01.07.2019 08:27 - лек за всички болести
Автор: bven Категория: Тя и той
-4

Четвъртък, 09 Май 2019 | 08:58:01

НАШ ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ЕКИП ДОКАЗА: ПРЕДЦИТЕ НИ СА ИМАЛИ ЛЕК ЗА ВСИЧКИ БОЛЕСТИ

Екипът "РУНИТЕ ГОВОРЯТ" направи серия от изследвания на базата на древни български руни, които дават нов прочит на древната ни история.
Най-новото откритие на екипа и свързано с древното познание на предците ни за Тимуса и неговата огромна роля за регулиране на проблемите в организма.
Дебютната книга на изследователския екип в състав: Борислав Стамов, Мила Салахи, Патриция Кирилова, Стефан Ганев, Николай Иванов и Даниел Калчев - "Заветът на Кубрат", имаше софийска премиера в деня на Будителите - 1 ноември, по време на годишните награди за Родолюбие, връчени от Международната Организация на Обединените Българи. Екипът бе отличен с почетни призове от председателя на ООБ Живко Бъчваров и от Борис Николов – председател на военнопатриотичните и родолюбиви организации, подписали меморандума „Една детска сълза – една молитва“.
По време на събитието бяха наградени също световната шампионка по бокс Дейзи Ланг – Деси Кирова, която получи отличие за родолюбивата дейност в българските училища в Щатите и за прослава на България. С две награди бе отличен и създателят на най-големия исторически парк в света – Ивелин Михайлов, който с фондация "Въздигане" даде пример за родолюбива дейност. За будителска дейност и проява на силен български дух бе отличен и представите-лят на Българските мотористи – Георги Коларов.

Изследователският екип е автор и на фотоизложбата „Неразказаната приказка на българската история“, дебютирала в Националния Музей на Образованието и подкрепена от Посолството на Кралство Мароко в РБългария, припомня ВИП Комюникейшън. Изложбата премина през Кърджали, гостува и на международния фестивал на културата в галерия ТРАКАРТ в Пловдив.

Определение за тимус: Според конвенционалната медицина Тимусната жлеза или Тимус е централен орган на имунната система отговорен за справянето с патогенни външни фактори, патогенни микроорганизми, обучение на клетки, но той произвежда също хормони, протеини. Известно е, че е свързан с половите органи, като учените предполагат, че подтиска развитието им до определена възраст, но все още не е изучен цялостно. Участва и в ендокринната функция. Защо за изследователския екип „Руните Говорят“ тимусът е магия.

- Как екипът "Ринуте говорят" стигна до тимуса - в кои древни източници открихте какво е било значението му за предците ни?

- Текстовете на нашите предци винаги са с многопластова информация. Не за първи път се сблъскваме с медицински текстове, защото от 7 години работим по Розетата от Плиска, която е енциклопедия, а не просто Звезда и крие геномната матрица. От информацията в нея стана ясно, че тимусът е не само централен орган на имунната система, но и ембрионална жлеза, която пази паметта на древните, както казват предците ни. Тя дава инструкция на клетките в ембрионалния стадий кой орган да оформят, от каква тъкан и т.н., отговорна е също за отделянето на коластра – вид лимфа, ключ за изграждането на имунната система на бебето след раждането. Точно на тимуса принадлежи лимфната система, но малко хора знаят, че лимфата се състои от стволови клетки, които преминават от гръбначния стълб в него, за да преминат обучение и да се превърнат в Т лимфоцити, НК – натурални убийци клетки и ред други, които пък от своя страна са белите войни в организма водещи битки с вредителите. Това ни подсказа, че тимусът е пряко свързан с мозъка, ушите, гръбначния стълб, тъй като основната течност циркулираща в тях е именно вид лимфа и че той е ключ към решението на много проблеми. Но трябва да се обърне от инволюция към еволюция, защото закърнява при определена възраст, а това води до промяна на вродения имунитет. Човекът е отворена система, а всяка такава система има механизъм за саморегулиране, свързан с динамични процеси и взаимосвързани регулатори от низходящ към възходящ ред. Та в тоя ред на мисли тези процеси могат да се изведат и да са намери начин да се обърнат.

-Казвате, че това откритие е уникално съчетание на древни методи и съвременна наука. Защо?

- Съвременната медицина вижда като всички нас в 2Д измерение, а инструментариумът, особено метода на проекция, разработен от екипа ни, позволява да видим 4Д, скритото за очите. Открихме и нещо ново, че когато правим проекция в проекция - стигаме до целия процес. Поводът да стигнем до тези открития не е приятен, помолиха ни да се опитаме да помогнем на деца с дегенеративни заболявания, причинени от генетични мутации и резултатите до момента са повече от задоволителни. И то с така наречените подръчни средства, имам предвид компютър и много чертане.

- В изследването показвате, че може да се стигне до причинителя на заболяването и да се намери адекватен път за саморегулиране. Какъв е той?

- Съвременната медицина лекува по симптоматика, като в повечето случаи се прибягва до средства за лечение, понякога тези средства лекуват едно и причиняват вреди на три, а не се търси причинителят. Както знаем много от симптомите на едни болести се дублират с други и това е причината да се допускат така наречените лекарски грешки. Причинителят може да се открие само, ако видиш невидимата част и я свържеш с отговорните за това органи - казвам органи, защото в човешкия организъм всички органи са свързани помежду си по един или друг начин. Трябва да видиш клетъчно-процесната картина, а това не може да стане със съвременни средства и тук идва помощта на древното познание, завещано от предците ни. Да не пропусна да спомена, че и организацията на човешкото тяло и вътрешната микро Вселена, защото организмът ни е точно това - се подчиняват на законите на Свещената геометрия или съотношението между числата Пи и Фиъ- Златното сечение. Езикът на ДНК, който американските учени се опитват да открият вече 20 години, е най- елементарния машинен език, известен като прайм бинарен код – 1 и 0. И от тук си зададохме въпроса - щом ДНК–то ни е машинен език, ние функционираме с предварително заложен софтуер, известен като наследственост, а всички знаем, че щом е софтуер, може да се надгражда и поправя. Всъщност във въпроса, който си зададохме, намерихме и отговора.

- Какви са практическите резултати от вашето откритие?

Фактът, че хората ни обсипват с любов, че ни помагат безкористно всеки път и ни вярват, мисля е най – точната оценка за резултатите и тук искам да им благодаря за всичко и да им кажа още един път, че екипът ни няма да се откаже! Това са хора от цяла България, сред тях има медицински работници и лекари, застанали зад нашия екип и даващи всичко от себе си, в името на доброто!

- Как ви следващите проекти на екипа?

- Насочили сме се към епигенетика или чрез външен регулатор да се стимулира корекция на ДНК, чрез звук, светлина и т.н., но забележете без вътрешна намеса с процес отвътре – навън. Какво ще рече това - самият организъм да препроектира и отстрани дефекта, това е най-новото ни откритие. Възможно е и тайната да е в нашите очи и пинеалната жлеза, известна като епифиза и шишарка. Като се позамислим, човека е един оптичен кабел и това се доказва много лесно - костите ни са изградени от калций, а когато кажем калций, много хора се заблуждават, че това е минерал. Не – това е метал с кристален строеж, електро и топлопроводим, а ключът за усвояването на калция е витамин Д3, който се улавя от ултравиолетовите лъчи на слънцето, през кожата. Костите ни са най- големия невротрансмитер към мускулите, а микроскопични структори от калций има и в епифизата, наречени мозъчен пясък. За учените процесът е известен като калциране на пинеална жлеза, а за нас това беше ключ за осъществяването на една мечта. Епигенетиката е най-бързо развиващата се наука, тя е бъдещето, факт е, че американски учени изчистиха плаки от мозъка на мишка, причинени от болестта на Алцхаймер, с помощта на музика. Но това не е достатъчно, защото всяка клетка, всеки орган имат ъгъл на комуникация, собствена честота и собствена дължина на вълната - без тях не може да се стигне до елиминация на проблема. Темата е много дълга, но това е в общ план.

- Какво са завещали древните на днешното поколение?

- Нещо огромно като познание от всички клонове на науката без изключение, което нашият екип ще завещае на децата ни и най- вече, че всеки един човек е малък Бог. Образно казано - всеки един е уникален сам по себе си, че съдбата ни е в собствените ни ръце. Най – важното: Да пазим Познанието, то може да въздига и да разрушава, примери много, но да го пазим и запазим чисто, да не го опетняваме с попадането му в неподходящи ръце. То е за хората!

- Идва ли краят на позната досега медицина?

- Доста сме далеч от края на съвременната медицина, защото не сме готови за промяна. Доказано е през времето, че всяко едно откритие е осмивано в епохата когато е направено, но това е нещо нормално, след време се намира някой да го доразвие и надгради. Пък и фармацевтичните компании така лесно няма да допуснат да се срине тази огромна машина за пари, за жал в днешни дни парите командват и управляват света!

- Какво може да замени фармацията и до каква степен може да се постигне лечение и на по-тежки заболявания?

- Имаме много интересна теза за това и изследователя Веселин Банчев ни подсказа - той казва, че е полезно да сме сред ПриРодата, та точно При Родата, защото имаме общи гени с почти всички живи организми в ПриРодата. Пример - 84% общи гени с кучето, та там е всичко необходимо от жизнедателните елементи КислоРод, ВодоРод, ВъглеРод. Не знам на някой друг да са правили впечатление наименованията на тези елементи на божествения ни език, но на нас ни правиха, до всички други необходими ни средства за лечение и профилактика. От последните събития във Франция, където искат забрана на хомеопатията, явно фармацевтичните гиганти се уплашиха от лабораториите Боарон, е ясно, че това няма да се позволи. Ето един пример - триптофан, незаменима аминокиселина, която регулира нивата на мелатонина, хормона на съня и серотонина, хормона на щастието - отговорен за нашия циркаден цикъл, която се набавя само чрез храната, а пак ще подчертаем, че е незаменима - се продава в американски сайтове като хранителна добавка Триптон и струва 150 долара. А 5 хидрокситриптофан – нов продукт в аптеките, струва около 20 лева. Знаете ли къде е уловката, че в най-голямо количество тази аминокиселина се съдържа в сминдуха, познат още като рогата мерудия, тилчец и е използван от нашите предци преди хиляди години точно с това предназначение, а ние възстановихме тяхната рецепта и резултатите са отлични. Няма нищо ново под слънцето, както се вижда.

- Възможно ли е от знанието на предците ни да извлечем лекарство за рак?

- Възможно е, но не с конвенционалните методи, като химиотерапия, лъчетерапия и подобни. Напълно подкрепяме професор Нася Хаджиева, която в едно свое интервю прави връзка между имунотерапията и лечението на онкологичните заболявания. За хората, които не знаят - тя е един от създателите на българската противоракова ваксина, базирана на туберколозната. Отново стигаме до тимуса, но все пак сме много далеч от тази мечта да се намери лек за този бич! Нашият екип смята, че всички, които работят в тази област, би трябвало да се обединят, а не да си играят на кой е по-по- най, ако работят в името на хората...Но знаем по каква причина - това е само една утопия!

1. lexparsy - Благодарим за този материал Таня. ...
02.07.2019 22:33
Благодарим за този материал Таня.
Дано има все повече будни българи, които да припомнят непобедимата и лечебна сила на Орендата ни.

А тези 15 червени ръчички, незнаещи защо не са съгласни проклинат само жалката си участ, която скоро ще ги раздели от нас, съвсем естествено!
2. bven - Добре си дошъл в този юлски пек, Лекс.
03.07.2019 14:57
Радвам се, че хареса мъничкото мисловно зрънце. Българите са дали много на всички , без да очакват благодарност, така че нека да си вършим работата, а който трябва, ще
бъде поощрен:))))
Тези ръчички са добър атестат, според мен.
Лек и прохладен ден ти желая!