Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2011 16:00 - Разни вицове 7
Автор: gothic Категория: Музика   
Прочетен: 1383 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Майката:
- Защо не ядеш? Нали каза, че си гладен като вълк?
Момчето:
- Ти да си виждала вълк да яде спанак?



Треньорът:
- Не издържам повече!Бавно хващаш, бавно риташ, бавно ставаш. Има ли нещо, което правиш бързо?
Момчето:
- Бързо се уморявам.



- Кой е висшият етап на развитието на генната модификация с промишлени цели?
- Кръстоската между свиня и стоножка. Това ще увеличи 25 пъти броя на пържолите...



От закона на Ом, че R=U/I, следва, че I=U/R, където I е токът, U е напрежението, а R е съпротивлението. Следователно, ако искате подчинените ви да работят под напрежение, без да оказват голямо съпротивление, позволявайте им да ходят с обувки на високи токчета!



Момиче и момче седят на пейка. Момичето пита момчето:
- Защо няма хора на луната?
А момчето отговаря:
- Ами защото половината население ще изпопада, когато луната е наполовина.



Един диабетик отива на лекар. Лекаря му казва, че не бива да яде много сладко. Диабетика го пита:
- А какво да правя със секса?
Доктора му отговаря:
- И с него по внимателно, защото той също е много сладък!



Група ученици отивали на разходка и сред тях едно олигофренче. По едно време рейсът се чупи и всички си отиват. След един час олигофренчето идва и казва:
- Аз знам какво се счупи.
Тогава шофьорът му казва:
- Махай се от тук.
След 30 мин. олигофренчето пак идва и казва:
- Аз знам какво се счупи.
Шофьорът повтаря:
- Махай се от тук.
След час и половина олигофренчето пак идва и пак казва:
- Аз знам какво се счупи.
Машинистът:
- Какво се счупи?
- Счупи се рейсът.



Стояло си едно дърво на пътя и изведнъж до него спрял камион превозващ дърва(трупи).
- Какво се е случило с вас? - попитало дървото своите събратя.
- Не помня, защото снощи така се нарязахме... - отговорило едно от дърветата.



Английски лорд излиза от заведение и вижда просяк на тротоара:
- Ето ти 5 лири да си купиш пура.
- Но господине аз не пуша.
- Ето ти 10 тогава за бутилка хубаво вино.
- Но господине аз и не пия.
- Вземи тогава 50 лири и отиди в бардак да си поръчаш мацка.
- Господине в тая криза изобщо не ми е до мацки, а и съм стар.
- Тогава вземи тези 1000 лири и отиди на този адрес и се покажи на милейди да
види как ще изглежда човек, който не пие, не пуши и не ходи по жени...



На 30ти май се родил Калин, а на 31 се родил Малин и затова те празнували рожденните си дни заедно по 48 часа. Стигнали до 30-тия си рожден ден и Калин подарил на Малин кутия с червена панделка и му казал да отиде на празно поле и да я отвори. Малин го послушал и отишъл на празно поле отворил кутията и от там изкочила една гола блондинка и казала на Малин ти гониш. Малин я гонил из полета, гори и накрая я загубил.
На другия ден Малин подарил на Калин кутия с червена панделка и му казал да отиде на празно поле и да я отвори. Калин си казал:
- Аах знам те аз теб. Отишъл в стаята си заковал прозорците и вратата с дъски заключил всичко и глътнал ключа. Когато отворил кутията излезнал един белобрад 49 годишен руснак и казал:
- Аз гоняя! Аз гоняя!



Нашенец тирaджия чакал за обратен товар и ловял риба в едно от 1000-та езера във Финландия. Изкарал златната рибка:
- Пусни ме, ще ти изпълня едно желание! - помолила рибката.
Нашенеца помислил и казал:
- Направи мост от тук до България като тръгна да не спирам!
Рибката:
- Това 99% е невъзможно!
Нашенецът:
- Тогава направи, така че когато сме на път нашите жени да не са с чужди мъже!
Рибката:
- С колко платна да бъде моста?



Един счетоводител, който работил 30 години в счетоводство всеки ден като идвал на работа си е отварял чекмеджето и поглеждал нещо в него. След като се оттеглил в заслужена почивка - пенсия, колегите му решили да проверят какво има в това чекмедже, та всеки ден го отварял.
Отворили го и какво да видят. На едно листче имало записано:
- Дебит от ляво, Кредит от дясно!



Един счетоводител отишъл в ресторант да обядва и си поръчва бяло и червено вино. Първо отпивал от бялото, после от червеното. Колегите го попитали:
- Защо първо пиеш от бялото, а после от червеното?
- Първо пия от бялото, а после го сторнирам!



Наемателка описва ядосано квартирата на хазяина си:
- Ама там е тясно влажно и има особена миризма и цената е висока.
- Но вие скъпа описвате най-желаното място за един мъж! - отговорил хазяина.



В американски гробищен парк - надписи на надгробната плоча
Джон Стивънсън 1900 - 1992.
Той пушеше само Малборо и живя 92 години
Мак Грегър 1912-2010
Той пиеше само Джони Уокър и живя 98 год.
Тук не почива никой. Баща му употребява презервативи дънлоп.



1945 година, двойка италианци заминава на екскурзия в Япония. Те пристигат на 5 август вечерта. Мъжът уговаря жена си да правят любов и така цяла нощ. Накрая тя се съгласява, но часовникът удря точно 08:15 и американците пускат над града атомната бомба "Little Boy". Който го разрушава, но като по чудо съпрузите оцеляват. За компенсация, туроператора им решава да ги изпрати в град Нагазаки. Те пътуват до там и стигат много късно вечерта на 8. Мъжът отново увещава жена си да правят любов. На сутринта на 9 тя се съгласява, но в този момент избухва втората атомна бомба, наречена "Fat Man".
Мъжът възкликва:
- С теб все е така или те боли глава, или американците пускат атомна бомба.



Срещат се двама приятели. Единият носи букет, малка кутийка с панделка и пушка. Другият веднага се поинтересувал:
- На къде си се запътил?
- Отивам на рожден ден на тъщата.
- Значи цветята са за нея!
- Купил съм и подарък - златни обички!
- Ами пушката - за какво ти е?
- Няма си дупки на ушите, горката!



Един поп имал 3 дъщери, както и един чирак:
Един ден, както дъщерите си седели в стаята си попът извикал чирака при себе си в градината! И му казал:
- Синко, отиди горе на тавана има три мотики донеси ги и трите!
Тръгнал чирака, но вместо на тавана влязъл в стаята на дъщерите на попа и им казал:
- Момичета попът, вашият баща ми каза да дойда и да ви опъна и трите.
- Ама как така и трите? - го попитали те.
- Не вярваме!
Показал се чиракът на прозорецът и викнал на попа:
- Дядо попеееееееее и трите лииииии?
- Да синкооооо и тритееее!



Двама пенсионери се срещат на любимата си пейка в парка и единият пита:
- Пешо, къде беше? Цял месец те нямаше?
- В затвора!
- Че как я докара до там бе?
- Точно преди месец бях дошъл преди тебе и си седях кротко на пейката и идва едно моме, ама хубаво като капчица и сяда до мен. Придърпах се аз към него - то не мърда! Пуснах му ръка, че като писна:
- Помощ, изнасилиха ме! Като никога ченгетата дойдоха на секундата и ме заловиха.
- И ти какво?
- Какво, какво! Нали знаеш, че не нося на бой и затуй веднага всичко си признах и веднага ме осъдиха.
- Само един месец за изнасилване?
- Не бе, за фалшиви показания!



Пловдивчанин карал колата си с превишена скорост. Спрял го полицай и подозрително попитал:
- Вие пили ли сте?
- Ни съм пили, чувек съм.



Тагове:   вицове,   разни,


Гласувай:
8



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: gothic
Категория: Музика
Прочетен: 15643969
Постинги: 12171
Коментари: 12482
Гласове: 42812
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031