Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2011 08:11 - Кредо Мутва за лечението
Автор: bven Категория: Поезия   
Прочетен: 3907 Коментари: 4 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

    Кредо Мутва за лечението на СПИН Posted by admin On септември - 15 - 2009

Кредо: Бих желал да кажа на света, че аз не съм знахар, шарлатанин или любител на сензациите. Аз съм възрастен човек, който е видял много. Искам светът да знае, че съществува лъч надежда, който се излъчва от Южна Африка.

Това е растение, което е на път да изчезне, растение, което се нарича Suderlandia Fructosate. Това растение прави чудеса за онези, които са болни от ужасната болест, наречена СПИН. Растението е толкова невероятно, че чудесата се виждат в рамките на седмица или две седмици. Ако това растение се даде на човек, който е на смъртно легло, в резултат той става, има много повече енергия, излекува се от депресията и получава добър апетит. Въпросът е спешен, защото учените не създадоха лекарство за СПИН. Според мен това растение трябва да бъде засадено от всички правителства, които ги е грижа, от всички организации, които ги е грижа, и да бъде дадено на всички човешки същества безплатно.

Стив (интервюиращият): Абсолютно. Но аз мисля, че хората трябва да знаят и какво да правят с това растение.

Кредо: Не трябва да правят нищо, сър. Засаждате растението, късате листа от него и ги поставяте в чаша за чай, и ги попарвате във вряла вода. След това оставяте чашата да престои, както ако правехте чай, а след това просто изпивате този чай. Пациентът го изпива.

Стив: Листата и червеното цвете ли?

Кредо: Да.

Стив: Смесваш ги заедно, така ли? Трябва ли преди това да ги изсушиш?

Кредо: Не, можете да ги берете направо от градината, защото ако ги сушите твърде много, те някак губят от огромния си дух. Това е всичко, което трябва да направите. Има добри лекари, с които аз работя, които правят хапчета от него. Но според мен случаят е спешен за страната ни и за света. Вижте, аз не мога да излекувам хората от Африка, без да излекувам хората от Карибите, защото СПИН се разпространява навсякъде по света. Ако лекувам само хората тук, ще дойдат нови болни и ще заразят излекуваните – затова трябва да лекуваме целия свят.

Първоначално растението Suderlandia го имаше навсякъде в Африка. Но имаше и една сивокафява птичка, която се хранеше със Suderlandia. Тази птичка обаче става за ядене и гладуващите хора я избиваха, в резултат на което тя сега вече почти е изчезнала, а земята тук е трудно да се култивира.

Стив: Имаш предвид, че семената не се разпространяват?

Кредо: Да, да. Трябва да се вземе шкурка и да се засажда всяко малко семенце. Семената са малки – по-малки от тези на гроздето. Поставяте всяко семенце в малка саксия. Оставяте го да порасне до около 3-4 инча (7,5-10 см – б.р.). След това го пресаждате в полето или на затревена земя. Можете да направите голяма градина – 20 акра или повече, и да го садите там. Има фермери, които вече ги засадиха, но те са твърде малко, а светът се нуждае спешно от растението – не трябва да бъдем егоисти. На английски това растение се нарича Suderlandia Fructosate. Африканците го наричат kalkoe nbos. Растението е известно от хиляди години като антидепресант, усилващо апетита и подсилващо имунната система на човека.

От много време растението е използвано с голям успех и в борбата против рака – използват го и сега. Използват го и за болести като туберкулоза – преди да се появят стрептомицинът и другите подобни лекарства против туберкулозата. В древността венерическите заболявания като гонорея, сифилис и други са били нелечими така, както сега е СПИН – затова нашите хора го използвали и за лечение от венерически заболявания. Иначе щели да загинат, както сега загиват аборигените – от болести, пренесени от Европа.

Аз и група лекари открихме, че влиянието на това растение е драматично – изпробвахме го върху хора, които бяха на смъртно легло, които бяха изписани, за да си умрат в къщи. За две седмици или месец те се оправяха. Една дама в Зулуленд е спасила много хора, обречени на смърт от СПИН; една моя студентка – Вирджиния Рателе – също спаси племенното си село в Куруман. Но става нещо странно. Аз и Вирджиния, които живеем в планините, сме заплашвани и тероризирани от хора, които са професионалисти в тази област.

Аз не твърдя, че колкото и драматични да са резултатите от това растение, то е лекарството, което ще ни отърве от болестта СПИН, но смятам, че то ще забави болестта дотогава, докато учените фармацевти открият истинския лек, който не е токсичен. Аз твърдя, че това растение Suderlandia изобщо не е токсично. То е използвано даже от президента Пол Крюгер – той веднъж изпратил от това растение на един германски принц, който бил болен от рак на гърлото, но корабът пътувал много бавно и докато стигне, вече било твърде късно.

Аз мисля, че Обединените нации трябва да се заемат с отглеждането на това растение, защото сме изправени пред спешен случай в световен мащаб. Аз твърдо вярвам, че тази болест е сътворена от човека. Начинът, по който тя се държи в човека, показва, че не е създадена от Бога. Тази болест показва сатанинска интелигентност и аз твърдя, че в Африка има лъч надежда, който е на път да бъде удавен от алчност и секретност… Аз твърдя, че това растение принадлежи на цялото човечество. То принадлежи както на малките деца, които умират от СПИН, така и на мъжете и жените, и вярвам, че учените ще могат да създадат лекарство против СПИН от това растение. Отправям този апел към света, защото нашето правителство изглежда напълно безразлично към това предложение, което правя на цялото човечество.

Едно растение от вида Suderlandia plant може да излекува 10 души и на нас ни трябват плантации от него. Аз твърдя, че това растение не може да служи като играчка за алчни бизнесмени, нито на крадливите фармацевтични компании, които крадат съкровищата на Африка и ги заключват в компютри, и ги наричат интелектуална собственост. Нямаме нужда от болест като СПИН, която да намалява населението на света. Казвали са ми, че тази болест е създадена, за да разруши Африка, и сега вярвам в това. Но ще ви кажа едно. Няма да позволя Африка – една погрешно разбирана и погрешно представяна нация, да загине и да отговори на проектите на заговорниците. Аз твърдя, че Африка трябва да живее, че Китай трябва да живее и че дори Съединените щати трябва да живеят. Има лъч на надежда, тъничък лъч на надежда, който идва от Африка, и аз апелирам към всяко човешко същество да го увеличи, да разпространи надеждата по света.

Едно време имаше болест, наречена малария, която унищожи много хора в Средния изток (Близкия изток – б.р.), в Африка и другаде. Тогава от Африка се появи тънък лъч на надежда, който ставаше все по-голям и по-голям. Той беше кората на хининовото дърво, хининът. Хининът спаси хиляди хора.

Аз твърдя, че хората не трябва да гледат на мен като на мошеник или ексцентрик. Аз съм изследовател, макар и самоук. Пиша книги, които се продават по целия свят. Аз съм изобретател и историк, и традиционен лечител. И ви моля, онези, които не ми вярват, нека дойдат в Африка и видят сами това растение. Твърдя, че никоя организация няма право да нарича това растение своя собственост, никоя! Аз казвам – нека надеждата за човечеството изгрее от Южна Африка и се разпространи по цялата планета.

Ако СПИН е създадена, за да намали населението на планетата, това е нещо самоунищожаващо. Единственият начин, по който хората могат да бъдат накарани да се размножават с по-бавни темпове, е да спрем войните по света. Когато някой континент бъде разтърсен от война, хората се размножават повече. Хората се размножават от страх. Хората се размножават от несигурност. Вие, лицемери от Обединените нации, вие, лъжци зад стените на Обединените нации, всички вие – отправям към вас предизвикателството да изградите един по-сигурен свят, а не свят, изгниващ от заболявания.

Благодаря ви.

29.04.2001 г., Йоханесбург, Южна Африка

Превод: Емилия Манолова
vr.ffwpu.eu/






Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Поздрави за постинга , Бвен ...
16.11.2011 10:42
Лъч надежда ... а може би Светлина и спасение .
Хубав ден !
цитирай
2. bven - На 1: Най-важно е сами да търсим лек - само ние имаме интерес да бъдем здрави!
16.11.2011 13:51
Но става нещо странно. Аз и Вирджиния, които живеем в планините, сме заплашвани и тероризирани от хора, които са професионалисти в тази област.

..в Африка има лъч надежда, който е на път да бъде удавен от алчност и секретност… Аз твърдя, че това растение принадлежи на цялото човечество. То принадлежи както на малките деца, които умират от СПИН, така и на мъжете и жените, и вярвам, че учените ще могат да създадат лекарство против СПИН от това растение.
Радвам се, че разбра посланието, мила приятелко! Хубав ден!:))
цитирай
3. ognena71 - Прочетох с интерес! Поздрави.
16.11.2011 16:54
Прочетох с интерес!
Поздрави.
цитирай
4. bven - На 3: Наистина информацията е много хубава, ognena71.
16.11.2011 19:33
Всичко е в човешките ръце - болести, лечение, желание за промяна...Трябва само да се работи с желание и в името на идеали!
Радвам се, че ми гостува! Приятна и спокойна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14869663
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава