Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2019 10:56 - ИЗНЕНАДА
Автор: blogvayvof Категория: Поезия   
Прочетен: 1993 Коментари: 4 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 



ИЗНЕНАДА

 

Намерих старо портмоне

с банкноти няколко и лична карта.

Разгледах го секунда-две,

разбрах, че е на някоя си Марта.

 

И на въпросния адрес,

когато позвъних й казах: - Ето,

тъй както се разхождах днес,

намерих го и връщам портмонето.

 

А тя с очудени очи

така ме втренчено изгледа.

Тя искаше да провери

дали не съм човек с повреда.

 

И изведнъж се строполи

пред мен от изненадата внезапна –

как тъй намерени пари

предавам ги и няма да ги лапна.

 

Наместо нужното добро

направих грешка непростима.

Сега със счупено ребро

се чуди колко странни хора има.



Тагове:   изненада,   портмоне,


Гласувай:
11


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. vania23 - Жалко...
23.04.2019 09:39
Ако на мен ни върнат портмонето, не бих реагирала така, а искрено ще се зарадвам - не толкова на самото портмоне, колкото на добрината, честността и коректността на човека.
Прекрасно си го стихосплел!
Поздравления!
цитирай
2. blogvayvof - Жалко...
23.04.2019 10:38
vania23 написа:
Ако на мен ни върнат портмонето, не бих реагирала така, а искрено ще се зарадвам - не толкова на самото портмоне, колкото на добрината, честността и коректността на човека.
Прекрасно си го стихосплел!
Поздравления!


Ааа, и на теб ти се отдава сатирата...
Ти си на ред! (Щото обичам да чета и да се уча)
цитирай
3. vaquero - blogvayvof,
23.04.2019 22:01
Има, има! Да се надяваме!
цитирай
4. blogvayvof - blogvayvof
23.04.2019 23:59
vaquero написа:
Има, има! Да се надяваме!


Дано да сте прав.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blogvayvof
Категория: Поезия
Прочетен: 176827
Постинги: 101
Коментари: 171
Гласове: 2265