Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
30.11.2019 10:24 - Всички опити не се броят
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 3189 Коментари: 4 Гласове:
27

Последна промяна: 30.11.2019 10:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Опитах да бягам с крила непритихнали,
с вълшебни молитви, с последни слова.
В разкъсани пътища, сбогуващи стихове,
на храма сърдечен сковах си врата…

А цяла се къпя в любовта ти нестихнала.
Ти влезе, разби ме, премина през мен…
Превзе ми покоя, разбърка ме вихрено,
а после ме люби и нощем, и денем…

Сега от екстаза на нашето минало
възкръсва отново в небесния дзен
тази луда любов като огън и вино,
с която светът ми е щедро дарен.

image



Гласувай:
32



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tonsun - Не се бяга от Свят, щедро дарен с т...
30.11.2019 20:15
Не се бяга от Свят, щедро дарен с такъв Дар :)
Такъв Свят се прегръща и не се пуска до край!
Красив стих за мечтан от всекиго Свят!
цитирай
2. wonder - Не се бяга от Свят, щедро дарен с т...
30.11.2019 20:47
tonsun написа:
Не се бяга от Свят, щедро дарен с такъв Дар :)
Такъв Свят се прегръща и не се пуска до край!
Красив стих за мечтан от всекиго Свят!


Така е! Но... опитите не се броят, както е казал Бърнард Шоу - важен е резултатът. А оставането в този блажен свят е завинаги, защото няма нищо по-ценно от истинската любов, родена от взаимност и създаваща хармония. :)))
цитирай
3. donchevav - Като един типичен Стрелец оценявам ...
30.11.2019 22:30
Като един типичен Стрелец оценявам мъдростта в крилатата мисъл на Бърнард Шоу. Право в целта!:))) И ако това е онази "луда любов като огън и вино", нищо извън нея не се брои.
Тази своеобразна любовна миниатюра ми прозвуча като симфонична поема - контрапунктът между първа и втора строфа - бърз, стремителен, драматичен - вихрено стига до кулминация "и денем, и нощем", за да отзвучи в развръзка и прелее в плавна, всеобемаща кода на финала на трета строфа - ликуващо щастие и благослов: "светът ми е щедро дарен". Поздравления, Дела!
цитирай
4. wonder - https://www.youtube.com/watch?v=GuMzYleEPRE
01.12.2019 00:51
donchevav написа:
Като един типичен Стрелец оценявам мъдростта в крилатата мисъл на Бърнард Шоу. Право в целта!:))) И ако това е онази "луда любов като огън и вино", нищо извън нея не се брои.
Тази своеобразна любовна миниатюра ми прозвуча като симфонична поема - контрапунктът между първа и втора строфа - бърз, стремителен, драматичен - вихрено стига до кулминация "и денем, и нощем", за да отзвучи в развръзка и прелее в плавна, всеобемаща кода на финала на трета строфа - ликуващо щастие и благослов: "светът ми е щедро дарен". Поздравления, Дела!


Благодаря, Вени!... особено за чудесните музикални метафори.
Твоите мисли винаги трансферират някаква лъЧиста енергия, в която плуват ноти или звезди, според музиката или картината. ;)))
А при мен разширената каденца винаги е част от бързоречна соната.
И в тази връзка те поздравявам /линка горе в полето/ с една от най-гениалните, според мен, сонати на Бетовен - Соната № 5.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15162861
Постинги: 3224
Коментари: 32053
Гласове: 194008
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031