Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2013 08:00 - Калина (калинка) - анализ от половината мъж
Автор: bven Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4683 Коментари: 10 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Назад, моме Калино

(анализ от Джейк Харпър)

Днешният следобед, докато въртях каналите и си ядях петия бургер,случайно се загледах в новините. Там показваха новини от една страна, май се казваше България?! Не съм сигурен, но това, което чух е сигурно!!! Та от нея гостуваше голям шоумен – един с гола глава, свири и пее, а танцуват около него балерини. Аз ги наричам балерини, но те не играеха балет, просто показваха краката си и се кълчеха като на шоуто „Америка търси таланти”. Чичо Чарли каза, че това изобщо не може да бъде шоумен, но татко слушаше внимателно какво говори. После ми разказа какво е разбрал.


image

Та човекът пееше за някаква калинка. Татко чел, че в тази страна има много калинки и аз попитах какво правят те? Калинките ядели вредните насекоми и били много хубави , с червени крилца на много точки. Но аз се отплеснах… Та в страната си  те били много и особено много в министерския съвет и по разни други места. На мен ми стана доста весело. Хем си ходят, изяждат всичко, пък накрая и песен написали за тях. Чичо Чарли трябва да се поучи от тези българи, нали пише детски песнички?!!

image

Аз пак се забравих.. та татко ми разказваше думите и аз си представях колко са хубави тези калинки:
….назад, назад, моме Калино
Недей да одиш подир мен…
Това обаче не можах да го разбера – аз все чакам да ми звъннат и колко?- 50 долара дадох за подаръци на Джеси, пък тоя мъж не й дава дори да ходи след него. Сигурно много е прегрешила – у нас направо забраняват със заповед да се доближава до човека? Та тази калинка имала планове първо да умори жената на човека, а за децата – не го разбирам, иска да ги гледа или направо ще ги даде на социалните? Явно калинката е за психолог – както водят мен и чичо Чарли два пъти седмично?!

После говореха за тази страна, че големите богаташи, сигурно това са тези, като нашите сенатори, ядели най-много в Народното им събрание. Там кюфтетата и кебапчетата (сигурно някакъв вид хамбургер?)били по двайсет цента. Това е малко вероятно – у нас милионерите се хранят в много скъпи ресторанти и пътуват със собствени самолети. Значи, както казва чичо Чарли, или не са богати, или се хранят в затвора?!


image

Но аз пак се отплеснах. Исках още да кажа,че този мъж, при когото отиваше калинка, накрая се предаде. Радвам се за него, все пак тя го търси без да й дава подаръци и мобилен телефон дори!!

image

ПП. Оказва се , според науката, че калинката се храни с листни и щитовидни въшки. Полезни са и в градината, тъй като ларвата на калинката изяжда през живота си близо 3 000 растителни въшки?!
Калинките могат да летят добре и достигат от 75 до 91 размаха в секунда. Супер!!!
Вече ми е ясно защо толкова се харесва тази калинка от песента:))))))))))
Вече харесвам калинките у нас!!!







Гласувай:
18



1. ckarlet - Разведряващо четиво за калинките, ...
16.11.2013 22:16
Разведряващо четиво за калинките, Вven!:) Винаги съм ги харесвала. Бяха лесни за рисуване и като дете ги рисувах често. Да не забравяме, че са и много полезни:)
За другите няма какво да кажа...Те са пълен контраст:)
цитирай
2. bojo12345 - Затова ли управляващите партии ...
17.11.2013 19:05
Са напълнили Парламента с "Калинки" , защото гласуват без да мислят!
цитирай
3. bven - На 1: Наистина ме развесели калинкината тема и мен, СКарлет:)))
17.11.2013 20:21
Имах възможност да пръскам с препарати против насекоми и трябва да ти кажа, че с изненада открих колко са устойчиви на химическо въздействие калинките. Това е добре за сел.ст-ките дейности, но не и за Министерските:)))))))
Поздрави!
цитирай
4. bven - На 2: Калинките са красиви и глупави, с къси крачета - в Министерствата имам предвид:)
17.11.2013 20:22
Затова и на лъжите им краката са къси:))))))
Идва време да се говори истината, нали?
цитирай
5. planinitenabulgaria - Брависимо за хумора в постинга!
17.11.2013 21:25
Смешни са и момичетата в клипа - още не узряват яйцеклетки, но пък имат сценично поведение на брантийки...
цитирай
6. missbeauty - От Мис Бюти
20.11.2013 07:25
Докато жените си мислят, че става само с красота, така ще е. Но пък онези, които са само ум, без красота, не бива да се сърдят на мъжете, че гледат хубавиците. Много забавен постинг, браво!
Поздрави, Мис Бюти
цитирай
7. metlichina - усмихна ме...
20.11.2013 21:20
топла усмивка и за теб, мила Татьяна..
цитирай
8. bven - На 5: Оценявам коментара ти, Коста:))))))
22.12.2013 10:23
То и винаги тъжното и комичното вървят ръка за ръка.
Иначе калинката и нещо полезно и оценено от нашия народ в такива песнички, като:
Калинке-малинке - къде ще се оженя? и гледаш в каква посока ще лети калинката...
Иили песента на Данчето Христова - Калинка-малинка - йе,йе!
цитирай
9. bven - На 6: така е и не е така, missbeauty :))))))))
22.12.2013 12:55
Но нали всички искаме като мисълта на Чехов да живеем (че всичко в човека трябва да е прекрасно) - ще има и това, и онова...Затова пък е повод и да се посмеем..
Поздрави и весели празници!
цитирай
10. bven - На 7: Метличина - светла синя усмивка:)))))))
22.12.2013 15:12
Трябва да израстваме - всяка минута...
Намасте!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14867770
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава