Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2013 08:00 - Неделя на Блудния син
Автор: bven Категория: Поезия   
Прочетен: 2003 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


image

Когато се въплътим в тялото и с времето неговият ум, както и егото, станат доминиращи, докато живеем като хора, ние забравяме къде е истинският ни дом. Всички в двуполюсния триизмерен свят сме като блудния син, докато не се завърнем у Дома, в ралността на духа.

За да балансираме триединството на тялото, душата и духа, без да омаловажаваме егото, което се грижи за оцеляването ни в материалния свят, можем да използваме тази формула, за да се събудим за истинската ни същност:

Аз съм тук и сега, но моят истински дом е Всичко, Което  Е. Аз съм избрал/а  дома на моята душа, тялото, но аз не съм тялото. Аз съм част от вечното Аз съм. Обичам и ценя своите родители  (имената им) и съм благодарен/а за дара на живота, тук и сега. Но обичам и ценя и своите вечни небесни родители, Бащата-Майката Създател. Аз съм част от тях. Докато съм тук и сега, ще живея пълноценно и с любов към себе си и другите. Ще ценя и уважавам своите земни родители, без да съдя и да обвинявам, защото Аз съм този/тази, която ги избра. Ще изпращам своята любов и на своите небесни родители, при които се връщам винаги, за да видя истината за себе си и за другите.

Докато съм в тялото на (име и дата на раждане), ще следвам пътя на душата, без да вредя на себе си или на другите. Следвам своето споразумение тук, за да се върна там. Аз съм искра от истината, живота и любовта. Аз съм винаги. Така е.

                                                                                  нина ничева

image




Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - Честит национален празник, Таня!
03.03.2013 11:18
Неделята на Блудния син винаги е предизвиквала различни мисли у мен.
Снощи написах нещо, което е еретично и струва ми се богохулно.
Може да размисля и да го пусна по-късно.
Ситуацията променя мислите, нали?
Честит празник отново!
цитирай
2. bven - На 1: Благодаря за честитото, Катя!
03.03.2013 15:23
Така съм съгласна - 3 март е национален празник и нека всеки е щастлив, че може да празнува. Защото свободата не се дава даром - тя трябва да се извоюва и нашите деди точно това са направили..за да ни има нас сега! Нека всеки ден се променят мислите ни - защото ние се променяме и това, което е било еретично, вече е естествено за Духа. В този смисъл се надявам да прочета твоите мисли за Неделята на Блудния син и съм сигурна, че е лично твое и вярно мнение. Пък и ситуациите следват бързо една след друга. Но, както е казал гениалният Васил Левски: Времето е в нас и ние сме във времето!
Честит светъл празник!
цитирай
3. stela50 - Честит Национален празник, Бвен !
03.03.2013 16:29
Светли и героични завети са оставили за поколенията
нашите предци, силни и величави послания ...
Неделята на Будния син - може би не винаги правилно
е разчетено посланието, отговорите на въпросите -
не винаги еднакви, но всъщност отговорът може би
е само в няколко думи...
...Аз съм искра от истината, живота и любовта...
Хубав празник на теб и близките ти с вяра
и надежда за светли и добри дни !
цитирай
4. ivoki - Евангелската притча за блудния син ...
03.03.2013 18:20
Евангелската притча за блудния син има малко малко по различен смисъл. Но и написаното ми харесва.
цитирай
5. bven - Аз съм тук и сега, но моят истински дом е Всичко, Което Е.
03.03.2013 18:28
Честит празник на теб и всички у дома, Стела!
Вярно е, че много забързани и увлечени в ежедневието, нямаме време да спрем за малко и се замислим в посланието, което са ни оставили дедите с притчи, приказки и коани. Но може би и това е нашето предизвикателство - хората на новия век да бъдем по-духовни и да следваме своя път, който сме избрали Тук и Сега. Да уважаваме всичко и всички и да се отнасяме с любов и благодарност към всеки човек, който е край нас, защото ние се учим и учим всеки и всичко!
Намасте!
цитирай
6. bven - На 4: Кой е верният смисъл?
03.03.2013 18:48
ivoki - Евангелската притча за блудния син...
Нека не чакаме някой да ни казва какво да мислим - ние можем и сами да решим това ! Само трябва да се запитаме и отговорът ще дойде...когато трябва:))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14870721
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава