Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.11.2019 18:41 - Любопитно за изкривени мозъци :))))))))))))
Автор: yotovava Категория: Изкуство   
Прочетен: 2534 Коментари: 15 Гласове:
9

Последна промяна: 30.11.2019 19:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В китайската провинция Хубей има великолепно представяне на китайското божество Фукси. Скулптура от няколкостотин метра, изсечена в скалата.

Шиангянг е град на ниво префектура в северозападната провинция Хубей, Китай, и вторият по големина град в Хубей по население. На височините на този северозападен град на провинция Хубей се намира скулптурата на едно от основните божества на древната китайска митология. Става въпрос за Фукси, чието тяло би било погребано в този град с 5,8 милиона жители, според китайския телевизионен канал CGTN. Издълбан в скалата, лицето му е високо над 70 метра и ширина 230 метра.

Фукси се счита за демиурга, който е оформил света и е измислил гадателните триграми, които служат за четене на бъдещето според най-старите текстове.  Приписват му също много изобретения, като това на цитрата, както и брачните правила, между другото ... Няколкостотин метра от Фукси, в скалата също е изсечен именитият поет от династията Тан Менг Хаоран. Скулптурата му, висока 50 метра и широка 90 метра, илюстрира стихотворението му „Пролетна зора“.

image
image
image
image
image




Гласувай:
11



1. deleted-4udovi6teto - Мдааа...
30.11.2019 18:54
Тъпото си е тъпо, колкото и да му отваряш очите.
Чу
цитирай
2. yotovava - От обрулена мушмула, плешив простамолуно и изгорял проЦесор какво може да очакваш, Валери :)))))))))))
30.11.2019 18:56
[quote=4udovi6teto]Тъпото си е тъпо, колкото и да му отваряш очите.
Чу[/quote
цитирай
3. eva666 - явно и 9 виШи, са недостатъчни..
30.11.2019 19:06

за да се обладае..една такава широка Култура,и Просвета...
ама, ти си виновна, вал..че си такава кадърна.инженерка и...фотокопирджийка
))))))))))))))))))))...
и до 03 00 кълват, и пак сме тъй..прооости..кат 3 мата на Дон'ю Донев..
тежка случка...цъ цъ цъ.. дет вика и..пърдяторъ..
цитирай
4. yotovava - представяш ли си колко глупости са натворили тия тримцата, мани-мани :)))))))))))))))))
30.11.2019 19:09
eva666 написа:

за да се обладае..една такава широка Култура,и Просвета...
ама, ти си виновна, вал..че си такава кадърна.инженерка и...фотокопирджийка
))))))))))))))))))))...
и до 03 00 кълват, и пак сме тъй..прооости..кат 3 мата на Дон'ю Донев..
тежка случка...цъ цъ цъ.. дет вика и..пърдяторъ..

цитирай
5. yotovava - Простоле, дреме ми по кое око ме д...
30.11.2019 20:32
Простоле, дреме ми по кое око ме държиш.
За мен си никой. А и не разбирам това какво те интересува.
И ти не ме интересуваш.
Гледай си живота, брой си парите и чукай младите жени, за които твърдиш, че ти се навиват. Нямам и грам интерес към теб. :))))))))))))
цитирай
6. milady - деде. пак е на Черешата..одрусан с еФтини амфети, и Албанска Рикия
30.11.2019 21:06
Простоле, дреме ми по кое око ме държиш.
цитирай
7. yotovava - ми.... как да му повярвам :))))))))))))))
30.11.2019 21:11
milady написа:
Простоле, дреме ми по кое око ме държиш.

цитирай
8. yotovava - Боцоооооо, мушмолооооо проскубана, къде се ...
30.11.2019 21:27
Мушмолооооо проскубана, къде се тикаш, ма змей!
оПщата ти култура е колкото на двете ми котки на двора, дето само си вирят опашките и мецат за мъжкари
цитирай
9. yotovava - Голяма смешка си, лельооооо, целият компютърен свят ти се смеее, а най-смешното е, че дори не разбираш какво си написала
30.11.2019 23:03
1. rosiela - Ваце, много си проста. Откога ме образоваха, че компютърни монтажисти правят подобни природни орнаменти, ти не знаеш ли?
21:58


хахахахахахахахахахахахахахахааха
цитирай
10. milady - :-))))))))))...става...се по Страаашшнооооо, вал.....помооощ, дУцентино!!! Хелпп...
30.11.2019 23:16

хахахахахахахахахахахахахахахааха.....
цитирай
11. yotovava - Поци, ми хубаво бре, що тогава се влачиш като кученце след мен, живей си живота, ама явно нещо не те кефи май, а :)))))))))))))))))
01.12.2019 13:29
apostapostoloff написа:
Ти си оставаш долу- дърта, грозна, дебела и бедна. А аз все така ще съм прочут и богат. И ще се радвам на живота.

Така е устроен животът, Ваце- едни се наживяхме, а други се намизерувахте.

цитирай
12. ivoki - EHAAAA .......
05.12.2019 12:34
EHAAAA .......
цитирай
13. jupel - Що и обръщате внимание на тази изкукала и подута от злоба и ненавист, завист Симеоноффка?!
06.12.2019 10:27
Тя предрича смъртта на Великите имат се с Постоля за великите астролози, та и мене морят с копанарски магии.

Бъдете сигурна, мила, че ГОСПОД САМО ТОЙ РЕШАВА КОЙ КОГА ДА СИ ПРИБЕРЕ.

И всичко е драснато там някъде горе.

Има значение и животът който си водил на тази Земя, но това не е решаващото.

Жалко ,че големите българи днес си отиват един подир друг-

ТОВА Е РЕШЕНИЕ БОЖИЕ, НАКАЗВА НИ, ЗАЩОТО НЕ СМЕ ЕДИННИ!

ЕДНА НАЦИЯ ,ЗА ДА ИМА, КУЛТУРАТА И , ТРЯБВА ДА Е ЕДИННА,

БЪЛГАРИЯ ТОГАВА БЕШЕ ВЕЛИКА, КОГАТО БЪЛГАРИТЕ БЯХА ЕДИННИ!

Тъжно и страшно, но НАРОДЪТ САМ СИ КОВЕ СЪДБАТА.

Аз лично видях изплашени, от страх изпити лица, които гласуваха за "смъртта" на на изборите. Цитирам - "Ами и друг да доде на власт пак същото, що да си губя работата...и т н "
цитирай
14. jupel - Колкото до тези двамцата
06.12.2019 10:30
знай че са на дежурство. Дали са си паролите и "действат" за хонорара си.
Ниско, долно, пошло...и били българи, дрън, дрън!

Те не могат да се гледат в огледалото и избиват, изпушват по другите, които им казват истината в очите.

Поздрав!
цитирай
15. apostapostoloff - Ти, Ваце, си последната, която
07.01.2020 15:10
може да оценява и съди хората, защото си само един солташак на оня плешив дребосък от Варна, дето му викат Графоман Гагаузин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5187383
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол