Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2013 08:00 - Да мислиш, означава да можеш
Автор: bven Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8223 Коментари: 8 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Сигурно вече много пъти сте чували, че желанието представлява сила. Но тъй като всъщност мисленето действа върху силата на подсъзнанието, именно мисленето е сила.
       Кажете ми как мислете как мислите и аз ще ви кажа що за човек сте.
      Сократ твърдял: Кажете ми с какви хора общувате и аз ще ви кажа какъв човек сте.
      Веднъж ме потърси една напълно объркана госпожа. Тъкмо започна да ми говори за проблемите си и избухна в неудържими ридания. Говори ми за своята  самота, за своята нервност, за своите нещастия, казваше ми, че за съжаление хората са злонамерени и единствено искат да се възползват от другите. Беше изпълнена с огорчение и болка.
       Аз й обясних, че външният свят, хората, животът, всичко е резултат от нейния резултат на мислене. Ако тя си мисли, че хората не са отзивчиви, тогава хората наистина няма да се отзоват на нейните молби. Ако тя започне да мисли, че хората са дружелюбни и приятни, тогава хората наистина ще започнат да се държат приятно и дружелюбно с нея.
Казах й, че тъгата, огорчението, болката, самотата, нервността не са нещо друго, освен въображаеми образи, които тя сама подхранва в ума си.
        Написах й следната научна молитва и я помолих да размишлява над нейните думи по няколко пъти на ден:

"Аз и Господ Бог сме едно всемогъщо цяло, затова съм в мир със себе си и излъчвам мира за всички хора. Прощавам сама от сърце на себе си и дарявам прошка и добра воля на всички хора. Безграничната сила, която се намира в мен ме обгръща със своята обич, а също така обгръща всеки и всичко, именно затова светът е добър и разпространява добротата, доброжелателството, хармония  и братство. Отправям всички благопожелания към моето семейство и към съпруга ми и те са закриляни от Безграничния Разум. Така е. Аз съм щастлива и в перфектно умствено и физическо състояние. Всяка сутрин се будя лъчезарна, съзерцавайки и радвайки се на хубавите неща от живота в мен. Всеки ден се чувствам все по-добре и във всяко отношение. Така е и така ще бъде. Всичко ще се случва така, както аз вярвам. Колко е хубаво! Много благодаря."

         Това се случи на 6 април 1978 година. Още на 22 май същата година бях получил от същата госпожа следното съобщение:
          "Всичко в живота ми се промени. Сега съм в мир със себе си и вече виждам колко хубаво нещо е животът. Открих пътя, по който да стана щастлива и да направя останалите щастливи. Този похват наистина действа, успя да сътвори чудеса в мен. Сега съм духовно благословена. Сега държа в ръка ключа към онова чудотворно царство. Сега мога да се изправя пред живота без проблеми, защото всичко има решение. Силна съм и благодаря на Господ, че запази моята вяра, която преди това не знаех как да използвам. Съвсем различно нещо е да се изправиш пред живота, като познаваш истинския начин да се живее..."
      Забележете, тази госпожа успя да промени начина на своето мислене и нейният живот също така се промени.
      Обикновено хората мислят, че могат да постигнат велики неща в живота единствено чрез упорит труд, усилия и борба. Не точно упоритата работа ви довежда безпогрешно до успеха. Светът е пълен с хора, които се притесняват от работата и в крайна сметка резултатите им са доста слаби.
   Вероятно можем да разделим историята на човечеството на три различни епохи: първата е ерата на ръчния труд, втората - ерата на интелекта , а сега достигаме, малко по малко, до ерата на разума. И едва сега започваме да разкриваме , че разумът е най-голямата сила, способна да предизвика коренна промяна в живота на всеки човек и на всяка нация.
       Именно позитивното мислене, от което произлиза действието и което го съпътства, е движеща сила на реализацията.
          Мисленето е силата.
          Мисленето е способно да постигне здраве, мир, богатство, любов, брак, успех при зараждането на идеята и нейното изпълнение, с една дума - способно е на всичко.


                                               Лауро ТРЕВИЗАН, Безграничната сила на ума



Гласувай:
14



1. stela50 - Мисълта е материална ... не случайно често казваме тези думи ...
11.03.2013 10:45
...Съвсем различно нещо е да се изправиш пред живота,
като познаваш истинския начин да се живее...
...разумът е най-голямата сила, способна да предизвика коренна
промяна в живота на всеки човек и на всяка нация...
Разум и положителни мисли - колко ни е нужно това ... сега.
Поздрави, Бвен !
цитирай
2. neprosvet - Привет, Бвен!
11.03.2013 12:51
Според мен добрата, позтивната мисъл е позитивна вибрация! Попаднала в пространството, според закона за привиличане във Вселената, ако е добра - привлича хубава, добра вибрация и обратно.
Когато мислите ни са позитивни ние просто привличаме подобни, ставаме по-спокойни, по-уверени и улавяме правилната посока в живота ни.
/Все пак съм зодия "Везни" и аз се стремя често да си сверявам с по-точни от моята везна/:)))
Хареса ми постиинга!:)
цитирай
3. zaw12929 - Да мисълта е началото: едно е да ...
11.03.2013 15:02
Да мисълта е началото:
едно е да мислиш, друго е да знаеш и можеш, а трето и четвърто е ДА ГО НАПРАВИШ И ТОГАВА , РЕАЛНОСТТА Е ВАЖНА, А НЕ САМО МИСЪЛТА ЗА НЕЯ, КАТО КОПНЕЖ, ЖЕЛАНИЕ.... ЕТО КАКВО НИ СПИРА?! УПОРИТОСТТА ДА ДОВЕДЕМ НЕЩАТА ДО КРАЙ ... ПО ЗАКОН... НЯМА ДРУГ НАЧИН А ВСЕКИ ДА СИ СВЪРШИ РАБОТАТА.... ЗАТОВА СА СМЕШНИ ПОЛИТИЦИТЕ, ДЕТО ИСКАТ ДА СТАВАТ... ПОЛИТИЦИ...
цитирай
4. inel379 - Помисли го и ще стане!
11.03.2013 15:56
Ако е добро.
Мисълта е сила,
която приведена в действие
прави чудеса.
Извираща насочена енергия!
Поздрав за теб, Bven!
цитирай
5. bven - На 1: Мисълта е материална, когато мислиш само за материалните неща, според мен.
11.03.2013 20:40
Иначе казано, ние бяхме обучавани да мислим материално. Явно, че това е погрешния метод. Мисълта е продукт на мозъка и от вибрациите на всеки мозък се ражда съответната реакция - ако мислиш добро, се случва добро, ако мислиш друго - то се случва, като бумеранг връщането към източника определя какво и с каква сила ще бъде върнатото.
Но определено сега, в момента, на всички тук е необходимо положително мислене и само добри намерения! Дано все повече да се научим да мислим и да се молим , да прощаваме и да искаме прошка, да мечтаем за мир и благоденствие. Амин!
Добра вечер , Стела и доброта, доброжелателство, хармония и братство за всички!
цитирай
6. bven - На 2: Съгласна съм , Непросвет-везничке!:)))
11.03.2013 20:45
Пък и няма как да не се съглася - какво подаваме в пространството, това и се връща умножено при нас! Дали и ние можем да си повтаряме с вяра всеки ден:

Аз съм щастлива и в перфектно умствено и физическо състояние. Всяка сутрин се будя лъчезарна, съзерцавайки и радвайки се на хубавите неща от живота в мен. Всеки ден се чувствам все по-добре и във всяко отношение. Така е и така ще бъде!
Колко ни е необходима силната вяра!!!
Благодаря, че ме посети и даде насока за позитивното мислене, мила!
Хубава вечер !
цитирай
7. bven - На 3: Да - така е, за съжаление. Ние трудно приемаме нещо на доверие, особено ако не го виждаме:)
11.03.2013 20:49
Колкото за упоритостта - имаме я, но не я насочваме правилно. Може би е дошло времето да проверим всички мъдрости от българските книги - за снопа, за неволята, за правенето и моженето. Всичко опира само до едно: положително мислене! А то се постига с много желание, труд и вяра. Израстването е трудно нещо, но плодовете са много сладки. Нека ги отгледаме и откъснем.
Хубава вечер от мен и до нови срещи!
цитирай
8. bven - На 4: Ах, Инел, твоите мисли зареждат с толкова положителна енергия!
11.03.2013 20:52
Ясно е, че трябва всички като един да мислим за добро и то ще стане! Само трябва да го пожелаем и да повярваме, нали? Все пак началото е поставено и следва да извървим своя път, но ние да даваме насоката и пътя!
Много ми е приятно да чета твоите постинги и се надявам, че Вселената с любов ни обгръща точно сега и точно нас!!!
Привет!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14866365
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39041
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава