Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2012 08:00 - Не пипай тази книга - Ян ван Хелсинг - 89ч.
Автор: bven Категория: Спорт   
Прочетен: 3023 Коментари: 6 Гласове:
17

Последна промяна: 10.04.2012 08:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Всъщност, няма защо да се страхуваме от нашия съюзник смъртта, той е симпатичен младеж.

През 2002 г. си бях внушил, че на всяка цена трябва да си купя спортна кола. Речено-сторено. И бях доволен. Междувременно беше настъпила есента, когато сънувах странен сън. Намирах се в дома на родителите си, а един мъж, целият в черно, седеше срещу мен. Той беше доста блед, но голям и мускулест и ми се усмихваше. След това ми показа как взема душите - т.е. как ги превозва от тук до отвъдното - но не го коментира.

Първата душа, която ми показа, беше на непослушно малко момиче, което някаква жена блъснала надолу по стълбите. Той взе душата на момичето - очевидно, когато бе мъртво. Аз видях как тя премина в един отвесно намиращ се светлинен кръг и изчезна (подобно на звездната порта в холивудския „Старгейт").

Втора през светлинния кръг мина душата на един набит господин на средна възраст, за когото мъжът в черно не ми каза нищо. И така, аз гледах този черен мъж и го попитах дали той е смъртта, при което той се засмя и кимна. На въпроса ми защо взе онзи мъж, който още изглеждаше твърде добре, получих отговора: „Той ще се яви на генерални поправка." След това отново ми се усмихна, пое ръката ми и ме прегърна сърдечно, обърна се и изчезна.

Когато се събудих, естествено бях прекалено възбуден. „Як тип", помислих си, „Трябва да направя едно интервю с него и да го питам как се чувства, когато взема душите, дали лично е виждал шефа..."
Стигнах до хиляди брилянтни идеи, само до една не - а именно, че може би той е дошъл при мен по друга причина, а не да дава интервю.

Три седмици по-късно за малко го срещнах отново...
Бях със сина си няколко дни в планината - така да се каже, по мъжки - тъкмо излизахме от Берхтесгаден след вечеря и щяхме да се връщаме в хотела, когато на един „твърде тесен" завой се блъснахме с колата си в едно дърво и се свлякохме в урвата.
Накратко: всичко стана много бързо. Последствията - и Амадеус, и аз се отървахме с натъртвания и рани. Но можеше и да е другояче. Внезапно се сетих за моя черен събеседник от съня ми... О, да...

Както вече казах преди, нещата винаги се известяват предварително. Какво исках да кажа за нашия спътник смъртта?

-Той наистина е мил и няма защо да се страхуваме от него...











Тагове:   смъртта,


Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - замисли ме...и тъжно ми стана...и светло...
10.04.2012 13:12
чета те с интерес, bven ...при теб намирам само
вълнуващи и мен текстове...най-сърдечен
поздрав за теб...
цитирай
2. bojo12345 - Поздрав за прекрасния постинг!
10.04.2012 13:51
Вторият и третия клип - разкриват философията на живота ни!
цитирай
3. vostroto - Привет, Бвен!:) Интересен постинг!
10.04.2012 13:53
:)Хм.. За този "младеж" може би, или хубаво, или нищо:) Но специално мен, "той" все още, само ме натъжава. Липса на достатъчно информация, поглед от друг ъгъл, липса на философски поглед... Чудя се само, ако ги придобия в достатъчно количество, дали ще ми се види по-симпатична, Смъртта...
Поздрави!
цитирай
4. bven - На 1: Мария, здравей.
10.04.2012 16:31
Хубаво е да имаме общи теми за четене и размисъл. Темата за идването и отиването ни от този свят винаги е вълнувал всеки, когато и където и да е живял. Но всеки намира собствено виждане благодарение на собствения опит. Каквото и да се каже, истината е субективна. Специално аз скоро гледах в един филм следната мисъл:
Смелият умира само веднъж, страхливият - много пъти . Май е вярно?!
Хубав ден и благодаря за твоите весели и нежни стихове:)))
цитирай
5. bven - На 2: Благодаря за изказаното мнение, Божо.
10.04.2012 16:33
Дано всеки намери най-подходящия текст за себе си!
цитирай
6. bven - На 3: Здравей, vostroto!
10.04.2012 20:00
Този младеж или дама (кой както си е свикнал да я нарича:)) е част от нашата еволюция. Лошото е, че толкова неприятни неща са ни говорили и натрапили, че да имаме страх. Ако я няма тази дума "страх" - светът на всеки ще е прекрасен! Може би някои случаи, предадени в нета за срещите с нея, ще ти дадат някаква представа? Най-общо казано, няма смърт. Затова и в библията се говори за възкресението и като за събуждане от сън. Както цялата природа наесен заспива, така и човешкият Дух се нуждае от почивка и преглед на извървения път за момент. Раждането е като настъпващата пролет, която ние в момента усещаме и свързваме и с Великденските празници. А след възкресението следва възнесението, макар че точно по този въпрос досега има много малко литература. Но може би е дошло време и ние да помислим и погледнем с други очи на Живота и Смъртта!
Спокойна и хубава вечер ти желая и пак се отбивай да си говорим!:))
Намерих сега и този постинг по темата - надявам се да се хареса на всички.
http://vencislavomtatsat.blog.bg/izkustvo/2012/04/09/filmyt-quot-procyftiavane-quot-zadyljitelen-za-gledane-sybuj.937442
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14866454
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39041
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава