друг начин ще си го получи, защото победи незаслужено Владимир Кличко. Беше една чиста случайност. Няма да забравя как съветския спринтьор Валери Борзов наказваше нещастните американски негърчета на 100 метра гладко бягане, но ти тогава едва ли си бил роден. Съветвам те да гледаш филма "Освобождението на Елби Джоунс" (The Liberation of L.B. Jones). Ще изпиташ върховна наслада!
цитирай
5. staler - я, мелеза се изцепил от позицията на ...
14.02.2020 02:02
я, мелеза се изцепил от позицията на небългарин,ариец дат те ба в боклука,утепан.....в спортно-техн отношение----пулев е по тежък в краката,техниката му куца,може да блъска едни и същи серии,без значемие какво се случва отсреща и т.н. но е физически много по здрав//природно,естест обусловено/от анаболното виолетово говедо джоши.....като сека маямуна оно е бръзо у краката и отделно има зад гърба си най новите постижения на медиц синтетика за която тестове все още няма открити,няма открити....ноооо некои път това изиграва лоша шега----първия мач с мексиканецо показа какво се случва когато объркаме алхимията---джошката изглеждаше като пребозало малаче ......тоест ако кубрат гледа повече мачове на брат си тервел и опита да му подражава ,има поне едно 30% шанс ......
цитирай
6. missana - Големият разбирач, който сигурно неслучайно носи ник на името на Илона Сталер!
14.02.2020 11:07
staler написа:
я, мелеза се изцепил от позицията на небългарин,ариец дат те ба в боклука,утепан.....в спортно-техн отношение----пулев е по тежък в краката,техниката му куца,може да блъска едни и същи серии,без значемие какво се случва отсреща и т.н. но е физически много по здрав//природно,естест обусловено/от анаболното виолетово говедо джоши.....като сека маямуна оно е бръзо у краката и отделно има зад гърба си най новите постижения на медиц синтетика за която тестове все още няма открити,няма открити....ноооо некои път това изиграва лоша шега----първия мач с мексиканецо показа какво се случва когато объркаме алхимията---джошката изглеждаше като пребозало малаче ......тоест ако кубрат гледа повече мачове на брат си тервел и опита да му подражава ,има поне едно 30% шанс ......


Все пак прибирай по-честичко краката, моля, да не вземеш да се разчекнеш!
цитирай
7. germantiger - +
14.02.2020 12:17
честно казнао никога не съм бил фен на Джошуа

много е вероятно дори да симпатизирам на Пулев

като много хора предпочитам бокса на брат му, но разбира се ставадума за друга категория

лично аз съм тренирал бокс преди бол години при бай димчо във варна с мой бг братовчед

......

пулев има шансове да бие нигериеца и както вчера ти писа - кличко след нокдауна в който бе свалил джошуа трябваше и мжеше да го довърши, примерно брат му ВИТАЛИЙ на който бях фен почти сигурно щеше да успее

за съжаление признавам, че нганоу не съм го гледал, че и чувал,както за жалост и борзов, при псоледния явно заради ралзиката в поколенията

......

уайлдър ми е много разпилян от махалата, но това се подразбира от житейския и боксовия му път, генезиса както се казва

лично аз преди години гледах и бях фен на мики уорд, артуро гатти, златното момче оскар де ла оя, мигел котто, а от тежкокатегорниците на тайсън разбира се, холифийлд, томми моррисън, виталий кличко, по-късно не толкова на владимир

джошуа има тяло и мускулатура на ниво,но и там с уговорки - тесен гръб генетично, не толкова силен удар, колкото "изглежда" и заблуждава зрителя/кубрат за жалост въобще не е нокаутьор, а освен това що иде реч до джошуа той добре знае, че не трябва да етолквоа стегнат, а мускулатурата му трябва да е по-гъвкава и работата във фитнеса се огхраничава 1-2 месеца преди срещшите защото стегнатите мускули забавят и дори... измиоряват в една по-късна фаза

колкото до химията - всички са химкици, кубрат също, зщаото той докато беше "българин" като типичен българин нямаше мускулна маса на ниво, нещо от което страда бг спорта десетилетия наред, рядко има генетично надарени българи в смисъл на изразени, оформени и "направени"

ПС
това с илона сталер чичолинката е добра идея от миссана - илонке не бъркай изцепване с нацепване - аз съм се изцепил,не ме моли да ти го нацепвам, за това мъжа ти е у вас
цитирай
8. germantiger - финално
14.02.2020 12:19
и един виц за любимците на илона сталеренкова

КАКВО СА ПРАВИЛИ С БЛИЗНАЦИТЕ В СССР

ЕДИНИЯ СА ГО ПРАЩАЛИ В КОСМОСА

ПОСЛЕ ДРУГИЯ СА ПОКАЗВАЛИ ВСЕ ЕДНО ЧЕ СЕ Е ВЪРНАЛ
цитирай
9. germantiger - и още един виц за РУСКИТЕ БЪЛГАРИ
14.02.2020 13:17
едно детенце отишло при дядо си и почнало да го вика

- дядо, дядо... дядо бе

- кажи мойто дете

- дядо, вярно ли е че крокодилите могат да летят

- моляяя, каква е тая глупост бе, крокодили да летят, кой ти каза тази простотия бе дете

- ами пресслужбата на путин съобщила

- ааа, ами тогава летят летят, 2-3 метра колко да летят
цитирай
10. missana - Страхотен коментар! Мерси! https://www.youtube.com/watch?v=jLqyRdwDzBQ
14.02.2020 13:25
germantiger написа:
честно казнао никога не съм бил фен на Джошуа

много е вероятно дори да симпатизирам на Пулев

като много хора предпочитам бокса на брат му, но разбира се ставадума за друга категория

лично аз съм тренирал бокс преди бол години при бай димчо във варна с мой бг братовчед

......

пулев има шансове да бие нигериеца и както вчера ти писа - кличко след нокдауна в който бе свалил джошуа трябваше и мжеше да го довърши, примерно брат му ВИТАЛИЙ на който бях фен почти сигурно щеше да успее

за съжаление признавам, че нганоу не съм го гледал, че и чувал,както за жалост и борзов, при псоледния явно заради ралзиката в поколенията

......

уайлдър ми е много разпилян от махалата, но това се подразбира от житейския и боксовия му път, генезиса както се казва

лично аз преди години гледах и бях фен на мики уорд, артуро гатти, златното момче оскар де ла оя, мигел котто, а от тежкокатегорниците на тайсън разбира се, холифийлд, томми моррисън, виталий кличко, по-късно не толкова на владимир

джошуа има тяло и мускулатура на ниво,но и там с уговорки - тесен гръб генетично, не толкова силен удар, колкото "изглежда" и заблуждава зрителя/кубрат за жалост въобще не е нокаутьор, а освен това що иде реч до джошуа той добре знае, че не трябва да етолквоа стегнат, а мускулатурата му трябва да е по-гъвкава и работата във фитнеса се огхраничава 1-2 месеца преди срещшите защото стегнатите мускули забавят и дори... измиоряват в една по-късна фаза

колкото до химията - всички са химкици, кубрат също, зщаото той докато беше "българин" като типичен българин нямаше мускулна маса на ниво, нещо от което страда бг спорта десетилетия наред, рядко има генетично надарени българи в смисъл на изразени, оформени и "направени"

ПС
това с илона сталер чичолинката е добра идея от миссана - илонке не бъркай изцепване с нацепване - аз съм се изцепил,не ме моли да ти го нацепвам, за това мъжа ти е у вас


Напълни ми душата. Най-горе оставям един линк с Нганоу, от схватките му в ММА.
цитирай
11. missana - То така си беше. Добър виц! https://www.youtube.com/watch?v=9JRfmWlxd8w
14.02.2020 13:29
germantiger написа:
и един виц за любимците на илона сталеренкова

КАКВО СА ПРАВИЛИ С БЛИЗНАЦИТЕ В СССР

ЕДИНИЯ СА ГО ПРАЩАЛИ В КОСМОСА

ПОСЛЕ ДРУГИЯ СА ПОКАЗВАЛИ ВСЕ ЕДНО ЧЕ СЕ Е ВЪРНАЛ


Най-горе ти оставям друг линк, за да видиш как действа качествен представител на бялата раса над Нганоу.
цитирай
12. missana - ХаХаХа! https://www.youtube.com/watch?v=VzJPKLu5hbs
14.02.2020 13:40
germantiger написа:
едно детенце отишло при дядо си и почнало да го вика

- дядо, дядо... дядо бе

- кажи мойто дете

- дядо, вярно ли е че крокодилите могат да летят

- моляяя, каква е тая глупост бе, крокодили да летят, кой ти каза тази простотия бе дете

- ами пресслужбата на путин съобщила

- ааа, ами тогава летят летят, 2-3 метра колко да летят


Това е като "Съветските часовници - най-бързите часовници в света" и още един -
"Българският представител в ООН винаги бил на мнението на съветския. Попитали го - защо така? Няма ли си собствено мнение? Имам - отвърнал той. Но не съм съгласен със собственото си мнение и затова съм на мнението на съветския представител!!!" Ето ти финални спринтове на Валери Борзов - линкът най-горе:
цитирай
13. germantiger - и аз благодаря
14.02.2020 14:41
блг за линковете, ще ги видя утре сутринта защото тъкмо сега отивам да тренирам - не се будалкам ;)

погледнах другаря дали ме е рекоментирал, та да не му остана длъжен

лека вечер за днес, по-късно ще излизам

цитирай
14. staler - мисанка с тоя индо-индийски сурат ...
14.02.2020 16:51
мисанка с тоя индо-индийски сурат от пикчъра май нема големи шансове при илонките....българинът има генотипно подчертан здрав ,тежък кокъл/скелетно-мускулна структура/,а релефа е друга бира--зобене,фитнес и прочие чикиджийски техники.....не случайно големите ни успехи са били в тежестите,борбата......
цитирай
15. missana - Малко късно се прибрах тази вечер.
14.02.2020 23:15
germantiger написа:
и аз благодаря блг за линковете, ще ги видя утре сутринта защото тъкмо сега отивам да тренирам - не се будалкам ;)

погледнах другаря дали ме е рекоментирал, та да не му остана длъжен

лека вечер за днес, по-късно ще излизам



Дано тренировките са минали успешно!
цитирай
16. missana - Да не го мислим толкова много българина.
14.02.2020 23:17
staler написа:
мисанка с тоя индо-индийски сурат от пикчъра май нема големи шансове при илонките....българинът има генотипно подчертан здрав ,тежък кокъл/скелетно-мускулна структура/,а релефа е друга бира--зобене,фитнес и прочие чикиджийски техники.....не случайно големите ни успехи са били в тежестите,борбата......


Щом успя да наруши хегемонията на руснаците в шаха, значи все пак го бива за нещо. А за мача Пулев - Джошуа ще поживеем и ще видим кой прав, кой крив!
цитирай
17. germantiger - +
15.02.2020 08:45
Борзов като хрътка борзой ;) явно че е пъргав, няма много негърчета, но все пак от средата до към края се появиха няколко, поради разликата в поколенията не съм го гледал, той явно е нещо като марита кох казано на шега при мъжете

нганоу по визия ми напомня да не би да се би с багата къдетосъдийското решение беше за черния ако не греша

свободните боеве ги следях преди много но от времето на братята шамрок като бяха млади,холандеца бас рутен, марк коулмън чука, витоер белфорд, фил барони, а в кик-бокса преди да закрият японското к1 джером лебоннер, сами шийлд и питър аертс ми импонираха

ПС ЗА ИЛОНКА
костна структура,събрана, набита мускулатура и здрави връзки имат кавказците - грузинци, азери, арменци, а широчина, височина, размах имат скандинавците, българите логично за средиземноморски антропотипове преобладаващи и за ареала са преходни така да ги наречем типове и нямат нито височината и раменния пояс на нордидите, нито плътността и хвата на кавказците

разсмя ме, като спомена че еди-кое си било зобане, при положение че бг щангите бяха баш зоб на андрегенни стероиди, впрочем както знаем в професионалния и "полупрофесионалния" спорт химията е канон
цитирай
18. missana - Борзов винаги печелеше срещу негрите. Няма проблем да се намерят и записи, където той е единственият бял
15.02.2020 14:58
germantiger написа:
Борзов като хрътка борзой ;) явно че е пъргав, няма много негърчета, но все пак от средата до към края се появиха няколко, поради разликата в поколенията не съм го гледал, той явно е нещо като марита кох казано на шега при мъжете

нганоу по визия ми напомня да не би да се би с багата къдетосъдийското решение беше за черния ако не греша

свободните боеве ги следях преди много но от времето на братята шамрок като бяха млади,холандеца бас рутен, марк коулмън чука, витоер белфорд, фил барони, а в кик-бокса преди да закрият японското к1 джером лебоннер, сами шийлд и питър аертс ми импонираха

ПС ЗА ИЛОНКА
костна структура,събрана, набита мускулатура и здрави връзки имат кавказците - грузинци, азери, арменци, а широчина, височина, размах имат скандинавците, българите логично за средиземноморски антропотипове преобладаващи и за ареала са преходни така да ги наречем типове и нямат нито височината и раменния пояс на нордидите, нито плътността и хвата на кавказците

разсмя ме, като спомена че еди-кое си било зобане, при положение че бг щангите бяха баш зоб на андрегенни стероиди, впрочем както знаем в професионалния и "полупрофесионалния" спорт химията е канон


финалист, заобграден от негри на Сащ , Ямайка и кви ли не още. Майката им разплакваше на всите негри вкупом. Негър не го е побеждавал. А този дето би нечестно Багата е един негър дебелан - Дерек Люис. Багата няма шанс срещу Нганоу. Единственият който може да го бие, при това повторно, е Миочич.
цитирай
19. staler - ам смей се, къв е проблема. . . има ...
15.02.2020 20:23
ам смей се,къв е проблема...има статистика кой какво е печелил,...всички са зобили,но не всички са били водеща сила,школа в даден спорт .....относно кокожъна,медитериана,древната история на региона и българите вчасност,ей сега ш се напнем да убеждавам некой нордидпезевенк че е полу син на юначно племе....айсбогомицунимисаннкакатясрещнешнанекоясбирканалайнометите.
цитирай
20. missana - Зарежете тези работи, https://mmacore.tv/videos/Jon_Jones_vs_Dominick_Reyes_Full_Fight_UFC_247_Part_1/10341746
15.02.2020 22:59
а вижте как съдиите долнопробно ощетиха един рядко талантлив бял боец на UFC 247 за сметка на черен боец. Срам ме е от подобни съдийски решения /цялата среща в 6 части наживо най-горе/
цитирай
21. barin - Здравей, Младене. Шансовете на ...
16.02.2020 07:08
Здравей, Младене. Шансовете на Кубрат Пулев ги оценявам на 40%. Джошуа не е непобедим, а и сега не е такъв, какъвто беше преди две-три години. Като българин трябва да се надяваме и да стискаме палци за Кубрат Пулев. И все пай в спорта чудеса се случват и може нашият да спечели. Едва ли скоро ще имаме шанс за някой пояс за бокса.
Поздрави!
цитирай
22. missana - Благодаря ти, Барин!
17.02.2020 00:52
barin написа:
Здравей, Младене. Шансовете на Кубрат Пулев ги оценявам на 40%. Джошуа не е непобедим, а и сега не е такъв, какъвто беше преди две-три години. Като българин трябва да се надяваме и да стискаме палци за Кубрат Пулев. И все пай в спорта чудеса се случват и може нашият да спечели. Едва ли скоро ще имаме шанс за някой пояс за бокса.
Поздрави!


Напълно съм съгласен с теб. Все пак 40 процента не е толкова малък шанс. Сега е моментът малка България да грабне златния медал в най-тежката категория на профибокса. Дай боже Бог да докаже отново, че е българин! Успешна нова седмица ти пожелавам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037985
Постинги: 2885
Коментари: 18677
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031