Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2020 08:00 - За състоянието на планетата и какво можем да направим!
Автор: bven Категория: Регионални   
Прочетен: 1199 Коментари: 4 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

А животът може да бъде изказан на толкова и различни езици, но ние обикно вено не знаем това и умираме в нищетата и немотата на битовите си тавтологии, които са създадени именно от невъзможността на “образова телната” система да създава светове в съзнанието на младите хора, освен наличния. Отдаването на силата тук е главният проблем. Най-важното нещо за едно слово (в света на Матрицата), е способността му да разполага с някакъв ресурс от авторитет. В случая авторитетът е налице и той е не някой друг, а професорът с 3 докторски титли, който преди малко излиза от братската ложа и който казва, че кактусът е по-добрият вариант пред тоалетната хартия. И студентите ползват кактус вместо тоалетна хартия. Много красноречив модел за това кое се излага за истина и кое Е ИстинаТА.

Според какви разбирания се живее и според какви разбирания ИМАМ ВАРИАНТИ да живея. Между това, което трябва според СИСТЕМАТА, и това, което ТРЯБВА според вашия вътрешен компас. Който няма самосъзнание, се поддава. Който има самосъзнание, не се поддава. А който успее да постигне баланс между двата модела, е мъдър. Балансът е впрягане на егрегора в полза на балансьо ра. Това е сложно и трудно постижимо. И важи за всяка една сфера на Матрица та. Не само на образованието. Човек с извън-матрично мислене не подлежи на егрегора на Системата в нейния груб смисъл. Той започва да служи на други егрегори. В резултат матричните думи се носят и се блъскат все повече и повече в една непоносима какофония, която събудилият се вече не желае да слуша и не може да управлява. Няма ги – изчезнали са вече онези точки на говоренето, които са можели да събудят любопитството и да предизвикат питането “Кой съм, къде съм, защо съм!?” в неговия матрично-егрегориален смисъл, където Системата привидно задава тези въпроси, непринадлежащи на нея. Не че няма думи, напротив, но те вече не притежават възможността да обединяват смисъла и да го разпределят ефективно в света на човешката смисленост, чийто свят е почти покосен от Апокалипсиса...

Това е белег за Пробуждане. Когато инструментариумът от думи, които ви заобикалят посредством съществата около вас, вече не може да ви служи по същия начин, както допреди това, то вие най-вероятно по един или друг начин сте преминали в друга сфера на съзнание. Хубавото е, че можете да си служите и със стария език, и с новия, който тепърва ще усвоите, но просто той (старият) вече няма да стига до вас по същия начин и със същата сила, както преди. Най-важното – той вече няма влияние над вас. А това вече е много. Защото, независимо дали е осъзната или не, сред важните цели на човека в живота е не просто да представи света на самия себе си, но и да го “снабди” с някакви обяснения. Това в Матрицата няма да се случи. Няма да се случи и със стария език. При една редуцирана публичност, при пълното дезинтегриране на човешките и духовните общности (както е това днес) самият “Човек” става проблематичен като обществено присъствие и функция. Островчетата на Човечност могат все още да съществуват, но не съществува “карта”, която може да ги събере в единното пространство на някакво същностно предизвикателство. Човечността (във всякаква форма) става все повече част от един видим и невидим музей, който някои са длъжни да посещават, за да легитимират своята културност. Тя се превърна в протеза на престижността, но не и в орган на жизнеността. В този случай някой от читателите ще каже “Ето ме!”, не защото е верен на някаква своя ангажираност към човешкото, а защото е конформистично убеден в значимостта на това “занимание” – да си Човек! Което в случая не е лошо. Картата на “традиционната духовност” засега води и родители, и деца до вратите на училищата, които не могат да дадат абсолютно никакво езотерично разбиране за естеството на света. Разбиране, върху което се гради всичко, и разбиране, от което материалистичната наука може само да се учи с векове, ако започне още веднага, в този момент! Изправени сме пред една от най-съществените характеристики на съвременната цивилизация – отчуждаването от опита в тривиализираните телевизионни разкази и вестникарски тълкувателни схеми. Образованието е като вестника и новините по телевизията – това е нищо повече от официалното становище за нещата. Това, което реално Е, и това, което реално СЕ СЛУЧВА, не достига до нас през лекционната зала. Позволява ти се да мислиш, но само в определе на посока! Търсенето в този смисъл е операция, твърде нежелана от Тъмнината. То е изместване и разместване на всекидневната идентичност, попадане в състояние на “не-себе си” (всъщност “себе си”, може би повече от всякога!). Задаването на въпроси е преотстъпване и доверяване в другия свят, обръщане към неизвестното, отказ от пряко даденото “ето ме!”. За сега прохождащите (а и не само) трябва да се каже и това – задаването на въпроси “разлага” актуално-наличния свят и е в състояние да ни го представи такъв, какъвто непосредствено не ни е достъпен. В този ред на мисли, четенето на подобна не-конвенционална литература е осветяване на притъмненото, на необходени от мисълта и въображението зони. То ни надарява със свят, като подкрепя плахите ни интуиции, че границите на действителното са отместени далеч отвъд предела на видимото. Да познаваш и да мислиш, не означава да достигаш до безусловно сигурна истина, а да разговаряш с несигурността. Докато целия модел не се смени, несигурността, ще е нашият спътник към бездната. Системата на образование е ориентирана изключител но към лявото полукълбо. Целта е човек да не може да излезе от блатото на материята и да остане неин роб. Образованието не трябва да те прави ДРЕСИРАНА МАЙМУНА, както това става сега, а да те научи да мислиш самостоятелно!

Другото, което заслужава вниманието ни, са т. нар. надарени или талантливи деца в училищата. Разбира се, всеки родител иска детето му да е такова. И разбира се всеки родител иска детето му да бъде в програма,  създадена  за такива деца. Това, което наистина правят е, че проверяват кое дете има способност. И това всичкото се документира. И дори онези тестове, които се попълват при наемане на работа, онези за разбиране на личността, те всички са компютъризирани. Попълваш стотици въпроси относно личността си, какво харесваш, какво не и т.н. После преминава през компютъра, принтират го и подробно ти казват каква личност имаш. И са много точни.

Тези тестове са създадени от човек, който е бил замесен дълбоко в контрола над съзнанието и програмирането и който е работел за американското правителство. Буквално всички агенции за работа и големи корпорации използват тези тестове. Така че съветвам да не се попълват такива тестове, защото ще ви определят и категоризират. За съжаление, ако имате деца ученици, в някой момент те всички ще бъдат принудени да попълнят такива тестове. И ще бъдат поднесени по такъв начин, че ще казват: “За да покажат на училището как да ги насочва в избираемите предмети, каква кариера е подходяща за тях и т. н.” И точно това ще се случи. Ако се окаже, че детето ви има определен тип личност, те ще кажат: “Това дете трябва да учи само тези предмети. И трябва да стане еди какъв си по професия”. Няма да има никакво отклонение. Пълен контрол. Нещо подобно на Средновековието с гилдиите. Имало е златари и ковачи, те са имали чираци и когато човек се присъединял към тях, това определяло живота му и никога нямало да може да се занимава с нещо друго. Нещата се връщат точно в тази посока. Всеки, който иска детето му да отиде в престижен университет, прави тези тестове. И това, което ще стане в бъдеще е, че няма да има университети, колежи и гимназии, както са сега. Ще има специфични школи за конкретни професии, към които детето ви ще бъде насочено от ранна възраст, ще завърши тази школа и ще работи по специалността си. Никакво отклонение от това. Децата ще бъдат определяни от тези тестове на какво са способни и това ще работят. Това се случва сега в Германия, а в още по-голям мащаб, почти насила – в Китай.

Например ако 3-4 годишно дете покаже талант за гимнастик, то е изземвано от родителите. В Китай едно семейство може да има само едно дете. Така че какво правят? Казват: “Като компенсация родителят ще бъде преместен от тази колиба в един уютен апартамент в града.” И ще му дават купони за храна и т.н. всеки месец като компенсация, че са му взели детето. И някои родители очакват това с нетърпение. И при определени обстоятелства, особено ако детето е било момиче, ще им позволят да имат още едно дете. Може би този път ще се роди момче. Защото в Китай момичетата въобще не се ценят. И ето защо повечето са давани за осиновяване или са убивани - защото не е позволено да имаш повече от едно, а ако първото е момиче и дума не може да става. В резултат се създава нация-кошер. Образно казано, дори когато се завива крушка, ще се вика специалист! Изникват все по-странни и невероятни професии! Това е отново с цел контрол – за да може човекът, който е в Матрицата, да е зависим от хилядите й лостове, да не може да се справя сам с почти нищо. Това е огромен процес по източване на финансова и жизнена енергия от хората. Така, затъвайки все повече, хората стават все по програмирани, все по-тясно специализирани и все по-зависими от Системата. Кошерната зависимост взима връх. Като сивите – когато настане объркване в плана, те стават неадекватни и не знаят какво да вършат. Това ще се случва все повече и в човешкото общество – все по-тясна специализация, неспособ ност за извършване на каквото и да е без консултация или агент на Матрица та, който да ни помогне, за да си постигнем целта.

Това предлага нашето образование – отворени врати към Новия Световен Ред. На който му се струва пресилено или абсурдно, да погледне с непредубедено съзнание какво става в Америка, Китай, Германия – никакво отклонение от програмата. Поради приемането на европейския модел на обучение заради ЕС, това ни чака и нас. И, харесва ли ни или не, трябва да сме наясно с това. Тези, които не се поддават на обикновеното програмиране заради тяхната ДНК, ще бъдат имплантирани с микрочипове. Това не е измислица, не е мания за конспи рации!!! Това се прави В МОМЕНТА!!! Това, че не го дават по телевизията, не значи, че не се случва!
Вече се въвежда в пловдивските училища! Започва се невинно под претекст за “сигурността на хората”. Кой мисли за нашата сигурност? “Държавата” ни ли или ЕС? Хайде стига! Чип в личната карта. После в ръката или на челото. Не говорим за 20 години напред. Пак казвам – това се прави В МОМЕНТА!




Гласувай:
8



1. bojo12345 - Учителите днес масово се включват в "матрицата", а същевременно искат високи заплати.
29.01.2020 16:46
Нивото на предаване на знанията и възпитателния елемент в училище е силно занижен.
Интересно ми е как всички учители ще бъдат оценявани и по какви критерии? Как ще се вземе предвид мнението на родителите и учениците?
цитирай
2. zaw12929 - Сериозен анализ:"Докато ...
29.01.2020 17:00
Сериозен анализ:"Докато целия модел не се смени, несигурността, ще е нашият спътник към бездната. Системата на образование е ориентирана изключител но към лявото полукълбо. Целта е човек да не може да излезе от блатото на материята и да остане неин роб. Образованието не трябва да те прави ДРЕСИРАНА МАЙМУНА, както това става сега, а да те научи да мислиш самостоятелно!"
цитирай
3. bven - bojo12345, резонни въпроси - предполагам, че вълнуват всеки честен българин.
29.01.2020 19:38
Утехата е, че не само училищните въпроси стоят на дневен ред. ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА СЕ ТРЕСЕ от фалове и всички те са страшни за сега и за бъдещето ни. Решението е...в нас!
цитирай
4. bven - zaw12929, този модел на сивите и илюминатите е нанесъл много вреди.
29.01.2020 19:41
Само противодействието на тези класи сред нас може да доведе нещата до добър край.
Нужно е да сме наясно с проблемите и да правим каквото трябва. Не питай старо - питай патило!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14878123
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава