Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2012 06:04 - СИМФОНИЯ В ЗЛАТО
Автор: bven Категория: Музика   
Прочетен: 15888 Коментари: 30 Гласове:
33

Последна промяна: 16.01.2012 22:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Тук  има един хубав австрийски филм от 1955 година. Разказва се за  отличен  състезател по фигурно пързаляне,  който не се класира на Европейското първенство, но като участник в шоу-програми става известен като "Мистър Х" . Към малкия клуб в градчето, където е тренирал, започват да пристигат средства от неизвестен благодетел и  естествено, без любов не може :)))
Приятно гледане!


Честит имен ден на всички празнуващи!
С този  филм поздравявам Божидар  и му желая много здраве, хубаво настроение и благоденствие!:)))))))
1 еп:www.youtube.com/watch


2 еп.:www.youtube.com/watch

еп.3:www.youtube.com/watch


еп.4:www.youtube.com/watch


еп.5:www.youtube.com/watch


еп.6: www.youtube.com/watch


еп.7:www.youtube.com/watch


еп.8:www.youtube.com/watch


еп.9: www.youtube.com/watch


Добро настроение и весел празник на всички именници!:)))))


image


Тагове:   лед,   филм,   Ревю,   1955,   симфония в злато,


Гласувай:
33




Следващ постинг
Предишен постинг

1. bojo12345 - Благодаря,за подаръка....Много е оргинален!
06.01.2012 06:52
Много приятно ме изненада с един от най -хубавите филми от миналото.
Още веднъж - сърдечно БЛАГОДАРЯ!!!
цитирай
2. tota - Честит имен ден и от мен на Божидар!
06.01.2012 07:12
Жив и здрав да е! И весел да е денят му днес!!
цитирай
3. bven - На 1: Божо12345, честит имен ден!
06.01.2012 09:10
Още веднъж - бъди жив и здрав, весел и щастлив и внасяй хармония в твоето семейство и в блога!:))) Радвам се, че харесваш този филм и моят поздрав допринася за хубавото настроение за празника. Наздраве!:)))
Ето и едно послание от приятелката ми Деляна (delianaangel) за този ден:

Послание за Богоявление на Нашия Небесен Отец , св. Син и св. Дух !

Мило мое дете , искам да се обърна към вас в навечерието на Богоявление , когато Аз слизам сред хората и ги благославям. Сега , когато празника предстои , вие можете да се обърнете към Мен със съкровените си желания , с най-чистите си помисли за вас , за вашите приятели , за вашите врагове . Да , правилно разбрахте – вашите врагове всъщност са ваши приятели , приели негативната роля , за да ви научат , за да ви дадат възможност да надскочите себе си , собствените си грешни представи и да минете отвъд , там където има само Любов , сътрудничество и взаимопомощ . Вие сега сте там на Земята , за да довършите този урок , за да приключите с дуалността , в която толкова пъти сте се раждали. Но този период е към края си и вас ви очаква нова светла реалност на радост и щастие , на благословии и Любов . Моля , отворил съм широко вратите й , а вие готови ли сте за там ? Оставете , мили мои деца , всичко негативно , всичко отрицателно , откажете се , заявете го на себе си и на Мен категорично и положете мъничко усилие да не подхранвате възникнали ситуации , в които негатива избухва , а се въоръжете с търпение и смирение , за да може той да си отиде. Това можете да направите , мили мои , това е по силите ви – Аз друго не искам.

И така на утрешния светъл празник Аз ви приветствам с „ добре дошли “ при Мен и ще ви покажа това , което съм ви отредил – който има очи ще види , който има уши ще чуе – ще видите и чуете Мен. Аз ще ви говоря с красотата на природата , със звука на тишината и вие ако сте се Съ-Настроили с Мен ще усетите тази красота , ще чуете Божествени звуци. Аз съм ви дал всичко , но вие забелязвате ли го ?

Мили мои деца , Аз ви очаквам да се събудите , да отворите очи и да почувствате Мен , да усетите Моето присъствие , Моето послание. Аз ви очаквам да пожелаете да сте Светлина , да сте Хармония , да сте Мир и Любов , но вие трябва да направите нещо , да извървите вашата част от пътя към Мен. Изборът е ваш , мили Мои деца , ваша е волята . Аз само ви „ показвам моркова “ , но никого не заставям , а „ тоягите “ съм ги изхвърлил , защото „ насила хубост не става “ , както вие сте синтезирали многовековната мъдрост. Още веднъж ще ви кажа , че всичко съм приготвил и ви очаквам . Оставам с очакването , че вие ще пожелаете искрено и дълбоко в себе си да се промените , за да дойдете при Мен.

Ваш Небесен Отец , св. Син и св. Дух ! Амин ! Амин ! Амин !
цитирай
4. bven - На 2: Тота, днес е голям празник!
06.01.2012 09:13
Да се веселим и да честитим на всички именници личния ден!
Хубави празнични митове!:)))
цитирай
5. karambol5 - На всички именници - Честито !!!...
06.01.2012 09:18
На всички именници - Честито !!!
Благодаря за хубави филм ;)))
цитирай
6. bven - На 5: И аз така им пожелавам : да е честит празника и името им!
06.01.2012 09:45
Удоволствието е мое, karambol-че, желая ти хубав ден и прекрасно настроение!:))
цитирай
7. stela50 - Прекрасен поздрав за именниците , Бвен ...
06.01.2012 10:17
Присъединявам се и аз от сърце - здраве , щастие , радост
незабравими преживявания , топлина и обич ...
Хубав празничен ден и прегръдки от мен !
цитирай
8. bven - На 7: Благодаря, Таня - Стела!:)
06.01.2012 11:14
Нека всички празнуват на този свещен ден и бъдат здрави, хармонизирани, щастливи и весели!
Хубав ден и на теб, приятелко добра!:)))
цитирай
9. divna8 - Хе, хеее - откога чакам да си приз...
06.01.2012 11:23
Хе,хеее - откога чакам да си признаеш,
че животът ти с БожиДар е Симфония в злато :))))))))
Изрече го най-после... Амин! :):):)

Да е жив и здрав именника в семейството ти и да се поднови името му когато е писано!
Живи и здрави да са и всички празнуващи на този ден - барабар с роднините и гостите :):):)
цитирай
10. bven - На 9: Мила приятелко, тайните послания са най-истинските!:)))
06.01.2012 11:30
Благодаря от името на всичките участници в Златната симфония !:)
Нека животът бъде такъв, какъвто всеки си мечтае .
Аз пожелавам всички да бъдем здрави, щастливи и много добри и изпълнени с Любов към всичко и всички!:)))))
Хубав и светъл празник!:))))
цитирай
11. yotovava - Честит празник, Бвен.
06.01.2012 11:32
:))))))))))))))))))))))))))))

Валя
цитирай
12. bven - На 11: Благодаря ти, Валя!
06.01.2012 11:38
Любов и щастие за всички празнуващи, за целия ни народ!
Хубав и светъл да е денят ти!:)))
цитирай
13. kalin8 - Благодаря ти!
06.01.2012 18:31
Сещам се за този филм...Ще се върна тук- утре навярно!
Б.
цитирай
14. bven - На 13: Добре дошъл точно на този филм, Борисе:))))))))
06.01.2012 19:07
Идвай колкото пъти пожелаеш!
Хубава вечер!:)))
цитирай
15. erato7 - Живи и здрави всички именници!
06.01.2012 19:36
Живи и здрави всички именници!
цитирай
16. bven - На 15: Привет, Ерато7: присъединявам се към твоето пожелание!
06.01.2012 19:42
Живи и здрави всички именници!
Хубава вечер!:)
цитирай
17. magnoliya - Честит празник на всички именици! ...
06.01.2012 20:28
Честит празник на всички именици! Желая им здраве и да си носят с чест името!
Приятно изкарване на празника!
цитирай
18. bven - На 17: Магнолия, добре дошла:)
06.01.2012 20:47
Благодаря и нека този ден бъде голям празник за всички!
Хубава вечер!:)))
цитирай
19. ednorog8 - Ха, честито и от нас, макар и накрая ...
06.01.2012 22:23
Ха, честито и от нас, макар и накрая на празничната нощ :)))))))
Жив и здрав да е именника, а покрай него и всички близки и приятели!
Да хиляди името, че е Дар Божи и свещено!!!

Хубава вечер и спокойна нощ!
цитирай
20. dobraduma - Ех, какъв хубав постинг! Прек...
06.01.2012 22:47
Ех, какъв хубав постинг!
Прекрасен и оригинален подарък - личи, че е за скъп на сърцето човек!
Поздравления на авторката, с пожелание - всички празници да са златна симфония на любовта в семейството ви!
Приятно празнуване :)
цитирай
21. bven - На 19: Поздрав от Еднорог - значи много за един българин!:)))
07.01.2012 00:07
Нощта е безкрайна -
нека има символи омайни
и свещени български имена
звучат в полунощ от тази земя!:)))
Приятелю, благодаря , че ни посети и оцени името свещено!
Да има Божи Дарове за всички нас и все така да празнуваме хубави събития!
Хубава нощ и светло утро от нас!:)))
Честит Празник , приятелю! - Да си жив и здрав, много щастие и любов да дадеш и да получиш в тези хубави години!
На здраве !!!
цитирай
22. bven - На 20: Добра дума - какъв празник за душата - да се появиш изведнъж и да честитиш!!!
07.01.2012 00:12
Благодаря ти за добрата дума - хубавата оценка за моя постинг-подарък!:) Нека симфонията на Вселената звучи с прекрасни звуци и ние се научим да се вслушваме в тях , да ги разбираме и живеем в хармония с тяхното звучене:)
Благодаря за присъствието ти на нашата скромна (все пак криза!:)) трапеза и знай, че винаги си добре дошла !
Хубав и звезден релакс!:)))
цитирай
23. lotos16 - Ами аз на патерици...
07.01.2012 13:31
На Божо успях на честитя нощес на финалната права :))))
На теб ще пожелая да ти е жив и здрав и още дълги години да се радвате един на друг. Амин!
цитирай
24. bven - На 23: Лотос, успокой се и си поеми дъх!:)))
07.01.2012 15:18
Приемаме поздравления по всяко време - за дълъг живот и хубаво време насита няма!:))))
И на вас ви желая много здраве, хубави събития и благата на Вселената!
Хубави почивни дни и да имеш време да си помечтаеш хубаво!
цитирай
25. ckarlet - Честит имен ден на всички празну...
07.01.2012 19:56
Честит имен ден на всички празнуващи и вчера и днес!:))
Браво! Много хубав постинг!
цитирай
26. mileidi46 - БРАВО.....
07.01.2012 23:17
И аз като последен глупак си пиша цял следобед с него и не знам,че има имен ден!!!
И как да го свържа с Иван,като е Божидар...И как не ме светна ами си траеш....!!!
Като знаеш,че няма откъде да разбера....Браво,браво...
Отивам в неговият блог...на теб съм ти сърдита!!!....до утре...:)))
цитирай
27. inel379 - Честит празник на всичких именници!:)
08.01.2012 15:47
Бъдете здрави!
На милата ми сестричка
прегръдка с много, много обич
и благодарност, че я има!:)
цитирай
28. bven - На 25: ckarlet, благодаря!:)))
08.01.2012 16:54
Много се радвам, че ти хареса този филм:)
И нека са живи и здрави именниците и да известяват в цял свят Божи Дар!:)))
цитирай
29. bven - На 26: Мила ми Милейди, сърди се на информацията на италианската преса, че не ти е казала за Божидар!:)
08.01.2012 16:57
Това му е хубавото на нашия блог, че можеш да отидеш за секунди и да гостуваш, на когото си поискаш! А пък и аз се радвам, че си пишете и осъществявате обмен на енергии (в различни форми).
Привет от мен и благодаря за бравото!:)))
цитирай
30. bven - На 27: Инел, благодаря от сърце за пожеланията!
08.01.2012 17:00
Нека винаги има такива светли чувства, както когато празнуваме хубавите ни български празници:))
Благодаря за присъствието ти на този хубав ден и много, много светлина за теб!
Усмивкииииии:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14871964
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава