21.07.2010 09:10 - За Луната - продължение

Последна промяна: 23.07.2010 10:32

Слънцето, Луната, планетите “направляват” магнитната система на Земята, следователно и нашата духовност. Настройват ни на ритъма на Вселената. Затова човечеството е създавало най- различни календарни системи, за да се ориентира донякъде в тези сложни взаимовръзки. Но само чрез календара на 13-те луни, Лунния календар, човекът може да стане Планетарен Кин, т.е. представител на Галактическата цивилизация, истински пътешественик на кораба на времето “Земя”/”кин” идва от гръцкото “кинема”-“движение”/. Ще може и да преодолее сковаващия го днес страх от смъртта. Но затова първо трябва да се освободи от кабалистичната привързаност към привичните 12 месеца, 24 часа и 60 минути, казва докторът по философия на история на изкуството и и естетиката Хосе Аргуелес от САЩ, който е и основоположник на Международния “Ден на Земята” и на Планетарната мрежа на изкуствата. Чрез измерването на времето, на годината с този календар, твърди той, т.е. с 13-те оборота на Луната около Земята, оборотът на Земята около Слънцето ще синхронизира земните, лунните и слънчевите цикли. Лунният календар е устроен поразително просто и равномерно – има 13 съвърше ни месеца по 28 дни, 52 седмици с по 7 дни, които правят общо 364 дни. 365-ят ден се нарича Ден извън Времето и това е 25 юли, началото на Новата година, според този календар. Неслучайно съвпада и с изгряването на великата звезда Сириус и затова този ден е отреден за изчистване, прошка, творчество, свобода, защото синхронизира нашето съзнание с галактическите ритми.
За така необходимото ни връщане към новото време на съвършената хармония говори и пророчество, което е зашифровано в знаци и символи на капак от саркофаг, открит през 1952 г. в една гробница на Маите – владетелите на времето. Но този инструмент- календар за съвършена  хармония трябва да се приложи най-късно до края на  механичното време – 25 юли 2012 година, т.е. само след 2 години, за да не се окажем пред една от поредните планетарни катастрофи. Затова е необходимо да се освободим от днешната си честота 12:60, която ни е програмирала да живеем във властта на хилядолетните вавилонски механизми на контрол и да настроим съзнанието си на новата честота 13:20, на която общуват звездите и техните планетарни системи, казва д-р Аргуелес.

Това ще стане най-вече с помощта на числото 28 – броят на лунните стоянки в един от вариантите на Лунния зодиак, свързан с изучаването на подсъзна нието. Това число не е естествено, а изключително мистично и сложно. В нумерoлогията означава двойно служение. Неслучайно Луната, която е смъртта и раждането, създава чрез гравитацията си така необходимото за Земята равновесие. Това число на живота на подсъзнанието тъче тъканта на реалността и действа цял живот.То е числото на Озирис, който бил заточен и убит с измама в прекрасен саркофаг, но вероятно, за да възкръсне и цялата му мъдрост.

Но какво ли ще стане, ако не се съобразим с тази оставена ни от вековете тайна?  Отговор на този въпрос  вероятно ни дава констатацията на лунните изследователи, че е възможно Луната да изчезне от небето, а да се родят други орбити от светлина. Учени от Южна Африка и от Швеция съобщиха след специални изследвания, че за последните 4 години тя е намалила обема си с цели 320 мили, че се смалява катастрофално и към 2017 г. нашият космически съсед ще достигне размерите на футболна топка. Европейските учени предполагат, че това е започнало от 1970 г. след експедицията на НАСА и е резултат от човешкото вмешателство в живота на крехката планета. При кацането на космическия кораб действително били разрушени нейните каменни структури, които верижно задвижили и други разрушения. А поради много слабото й гравитационно поле отломъците веднага изчезвали в космическото пространство. Тези катастрофални промени ще предизвикат сближаване на земните оси, разтопяване на ледовете на полюсите, повишаване нивото на световния океан със стотици метри и голяма част от земната повърхност ще се окаже под водата. "Зачестилите наводнения и бури са първите симптоми за грозящата ни опасност", казва шведският астроном д-р Ян Швизман,  те ще разтърсят всички континенти. Започва вече и очакваното рязко затопляне на климата около полюсите и захлаждането на Екватора. Всички тези явления напълно се покриват и с библейското предсказание за “Болната Луна” като за предзнаменование за края на света и наближаването на Съдния ден. Друг е въпросът край на какво ще бъде това. Това може да означава не край на света, а край на греховното човешко съществуване, на злото; да бъде някаква небесна помощ, а не отмъщение. Пък и нали едно от предвестията за свършека – възстановяването на третия Йерусалимски храм още не е станало. Остава ни и утехата от Светото писание, че свършекът ще бъде началото на великата справедливост.

Ние , живеещите сега,  имаме рядката привилегия да станем свидетели на тези загадъчни събития, в които единственото сигурно нещо, доказано от днешната наука, е това, че ако има физически свършек, то той ще бъде по време на новолуние или на пълнолуние. Това потвърдиха изследва- нията на руски учени, които откриха, че тогава рязко се увеличава излъчва нето на неутрони от повърхността на Земята, защото Слънцето, Луната и Земята се намират на една линия и сумираното им гравитационно поле активизира максимално приливните вълни. Те деформират земната кора, появяват се пукнатини, изтичат ядрени частици, радиоактивни газове, изотопи на радона. Произвеждат се огромен брой алфа-частици с 10-ина пъти по-голямо ниво от обичайното. Това потвърж -дава и съставеният от учените каталог на земетре -сенията, който показва, че повечето от тях са станали по време на пълнолуние и новолуние. Тези наблюдения ще помогнат и за предсказването на по-големите земетресения, а и на евентуалния край на света.

Лунните разходки по водата също могат да хвърлят някаква светлина по отношение на тайствения ни сателит. Те са описвани и в ново време, и в древността, а не са само привилегия на Исус Христос и на Неговия ученик Петър. Инквизиторите през Средновековието се натъкнали на толкова много “непотопяеми вещици”, че сменили ориентира си – за слуги на дявола започнали да считат тези,
които потъват във водата. Изследвайки “уникалната плавателност” на вещиците в някои страни, ги изваждали от водата и ги премервали колко тежат. Такъв случай описва виенският вестник “Вейнериш цайтунг” от 1728 г. Най- дебелата непотопяема жена тежала 1,5 лота  /22,5 грама/, а нейният мъж – 1,25 лота. Това явление днес се описва от калифорний -ския биофизик Робърт Файерууд като вид психоло -гическа настройка, която води до загуба на тегло от страх за оцеляването. И инстиктът за самосъхра -нение включва механизми за акватация /разходка по водата/.  При нея енергетичните полета се променят и работят към отблъскване от материялните обекти.
Тогава непримиряването със смъртта прави човек лек като перце. Така са оцеляли и корабокрушенците от “Титаник”, които са се носели по вълните 3 часа в студените вълни, докато за примирените били достатъчни и 2 минути, за да се удавят.Това свойст -во на мозъка потвърждават и психолози от Санктпетербургския университет. Те внушавали на доброволци по време на хипнотичен сеанс, че се намират в орбита в космически кораб и уредите показвали пълна липса на тегло при участниците в опита.

До подобно откритие стига и руският физик Евгений Подклетов след опитите си в технологическия университет на филандския град Тамперес. По изкуствен път той променя качеството на електромаг нитното поле в лабораторна камера и поставените в нея предмети започвали да се реят свободно, без да падат. А този ефект се постига и от човешкия мозък, който при екстремални условия създава излъчване, което променя електромагнит- ното поле около човека. Но тук пък възниква един друг въпрос, който измъчва учените:
Защо оцеляват предимно деца, по-малки от 10 -годишна възраст, чиято психика не познава страха от смъртта?
Неслучайно и предимно малки деца са лунатици и преминават на лунна светлина по водата абсолютно сухи. Тук отговор дават езотериците, мъдреците, като Петър Дънов и Ваклуш Толев. Ходещите по вълните, както и танцуващите по жарава, пребивават само в астралното /звездното/ си тяло, а Водата е астралният образ на светлината, казва духоведецът Ваклуш Толев. Така че двете подобия се срещат в Божествената цялост.
- Стани и Огън, и Вода, казва П.Дънов, та да проявиш Божествеността, да я събудиш. И да знаеш, че това е проява на вечното в нас чрез душата ни. А двете подобия се привличат, защото функционират на принципа на отражението /огледалното/ -  едното е сянка на другото. И точно астралният ни двойник, който живее в сърдечния ни комплекс и има образа на нашето вътрешно дете от 6 до 10 години, ще изгради моста към нетленната небесна светлина. Точно той е нашата невинност, радост и красота, които трябва да изживеем и съхраним.

Тези и още много загадъчни неща може да ни разкаже Селена, ако живеем в синхрон с нея,както и да ни даде много от липсващите ключове за разгръщане на нашето съзнание, за отварянето му подобно на небесно ветрило и за освобож даване на страхотната му сила.А за това най-голяма вероятност има в четирите дни преди края на лунния цикъл, когато най-лесноможе да се отправя поглед в бъдното и на духовността се дава попътен вятър. И в широко отвореното око на Луната да се огледаме в ясната светлина на хармония та. А по нейната “сянка”, която определя истинската светли на, може да научим как се създава вътрешната светлина.
Така, както сърцето отразява Божията любов, подоб -но на светлината върху стъклото.  Чрез нея ни предстои да научим най-трудните уроци, които се съдържат в скъпоценните камъни на светлината. И да потвърдим, че всичко е огледало, че реалността отразява към нас това, което сме, че ние я модели -раме чрез нашата материя, която е забавена светлина.

Имаме още 3 златни шанса /още 3 пъти 25 юли до 2012г./, за да разберем, че по сянката се определя светлината; че ние сме звездни потомци и сме тук не от случаен “взрив”.
И всичко е планирано предварително.

Тагове:   слънце,   маи,   духовност,   мозък,   Озирис,

1. stela50 - Много интересно беше за мен ,Бвен ...
21.07.2010 10:24
Благодаря ти и хубав ден !
2. bven - Хубав и лек ден, Стела50!
21.07.2010 10:57
И много усмивки :)
3. makont - Страхотно четиво!
21.07.2010 18:02
Кога ли ще започнем да се съобразяваме с хилядите знаци, които ни дава Луната и планетите. Много интересно ми беше. Благодаря за познанието, което разкри пред мен! Тогава на 25.07.2010г. прости за всичко и на всички, обичай и се усмихвай, слей се с огъня и водата и преоткрий детето в себе си. Хубава вечер от мен!
4. bven - Благодаря за хубавите думи, makont -
21.07.2010 21:35
това е смисълът на статията и нека всички да си простим. Да разберем, че можем да бъдем щастливи и заедно да градим свободен живот! Тук и сега на планетата -майка Гея! Лека вечер и на теб.
5. divna8 - Поздрави за Лунната Принцеса с един хубав стих :):):) / Нали Луната приютява влшбените :))) Значи коментара е по темата! Точно :):):) /