Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2013 12:23 - При една млада булка пристига любовникът.
Автор: geri0808 Категория: Забавление   
Прочетен: 1211 Коментари: 0 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Жена се оплаква на мъжа си: - Скъпи, неска като бях на пазар, един ми каза, че съм курва. Мъжът въздъхнал и казал: - Е ти що ходиш там, където те познават?!     Събрали се три мутри да се хвалят кой колко пари е изхарчил за жена си.Първият казва: - Аз, на мойта й купих един Мерцедес купе и едно БЕЕМВЕ кабрио. - Защо? - питат другите. - Ми, като не й се кара купето да си свали гюрука и да си кара кабриото! - Аз, на мойта й купих апартамент в центъра и лятна къща на морето. - Защо? - питат другите. - Като й писне в центъра, да си ходи на морето! Третият казва: - Аз, на мойта й купих едни джапанки и един вибратор! - Е, защо? - Ми, като не й се носят джапанки, да се ебе в гъза!     Малко индианче пита майка си: - Мамо, защо индианците носят такива странни имена? Майката обяснява: - Ами например брат ти - Гърмяща вода, беше заченат под един водопад и затова така се казва, сестра ти - Красив цвят, беше зачената под едно цъфнало дърво. Разбра ли сега, Спукан презерватив, защо индианците носят такива имена.     При една млада булка пристига любовникът. - Събличай се, научих една нова секс поза, да я пробваме! - Скъпи, недей, мъжът ми купи говорещ папагал, ще му каже! Метнал ебачът една кърпа върху клетката на папагала и обяснява на мацето, как тя да вдигне краката на масата, а той ще скача от гардероба. Папагалът: - Отрежете ми езикът, но искам да видя позата!



Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: geri0808
Категория: Забавление
Прочетен: 220203
Постинги: 140
Коментари: 10
Гласове: 143
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930