Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2020 12:32 - С поглед на луд
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 1512 Коментари: 3 Гласове:
22

Последна промяна: 23.09.2020 12:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Както дава без да иска
пролетният, нежен цвят,
тъй дойдох - невинно чиста -
някога на този свят.

Имах силните си чувства
и петте си сетива,
и естествената нужда -
да се радвам на света...

Нямах никаква представа
колко лошо е скроен...
Но пораснах. И тогава
някак прекрои и мен. -

За да пасна на сергия -
с номерче от заден ред -
за разменна търговия -
ти на мене, аз на теб...

Гледах как пазарът крета
от търговци уморен -
винаги в безкраен петък,
винаги в пазарен ден...

Но и в мене се оглежда
огледално, странно --друг,
щом погледна го с надежда -
с поглед на щастливо луд...



Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - "Но не пролет и химн покрай мен ...
23.09.2020 21:49
"Но не пролет и химн покрай мен прозвъни,
не поръси ме пролетен цвят..." (Хр. Смирненски).

Непостижима лудост - да вярваш, че ще откриеш любовта на този лудешки пазар! И единствен смисъл на живота - когато намериш огледалния двойник на своите чувства, щастливо загледан в теб и в надеждата за общия ви ден!
Продължаваш да развиваш темата за петъчния пазар, превръщайки го в символ. Харесва ми! Поздравления, Ваня!
цитирай
2. vania23 - Благодаря, Вени!
24.09.2020 12:02
donchevav написа:
"Но не пролет и химн покрай мен прозвъни,
не поръси ме пролетен цвят..." (Хр. Смирненски).

Непостижима лудост - да вярваш, че ще откриеш любовта на този лудешки пазар! И единствен смисъл на живота - когато намериш огледалния двойник на своите чувства, щастливо загледан в теб и в надеждата за общия ви ден!
Продължаваш да развиваш темата за петъчния пазар, превръщайки го в символ. Харесва ми! Поздравления, Ваня!


Ех! Да си призная в началото ми беше невъзможно да измисля, каквото и да е по темата. Звучеше ми толкова сакато "Петък - пазарен ден". Е, какво да се пише по толкова прозаична тема! Пък и вдъхновение по поръчка? Че как? Нали е грехота? Но после се заинатих с овнешкия си инат и написах не едно, а две стихотворения. Предното е на трето, а това - на пето място в крайното класиране.
А с всичките странични впечатления от конкурса, написах снощи следващото, което ще публикувам тук сега :)
цитирай
3. shtaparov - Щастието е оптимизъм- може за ня...
24.09.2020 18:31
Щастието е оптимизъм- може за някого да е глупав,но за други е приятен ако не и полезен- затова си го харесвам!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052233
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031