Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01 08:00 - За състоянието на планетата и какво можем да направим!
Автор: bven Категория: Регионални   
Прочетен: 136 Коментари: 4 Гласове:
8



 

А животът може да бъде изказан на толкова и различни езици, но ние обикно вено не знаем това и умираме в нищетата и немотата на битовите си тавтологии, които са създадени именно от невъзможността на “образова телната” система да създава светове в съзнанието на младите хора, освен наличния. Отдаването на силата тук е главният проблем. Най-важното нещо за едно слово (в света на Матрицата), е способността му да разполага с някакъв ресурс от авторитет. В случая авторитетът е налице и той е не някой друг, а професорът с 3 докторски титли, който преди малко излиза от братската ложа и който казва, че кактусът е по-добрият вариант пред тоалетната хартия. И студентите ползват кактус вместо тоалетна хартия. Много красноречив модел за това кое се излага за истина и кое Е ИстинаТА.

Според какви разбирания се живее и според какви разбирания ИМАМ ВАРИАНТИ да живея. Между това, което трябва според СИСТЕМАТА, и това, което ТРЯБВА според вашия вътрешен компас. Който няма самосъзнание, се поддава. Който има самосъзнание, не се поддава. А който успее да постигне баланс между двата модела, е мъдър. Балансът е впрягане на егрегора в полза на балансьо ра. Това е сложно и трудно постижимо. И важи за всяка една сфера на Матрица та. Не само на образованието. Човек с извън-матрично мислене не подлежи на егрегора на Системата в нейния груб смисъл. Той започва да служи на други егрегори. В резултат матричните думи се носят и се блъскат все повече и повече в една непоносима какофония, която събудилият се вече не желае да слуша и не може да управлява. Няма ги – изчезнали са вече онези точки на говоренето, които са можели да събудят любопитството и да предизвикат питането “Кой съм, къде съм, защо съм!?” в неговия матрично-егрегориален смисъл, където Системата привидно задава тези въпроси, непринадлежащи на нея. Не че няма думи, напротив, но те вече не притежават възможността да обединяват смисъла и да го разпределят ефективно в света на човешката смисленост, чийто свят е почти покосен от Апокалипсиса...

Това е белег за Пробуждане. Когато инструментариумът от думи, които ви заобикалят посредством съществата около вас, вече не може да ви служи по същия начин, както допреди това, то вие най-вероятно по един или друг начин сте преминали в друга сфера на съзнание. Хубавото е, че можете да си служите и със стария език, и с новия, който тепърва ще усвоите, но просто той (старият) вече няма да стига до вас по същия начин и със същата сила, както преди. Най-важното – той вече няма влияние над вас. А това вече е много. Защото, независимо дали е осъзната или не, сред важните цели на човека в живота е не просто да представи света на самия себе си, но и да го “снабди” с някакви обяснения. Това в Матрицата няма да се случи. Няма да се случи и със стария език. При една редуцирана публичност, при пълното дезинтегриране на човешките и духовните общности (както е това днес) самият “Човек” става проблематичен като обществено присъствие и функция. Островчетата на Човечност могат все още да съществуват, но не съществува “карта”, която може да ги събере в единното пространство на някакво същностно предизвикателство. Човечността (във всякаква форма) става все повече част от един видим и невидим музей, който някои са длъжни да посещават, за да легитимират своята културност. Тя се превърна в протеза на престижността, но не и в орган на жизнеността. В този случай някой от читателите ще каже “Ето ме!”, не защото е верен на някаква своя ангажираност към човешкото, а защото е конформистично убеден в значимостта на това “занимание” – да си Човек! Което в случая не е лошо. Картата на “традиционната духовност” засега води и родители, и деца до вратите на училищата, които не могат да дадат абсолютно никакво езотерично разбиране за естеството на света. Разбиране, върху което се гради всичко, и разбиране, от което материалистичната наука може само да се учи с векове, ако започне още веднага, в този момент! Изправени сме пред една от най-съществените характеристики на съвременната цивилизация – отчуждаването от опита в тривиализираните телевизионни разкази и вестникарски тълкувателни схеми. Образованието е като вестника и новините по телевизията – това е нищо повече от официалното становище за нещата. Това, което реално Е, и това, което реално СЕ СЛУЧВА, не достига до нас през лекционната зала. Позволява ти се да мислиш, но само в определе на посока! Търсенето в този смисъл е операция, твърде нежелана от Тъмнината. То е изместване и разместване на всекидневната идентичност, попадане в състояние на “не-себе си” (всъщност “себе си”, може би повече от всякога!). Задаването на въпроси е преотстъпване и доверяване в другия свят, обръщане към неизвестното, отказ от пряко даденото “ето ме!”. За сега прохождащите (а и не само) трябва да се каже и това – задаването на въпроси “разлага” актуално-наличния свят и е в състояние да ни го представи такъв, какъвто непосредствено не ни е достъпен. В този ред на мисли, четенето на подобна не-конвенционална литература е осветяване на притъмненото, на необходени от мисълта и въображението зони. То ни надарява със свят, като подкрепя плахите ни интуиции, че границите на действителното са отместени далеч отвъд предела на видимото. Да познаваш и да мислиш, не означава да достигаш до безусловно сигурна истина, а да разговаряш с несигурността. Докато целия модел не се смени, несигурността, ще е нашият спътник към бездната. Системата на образование е ориентирана изключител но към лявото полукълбо. Целта е човек да не може да излезе от блатото на материята и да остане неин роб. Образованието не трябва да те прави ДРЕСИРАНА МАЙМУНА, както това става сега, а да те научи да мислиш самостоятелно!

Другото, което заслужава вниманието ни, са т. нар. надарени или талантливи деца в училищата. Разбира се, всеки родител иска детето му да е такова. И разбира се всеки родител иска детето му да бъде в програма,  създадена  за такива деца. Това, което наистина правят е, че проверяват кое дете има способност. И това всичкото се документира. И дори онези тестове, които се попълват при наемане на работа, онези за разбиране на личността, те всички са компютъризирани. Попълваш стотици въпроси относно личността си, какво харесваш, какво не и т.н. После преминава през компютъра, принтират го и подробно ти казват каква личност имаш. И са много точни.

Тези тестове са създадени от човек, който е бил замесен дълбоко в контрола над съзнанието и програмирането и който е работел за американското правителство. Буквално всички агенции за работа и големи корпорации използват тези тестове. Така че съветвам да не се попълват такива тестове, защото ще ви определят и категоризират. За съжаление, ако имате деца ученици, в някой момент те всички ще бъдат принудени да попълнят такива тестове. И ще бъдат поднесени по такъв начин, че ще казват: “За да покажат на училището как да ги насочва в избираемите предмети, каква кариера е подходяща за тях и т. н.” И точно това ще се случи. Ако се окаже, че детето ви има определен тип личност, те ще кажат: “Това дете трябва да учи само тези предмети. И трябва да стане еди какъв си по професия”. Няма да има никакво отклонение. Пълен контрол. Нещо подобно на Средновековието с гилдиите. Имало е златари и ковачи, те са имали чираци и когато човек се присъединял към тях, това определяло живота му и никога нямало да може да се занимава с нещо друго. Нещата се връщат точно в тази посока. Всеки, който иска детето му да отиде в престижен университет, прави тези тестове. И това, което ще стане в бъдеще е, че няма да има университети, колежи и гимназии, както са сега. Ще има специфични школи за конкретни професии, към които детето ви ще бъде насочено от ранна възраст, ще завърши тази школа и ще работи по специалността си. Никакво отклонение от това. Децата ще бъдат определяни от тези тестове на какво са способни и това ще работят. Това се случва сега в Германия, а в още по-голям мащаб, почти насила – в Китай.

Например ако 3-4 годишно дете покаже талант за гимнастик, то е изземвано от родителите. В Китай едно семейство може да има само едно дете. Така че какво правят? Казват: “Като компенсация родителят ще бъде преместен от тази колиба в един уютен апартамент в града.” И ще му дават купони за храна и т.н. всеки месец като компенсация, че са му взели детето. И някои родители очакват това с нетърпение. И при определени обстоятелства, особено ако детето е било момиче, ще им позволят да имат още едно дете. Може би този път ще се роди момче. Защото в Китай момичетата въобще не се ценят. И ето защо повечето са давани за осиновяване или са убивани - защото не е позволено да имаш повече от едно, а ако първото е момиче и дума не може да става. В резултат се създава нация-кошер. Образно казано, дори когато се завива крушка, ще се вика специалист! Изникват все по-странни и невероятни професии! Това е отново с цел контрол – за да може човекът, който е в Матрицата, да е зависим от хилядите й лостове, да не може да се справя сам с почти нищо. Това е огромен процес по източване на финансова и жизнена енергия от хората. Така, затъвайки все повече, хората стават все по програмирани, все по-тясно специализирани и все по-зависими от Системата. Кошерната зависимост взима връх. Като сивите – когато настане объркване в плана, те стават неадекватни и не знаят какво да вършат. Това ще се случва все повече и в човешкото общество – все по-тясна специализация, неспособ ност за извършване на каквото и да е без консултация или агент на Матрица та, който да ни помогне, за да си постигнем целта.

Това предлага нашето образование – отворени врати към Новия Световен Ред. На който му се струва пресилено или абсурдно, да погледне с непредубедено съзнание какво става в Америка, Китай, Германия – никакво отклонение от програмата. Поради приемането на европейския модел на обучение заради ЕС, това ни чака и нас. И, харесва ли ни или не, трябва да сме наясно с това. Тези, които не се поддават на обикновеното програмиране заради тяхната ДНК, ще бъдат имплантирани с микрочипове. Това не е измислица, не е мания за конспи рации!!! Това се прави В МОМЕНТА!!! Това, че не го дават по телевизията, не значи, че не се случва!
Вече се въвежда в пловдивските училища! Започва се невинно под претекст за “сигурността на хората”. Кой мисли за нашата сигурност? “Държавата” ни ли или ЕС? Хайде стига! Чип в личната карта. После в ръката или на челото. Не говорим за 20 години напред. Пак казвам – това се прави В МОМЕНТА!




Гласувай:
8
0



1. bojo12345 - Учителите днес масово се включват в "матрицата", а същевременно искат високи заплати.
29.01 16:46
Нивото на предаване на знанията и възпитателния елемент в училище е силно занижен.
Интересно ми е как всички учители ще бъдат оценявани и по какви критерии? Как ще се вземе предвид мнението на родителите и учениците?
цитирай
2. zaw12929 - Сериозен анализ:"Докато ...
29.01 17:00
Сериозен анализ:"Докато целия модел не се смени, несигурността, ще е нашият спътник към бездната. Системата на образование е ориентирана изключител но към лявото полукълбо. Целта е човек да не може да излезе от блатото на материята и да остане неин роб. Образованието не трябва да те прави ДРЕСИРАНА МАЙМУНА, както това става сега, а да те научи да мислиш самостоятелно!"
цитирай
3. bven - bojo12345, резонни въпроси - предполагам, че вълнуват всеки честен българин.
29.01 19:38
Утехата е, че не само училищните въпроси стоят на дневен ред. ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА СЕ ТРЕСЕ от фалове и всички те са страшни за сега и за бъдещето ни. Решението е...в нас!
цитирай
4. bven - zaw12929, този модел на сивите и илюминатите е нанесъл много вреди.
29.01 19:41
Само противодействието на тези класи сред нас може да доведе нещата до добър край.
Нужно е да сме наясно с проблемите и да правим каквото трябва. Не питай старо - питай патило!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 10663619
Постинги: 2278
Коментари: 12263
Гласове: 32561
Архив
Календар
«  Февруари, 2020  
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829