Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2020 21:00 - Искаш ли?
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 1736 Коментари: 13 Гласове:
19

Последна промяна: 25.01.2020 17:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Искаш ли,
да те  желая,
да те рисувам в стих,
да те разкажа с песен,
да те възпея в приказка,
да те копнея в мечтан ти сън,
да те напиша в жива картина...?

Песента ми ще е стихострунна,
приказката все недонаписна,
стихът ще сбъдва теб молитвена,
картината с щрих все несписана,
сънят, щастливост недовършена,
желание - любов нарочена!
~~~
Ако ли аз бих бил тебе,
щях да искам да желаеш ме!
Ако би била ти мене,
дали тъй би била мечтал те?
---
image
Благодаря за  картинката  на Тонсън !l

=========
Защо написах така ли?
Ами ще се оплача, че мнемоничните вдъхновителн ости на Музата ми, взеха да объркват прилагателната глаголност на съществителността ми..., че и спреженията на времевата ми припознатост...
После май разбрах, че искала да ме накара пак да се влюбя, защото само съм желаел...
Абе нали ги знаете жените, като си наумят нещо, после Муза да им на помощ на приказките! :-)))))

П. П. После Подсетено имах една приятелка, която ми изпращаше интересни стихомузни картинки..., Ама ми се сърди нещо, откакто много е поетачена от поетичащи почитателни краткословци :)))
П.П.П.П.П...... После получен позив от приятелката ми призна, че пагубно е потрупана от проблемите порочни на припознати и.... ами като всички ни, нормалните... :)), но не ми се сърди..., както и аз :)))
Да де...ама тя продължава да си пише прекрасни стихчета с картинки, а за моето няма...
Уфф, придобил съм интригантски те маниери на Музата ми брат...
Дистанцирам се порицателно... :)))



Тагове:   искаш ли,


Гласувай:
20



1. tonsun - http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/viu1579555194x.jpg
20.01.2020 23:24
...И когато потърсиш с поглед това,
което написа с думи..
ще разбереш че всичко е
само бледа проекция на
пътят към светлината,
който вилнее в ума ми!:)
цитирай
2. lexparsy - Благодаря за хубавата коментарна визия Тонсън :)
21.01.2020 00:20
tonsun написа:
...И когато потърсиш с поглед това,
което написа с думи..
ще разбереш че всичко е
само бледа проекция на
пътят към светлината,
който вилнее в ума ми!:)

Благодаря и за картинката! (но не се качва на сървъра от смартфона)
Нарисувай си свеъло Слънце и любов на кемпера, а То ако ти я припознае, ще ти я спре на автостоп...:)))
Абе не знам как е било в началото на Сътворението Словото, Светлината... и докато Бог измисли време-пространството измерително, че чак до езиците сказателни хорски... имало ли Любов???
:)))
Благодаря за настроението Тонсън. Светла и слънцевлюбна седмица да имаш! :)
цитирай
3. tonsun - (hi), Лекс!Една лека корекция в ...
21.01.2020 10:03
(hi), Лекс!
Една лека корекция в стихоплетената ми мислА;)
...пътят към светлината,
коЯто вилнее в ума ми!
Без това "Я" смисълът се променя.:)
А за Децата на Цветята и Слънцето, Светлината олицетворява Любовта /или беше обратното?!? А всъщност не е ли Любовта Светлината, която пробива и побеждаваща Мрака?!?/
Затова и картинката е точно тази ... Един от символите на онази епоха и нейните представители, които обърнаха с краката нагоре господстващите за времето си норми...

Успешна седмица за теб и твоята Муза!(hi):)
цитирай
4. missana - Много ми хареса!
21.01.2020 11:12
Продължавай все така, Приятелю!
цитирай
5. lexparsy - Много синхронично четеш мислите ми Тонсън :)
21.01.2020 11:28
tonsun написа:
(hi), Лекс!
Една лека корекция в стихоплетената ми мислА;)
...пътят към светлината,
коЯто вилнее в ума ми!
Без това "Я" смисълът се променя.:)
А за Децата на Цветята и Слънцето, Светлината олицетворява Любовта /или беше обратното?!? А всъщност не е ли Любовта Светлината, която пробива и побеждаваща Мрака?!?/
Затова и картинката е точно тази ... Един от символите на онази епоха и нейните представители, които обърнаха с краката нагоре господстващите за времето си норми...

Успешна седмица за теб и твоята Муза!(hi):)

Вгледал се в Слънчевите отношения,
загърбвам тъмните му отражения,
изопачени с грешните падения,
на Тъмно-ликите ми просветления...
:)))
А грешките ни карат да отличаваме любовта на тъмно под чаршафите :) от тази слънце-отразена красиво, навсякъде около нас.
А спомените за епохите на живота, са ни отличителен критерий, защото тъмните илюминации си ги изтриват, нямайки нужда от тях. Че и нашите даже... :)

А светлите хора като тебе си имат вътрешен компас за Слънце и Любов!
Успешни пътешествия да имаш с него Тонсън, и през всички седмици дано и даже :)))
цитирай
6. lexparsy - Благодарен съм на твоята насърчение в кандидатстването ми за поетичност Младен :)
21.01.2020 11:50
missana написа:
Много ми хареса!
Продължавай все така, Приятелю!

Ама нали знаеш, че вярно решената задача, но различно от това на образУвателния оценител понякога много го ядосва... :)))
Ще очакваме и твоите нестандартни поетични послания и все по Слнцегледни и ОптиМислични...! И такъв ден да имаш днес!
цитирай
7. lexparsy - Покорно те моля бе НаПостНоПостолоффф (apostapostoloff) !!!
21.01.2020 12:39
Задоволявай си се мастурбично с минуси,
но злобната упоритост на коментарните ти излияния отличителни с повтаряема краткословна пошлост, си ги практикувай сам пред огледалото...! То е Все същото бе брат, само дето не губиш и моето време и извоюваното ми позитивно настроение за деня.
Моляяя те бе!
цитирай
8. valeska - Здраво те държи Музата, Лекс! Слушай я какво ти казва..:))
21.01.2020 19:39
Любовта започва преди самата любов… Мисълта за любов е любов…
цитирай
9. stela50 - Като наричане... харесах...
21.01.2020 19:53
... стихът ще сбъдва теб молитвена,
картината с щрих все несписана,
сънят, щастливост недовършена,
желание - любов нарочена!...
Поздрави, Лекс!
цитирай
10. lexparsy - Оооо, слушам я аз Музката, и връзката ни се заздравява даже... :)
21.01.2020 20:28
valeska написа:
Здраво те държи Музата, Лекс! Слушай я какво ти казва..:))

Любовта започва преди самата любов… Мисълта за любов е любов…

Слушам я аз Музката, и връзката ни се заздравява даже... Нищо че изглеждаме  като семейна двойка ветерани, която постоянно скандализира съседите ;))))

А мене много ме радва, че се присъедини към компанията съзнаваща всемирната творческа същност на любовта, обладала духа на всичко красиво...:),  а виждането и търсенето и, са самодостатъчен стремеж да я постигнем! Е, ...  но май  след като не сме толкова заети в битките си с морбидността ни...:)

Благодаря за усмихнатият коментар Валеска! И от мене поздрави такива, и още по....:)
цитирай
11. lexparsy - Радваме че така го причу Таня!
21.01.2020 21:03
stela50 написа:
Като наричане... харесах...
... стихът ще сбъдва теб молитвена,
картината с щрих все несписана,
сънят, щастливост недовършена,
желание - любов нарочена!...
Поздрави, Лекс!

Така ме радва че си чула стихчето като наричане и дано за сбъдване!
Сега разбирам защо Муза ме кара да го нараствам със сричка на строфа в началото, че да възнамерим сред  желанията да послоеим и някое полезно и за духа ни, не само за трапезата ни забавлителна...;)))
Благодарности и почитания, зщото и ти умееш да пишеш с нарочената ти дарба!
цитирай
12. missana - Благодаря ти за хубавите пожелания, Лекс!
21.01.2020 22:47
lexparsy написа:
missana написа:
Много ми хареса!
Продължавай все така, Приятелю!

Ама нали знаеш, че вярно решената задача, но различно от това на образУвателния оценител понякога много го ядосва... :)))
Ще очакваме и твоите нестандартни поетични послания и все по Слнцегледни и ОптиМислични...! И такъв ден да имаш днес!


Все така да ни радваш със словонахождения!
цитирай
13. lexparsy - И мене ме радва, че  те усмихват словонахожденията  :)
22.01.2020 11:03
missana написа:
lexparsy написа:

...

Все така да ни радваш със словонахождения!

Но се размислих че Словонахожденията са полезни само когато водят до Словоразбирания и най-кратко разширяват въображението и светогледът ни.
И още..., звуковите изразни еманации, ..до... ползата и капаните на "литературния език", и така умоСмилсен :) си сложих записки за цял постинг "Говоренето", като допълнение този на Писането..., а видях че имам и за "Четенето" :)))
Дано намеря мир да попиша...За дневници, или за дебат с някой, който да обогати и коригира даже визията ми.
Но в този блог.....,  един приятел викаше "уби всичко детско в мен, брат!!!"
:-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363243
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375