Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2020 23:18 - Работа в Англия
Автор: blagorodnik Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1293 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 15.01.2020 23:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес пуснах съобщение във всички достъпни форуми за работа в Англия за българи. Мога да споделя, че не очаквах толкова много хора да се отзоват с предложения за съдействие, със съвети, с пожелания за успех. Приятно съм изненадан и се радвам на всички тези добросърдечни хора, които ми писаха. Има само една подробност, която по лични причини съм избягвал да споменавам досега, но е от значение в случая със спецификата си - със загуба на слуха над 60% съм. Завърнах се в блог.бг за да опиша цялата одисея (тръгване, път, пристигане и установяване) и да бъда полезен с информацията, която предоставям. Какви са стъпките? Как да се подготви човек? Какво да предприеме? Ден след ден, на малки порции ще пиша колкото ми е възможно. За съжаление, не знам колко полезна ще е информацията след Брекзит. Но, все пак не е зле за човек да има обща представа.

Публикувах следното: „Здравейте, интересува ме какви са възможностите за човек със слухови дисфункции както в моя случай с 60% загуба на слуха. Къде примерно може да се кандидатства за работа? Към какви организации да се насочи за съдействие?
Знам и разбирам добре английски, но комуникацията поне на този етап е възможна само писмено. Кандидатствах в две фирми за carer, но получих учтив отказ. Нарочно уточнявам в CV-то, че недочувам за да избегна неприятната изненада и дискомфорта в наемащия, че е бил излъган. Работил съм и във сферата на почистването. Сега работя като градинар. След две седмици летя за Лондон.
Моля да пишат хора с адекватни отговори и решения. Присмехът и подигравките са неизбежни, разбирам и хората, които си ги позволяват, но всеки с кръста си.”

 

Тъй като стана късно, утре ще продължа с отзивите от форумите.



Тагове:   Англия,   работа,   слух,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blagorodnik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 482387
Постинги: 134
Коментари: 526
Гласове: 4075
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930