Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.10.2019 18:56 - ДАЛИ?
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 2777 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Дали съм толкова прозрачна

като планинската вода
и мощна като водопада,
когато искам да струя?

Дали съм толкова прекрасна
като примамлив хълм зелен
и като него свежа, ясна,
дори да газят и по мен?

Аз все се питам и не зная,
ала по нрав съм планина.
В тревата ще се величая,
със цветовете ще цъфтя.

Тя все привлича ме със нещо,
тя бряг е и е стръмнина.
Тя мене гледа, аз - отсреща
и мерим ръст и висина!

14 октомври 2019г., София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Предполагам, че завистливото Канче
14.10.2019 20:54
няколко пъти е позеленяло от завист, докато чете тази извисена до небесата философска лирика. Нито той, нито човекът, на когото се явява придворен шут, биха били в състояние да напишат такова стихотворение, ако ще да им бъдат дадени и 1000 живота. Те няма никога да стигнат по-далече от зимните сеитби и врабчетата на перваза. Защото поезията им е врабчова.

"Тя все привлича ме със нещо,
тя бряг е и е стръмнина.
Тя мене гледа, аз - отсреща
и мерим ръст и висина!"

Няма начин тази поезия да не остане във времето, напук на червените подлоги!
цитирай
2. rosiela - Младене,големи благодарности. Тука са, лазят всеки ден.
14.10.2019 20:58
missana написа:
няколко пъти е позеленяло от завист, докато чете тази извисена до небесата философска лирика. Нито той, нито човекът, на когото се явява придворен шут, биха били в състояние да напишат такова стихотворение, ако ще да им бъдат дадени и 1000 живота. Те няма никога да стигнат по-далече от зимните сеитби и врабчетата на перваза. Защото поезията им е врабчова.

"Тя все привлича ме със нещо,
тя бряг е и е стръмнина.
Тя мене гледа, аз - отсреща
и мерим ръст и висина!"

Няма начин тази поезия да не остане във времето, напук на червените подлоги!

цитирай
3. missana - Максим Горки го е казал най-точно:
14.10.2019 21:28
rosiela написа:
Младене,големи благодарности. Тука са, лазят всеки ден.
missana написа:
няколко пъти е позеленяло от завист, докато чете тази извисена до небесата философска лирика. Нито той, нито човекът, на когото се явява придворен шут, биха били в състояние да напишат такова стихотворение, ако ще да им бъдат дадени и 1000 живота. Те няма никога да стигнат по-далече от зимните сеитби и врабчетата на перваза. Защото поезията им е врабчова.

"Тя все привлича ме със нещо,
тя бряг е и е стръмнина.
Тя мене гледа, аз - отсреща
и мерим ръст и висина!"

Няма начин тази поезия да не остане във времето, напук на червените подлоги!



"Рожденный ползать летать не может"!
цитирай
4. rosiela - Точно!
14.10.2019 21:46
И по брадата насекомки лазят....Близо до пръстта.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603482
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031