Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2015 09:00 - Как да намерим своя духовен партньор
Автор: bven Категория: Забавление   
Прочетен: 1509 Коментари: 0 Гласове:
2




Обичам означава: открит съм. Обичам те означава: открит съм за теб.

Каква почва и трябва на любовта?

Целта да обичаш Аз съм свободен човек.
Ти си свободен човек.
Свобода Аз искам да обичам. Но ако това не е така в момента, нека отново намеря път към своята любов
Равенство Искам да направя всичко за любовта си, което е в моя власт.
Сериозност Аз не играя с любовта си
Отказ от власт Не бих те лишил/а от любовта си, за да те възпитавам и владея, нито пък, за да ти покажа своето неодобрение.
Аз не съм по-добър/добра или по-лош/лоша от теб.

Да живееш заедно с някого означава: едновременно с него все повече да се откриваш за любовта и да отстраняваш онова, което стои на пътя и.

От какъв климат има нужда любовта ?

Приемане
Казвам ДА по отношение на теб.
Откритост Аз съм открит/а и искрен/а спрямо теб, показ-вам ти всичко, дори и кога¬то не те обичам в момента или не те приемам. (Ако все още не умея това, ста¬рая се да го науча).
Кураж Когато съм с теб, присъствам целият/цялата - Тук и Сега.
Старание Старая се да отвърна на желанията ти с топлота и разбиране, без да се преструвам.
Учене Искам да науча всичко, което още не умея
Отговорност Поемам отговорност за проблемите си
Топлота
Доверие Искам да ти вярвам и да се уповавам на теб
Съзнателност Искам да те видя и да те приема, какъвто/каквато си.


Климатът, който любовта не понася
Затвореност Не зная дали те желая
Власт Не ти показвам всичко от себе си, защото би могло да ми навреди; по същите съображения не съм и искрен/а.
Не можеш да видиш какъв/каква съм в действителност
Наказание Не реагирам по отношение на теб.
Наказвам те с лишаване от любов, когато не ме „следваш".
Вина Аз, за разлика от теб, нямам проблеми.
Ти си виновен/виновна, когато имаме трудности.
Принуда Не ти разрешавам да изпитваш отрицателни чувства
Условия Можеш да ми казваш само онова, което искам да чуя.
Поставям условия за любовта си.
Изисквания Лишавам те от любовта си, ако не си какъвто/ каквато ми харесваш.
Желая само тялото ти. Най-вече искам да получавам нещо.
Става дума само за мен.

Любовта винаги е подарък и тя преобразява всичко, до което се докосне.

Тя няма нищо общо с това да си:
влюбен
мил
възпитан
учтив
сдържан
готов да се притечеш на помощ.

Къде любовта може да се срещне рядко (или никога)?
Където не е разрешено да се критикува.
Където не бива да се дава израз на отрицателни чувства.
Където никой не показва проблемите си.
Където се предотвратява близостта.
Където се поделя вина.
Където има конкуренция.
Където всичко се дели на добро и лошо.
Където единият ограничава себе си и другия, включи¬телно и като самоизява.
Където се властва.

Съществуват ли отличителни белези на любовта?
ДА

Когато обичаш самият ти:
Ставаш по-светъл, по-топъл, по-открит, по-смел, по-съзидателен, по-красив, по-заинтересован.
Възгледите ти за живота се променят и светът те от¬разява с различните признаци на любовта (жестове, погледи и т. н.).

Когато обича някой друг:
Той засиява, разхубавява се, разцъфтява във всяко едно отношение.

Любовта включва - тя не изключва.
Любовта винаги се съпътства от учене.
Където има любов, има свобода,
има лекота и доброволност,
будност и пълнота.





Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14866914
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава