Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2020 20:20 - Етюди из Летните ми Майсторски Забавления
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3475 Коментари: 16 Гласове:
15

Последна промяна: 10.08.2020 21:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Отдавна исках да облицовам верандата с гнайс или гранитогрес. Спрях се на гранитогреса. 
Ето какъв избрах.

image


Речено-сторено, за два дни я облицовах. 
Ето любимата ви Майсторица )))

image


Как се получи - ето как. Доволна съм от делата на ръцете си. 

image


image

От ОТК изпратиха инспектор Кънчо да наблюдава изпълнението на работните процеси. Сякаш остана доволен, макар че повече настояваше да си получи вечерята )))

image


Остава да нарежа плочките за външния фланг, около колоните. Чудна машинка. Почва се ))) И до края на седмицата ще съм приключила. А след това ме чакат още подвизи ))


image

Приятна вечер на всички приятели от блога!



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - Аз имам една такава "луда&...
10.08.2020 20:54
Аз имам една такава "луда" комшийка, башка пенкилер. Накупи си зеге, перфоратор, ъргошлайф и т.н.
Две лета прави от апартамента до нас варненска лятна резиденция за баба софиянка. Изкърти паркети, кухнята в хола натресе и ред други ...
Но животът си има правила. Другата комшийка си изнесе кукнята и пералнята на терасата. Сложи ПВЦ дограма и ... след няколко месеца и се "прасна" маркуча на пералнята. Представи си колко може да се напълни тераса аквариум с ПВЦ дограма, и как се източва.

По принцип си падам по добрите идеи, но дано не си като моите комшиики. ;)))
цитирай
2. vesever - Хихи, Заксън, разсмя ме. аз виждам ...
10.08.2020 20:59
Хихи, Заксън, разсмя ме.
аз виждам всичко в картини, когато някой ми говори, или когато чета.
Та, картинката на комшийката ти със зегето и перфоратора ме развесели.
Ми не, виж, аз правя всичко нужно за нормално живеене. Къщата ни беше полустроеж, а сега под моите ръце става приказна. Майка наскоро ми беше на гости и се удиви, не можа да я познае.
Всичко е разумно при мен. Съчетавам разумното с полезното с приятното и съм шестак ;))

Поздрави!
цитирай
3. planinitenabulgaria - Добре свършена работа, видно от правите линии на фугите.
10.08.2020 21:01
Гранитогресът представлява изкуствена скала, през която стената или пода не могат да "дишат" от към неговата страна. Задължително е гранитогресните прочки да се полагат по под, ако от долната страна той е контактунащ с въздуха бетон или ако се поставят върху стена от външната й страна, от вътре стената трябва да може да "диша". В противен случай се получава конденз по повърхността на плочата в мястото на залепването й, който може да замръзне и причини непрятни последствия.
Да се строи така сградата, че да може тя да "диша" и да се проветрява от тягата на комините, дори да няма към тях печка, е много важно. Мазилките остават здрави, въздухът в помещеннията - свеж.
Ако ти се наложи да направиш още една малка къща, натрупаният опит ще ти помогне да се справиш много бързо.
цитирай
4. zax - 3.
10.08.2020 21:21
Ще и трябва и багерче. Строи и събаря, строи ... и да чака тежки гости че да го полее за да не пали пак багерчето.
;))
Веси, сорка но днес съм на гребена на вълната. :)
цитирай
5. vesever - Коста, благодаря ти! Напредвам ...
10.08.2020 21:32
Коста, благодаря ти!
Напредвам малко по малко ))
Ами, подът беше бетонена плоча и трябваше да я облицовам. Под полрив е, но е проветрива и мисля, че всичко ще е ок!
Като нищо бих се хванала да строя още една къща, и наистина вече много неща съм се научила да правя. Само масивни мебели не съм правила досега, и прозорци...))

Поздрави!
цитирай
6. vesever - Заксън, багерче знам ли, много ще ми ...
10.08.2020 21:34
Заксън, багерче знам ли, много ще ми дойде ))
Аз съм цяло багерче, нищо не може да ми се опре (да покажа ли по-отблизо бицепси ))

Радвам се, че си на гребена на вълната и в добро насгтроение, и при мен е така ))
цитирай
7. leonleonovpom2 - Браво, Весе!
10.08.2020 21:54
Мъжко момиче си!
Лошо се пише на мъжете! Ако и други мъжки работи се усвоят от жените, те за какво са? Мъжете, не жените!
Стават излишни!
Но имам обратен спомен
Трябваще да правя мазилка на стените на две тавански стаи на вилата Дойде отговорникът, техническият и каза, че за един ден ще го направя!? Колко му е Пляс-пляс и готово?
Жегта ме и спец не може за ден да го направи Но си казах ,че ще и дам урок!
Качвах си варта до третия етаж, не я ангажирах, но в един момен ми потрябва вода Помолих я, да качи две кофи вода Не и стана приятно, но прие След малко чух яко пухтене, като на локомотив С последни усилия ти донесе и ме запита, това работа за нея ли е?
Е, чудено и отговорих, защо не?
След като смята че мога за един ден да направя мазилката на две стаи, какво са две кофи вода в сравнение на това!?

Лека нощ!
цитирай
8. vesever - Привет, Иване! Човек, който не е ...
10.08.2020 22:32
Привет, Иване!
Човек, който не е работил такава работа, не знае как и колко бързо се работи.
И аз познавам хора, които не са пипвали тежка работа, но очакват от някой друг да може да я свърши за вчера ))
Всеки с призванията и уменията си, аз се радвам, че се уча на всичко и така се чувствам много щастлива и удовлетворена...

Поздрави!
цитирай
9. getmans1 - Майсторица, даа. . . а, ОТК-то съ...
11.08.2020 09:23
Майсторица, даа ... а, ОТК-то съжалява, че не обикновен бетон и не може да си остави подписите ... Знаеш ли какви подписи оставят-калиграфски
цитирай
10. vesever - Радо, привет ))Ами, ОТК-то си е ...
11.08.2020 11:19
Радо, привет ))
Ами, ОТК-то си е оставяло подписите преди, по плочника ми, който направих преди години и фугирах с бетон...по самите фуги имах няколко подписа, ))
Много ОТК при мен. Когато направих въпросния плочник, 30 м2, оставих да фугирам на следващия ден. Ставам на следващия ден рано и що да видя, друг представител на ОТК цяла нощ се вихрил - едно къртиче, беше ми денивeлирало плочите, та се наложи да ги нивелирам повторно, )) не е било доволно явно от нивелацията ми, ))
След като фугирах, останах цяла нощ на пост, докато стегне достатъчно добре бетонът, че ако пак решеше да "коригира" къртичето ми, щях зор да видя - после да разбивам бетон )))
Абе, веселби на село, знаеш как е ))

Поздрави!
цитирай
11. katan - Ей, Веси!
11.08.2020 17:14
Все едно виждам себе си от преди години.
И сега не мирясвам, но го раздавам по-скромно:).
Обичам те, детенце!
цитирай
12. vesever - Катинка, благодаря ти! Радвам ...
11.08.2020 22:55
Катинка, благодаря ти!
Радвам се, че имам съмишленици ))
И аз все си казвам, че ще мирясам, но не ми се получава, знаеш как е ))

Прегръдки!
цитирай
13. lexparsy -    Перфектен дизайн Веси. Да не би да ...
12.08.2020 22:58
   Перфектен дизайн Веси. Да не би да си се консултирала с Фибоначи за съотношенията на плочките? :-))
   Пак сме възхитени от прецизната ти работа  майсторице! Имаш хиляди призвания ама не е хубаво така бе Веси! Трябва да оставиш някое и за мъжете около тебе!!!
   А консултантът Кънчо има много смешна брада... Тука всички продавачи носят черни маски, които си смъкват надолу като искат да дишат. И отдалече им приличат на бради, но жените изглеждат странно, също като Кънчо... :-))))
   Въодушевени поздрави имаш и от мене!
   Лекс
цитирай
14. vesever - Лекси, благодаря ти за милите ду...
13.08.2020 17:29
Лекси, благодаря ти за милите думи!
Ами, аз отвсякъде съм самоука и , нали знаеш - дива и щастлива ))
Кънчо наистина е много изразителен, като с брада...и аз обичам да откривам прилики в различни лица - човешки, котешки, кучешки...
Свикнала съм повечето неща сама да ги движа, и мъжете понякога недоволстват, че не ги въвличам, а сама си действам, но така ми е хубаво - чувствам се като Бог и няма какво вече да ми се опре...

Поздрави най-сърдечни, и от Кънчо също. Имам и Ронджо, не съм го показвала...
Дойде преди 2-3 месеца, голям мъжкар е, наранен на едното око и малко накуцва...май се е бил с някого...
Много си го обичам, и той се привърза...
цитирай
15. ckarlet - Е, ти направо ме разби, Веси:)) Ама ...
28.08.2020 15:30
Е, ти направо ме разби, Веси:)) Ама как е възможно да разбираш от всичко?!
Много красиво е станало... Не съм се възхищавала така на жена...
Браво на теб! Изумях...
цитирай
16. vesever - Скарлет, благодаря ти )) Ами, ...
31.08.2020 09:33
Скарлет, благодаря ти ))
Ами, просто се налага да се науча на всичко и съм дива и щастлива/ )) Мога и втора къща да вдигна на даден етап, знае ли се )))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4043612
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол