Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.07.2018 19:00 - вода и секс..
Автор: predatorka Категория: Забавление   
Прочетен: 2114 Коментари: 9 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



  3ти.. ден..Баси!!!
  тази вечер..спирам ...водата..
  инак..няма файда...

 
  image



  



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. predatorkapredatorka - след ..провала на Германия...
03.07.2018 19:05
се очаква след 9 мес..да имаме НОВ СУПЕР ОТБОР
тук..празнооо...нема...
а, аз не пия и не пуша..мъро тъпо-го4ева линоро-шапшалова..
и посл. да затвори..вратата..
кръъгоом..у Мама Макарония..
цитирай
2. troina - кой още не е разбрал..коя съм..
03.07.2018 19:23
а бе гугутки малки и жълти..
аз не съм Вампир,нито Ангел, и никога не се крия..
издишате с тез скромни контра аргументи..
/ тъй рече, Джулия..
цитирай
3. predatorkapredatorka - :)))))
03.07.2018 19:26
be stupid...
цитирай
4. predatorkapredatorka - след малко...
03.07.2018 19:35
ще стана мн.сериозна..
както..обикновено..
, и ще ви отговоря поединично, любими мои читатели..
така ме учи мастър Гого ,да се свети Името Му!
:)))) кис.. кис.. кис...
сега тъпото, пардон младото зелено мар4е, ще каже че съм..винаги пияна..
цитирай
5. troina - Люската, БлагоВестивата, седнала да ме пита , що се оплаквам от най-злобната хейтърка в блога/от 12 тук..
03.07.2018 19:52


До моята игра няма как да се добереш. Въпреки наострените зъбки и ноктенца, Юлке, но дерзай :))) А някой път, като узрееш, или си в просветление, може да ти намекна защо е така, защо няма как да ти се получи по същия или сходен начин ;)

8. troina - сега...Американският учен Клив Бакстер...
19:49
лю, този го четох пр.13г..някъде..
има някаква идея,всичко е Енергия, в края на краищата..
аз се смея ..колко си сериозна,бе мила..с хора , които са на П-ва винаги, и хооп ти там.. да не те пропусне някой...колко си умна, духовна..
нооо, млада си още..
не ми заплащат тук , честноо,а си имам хубава служба все още, писала съм..
но за твоите фермани, и 65..ля ля ля коменти, ще ме прощаваш..
ноо, или..имаш финан.Изгода/ а, ти определено имаш/ или си...бръмнала..
Съдба, сигурно такова ти е семейството..
по въпроса за БАН, надали има друг жив..с толкова наказания като Юлия
само се огледай зА „приятелския ти кръг„ бе Люлюю..
мара866, с 10 профила/ уж тайни/ Бпърдятора-Трол ,тъп хейтър и помпаДУР, и Маман Вондер с 1001 ника..да даа
и, когато и кажеш на мара/елинора,шапшала 1917 пазарджишка/ Ели.....
еее, тогава умирам от кефф и гъдел...
ще те разбивам , заради тази простотия, или пък..лицемерие!!!!!!!
загледай им „творчеството,бе малката..
не на кака ти Джули..тезз тъпи пинизи..
не се мори с мен...радвай се на децата си,
докато са при теб, пак ти го казвам..
няма да споря, хубава вечер..
цитирай
6. predatorkapredatorka - Люске, защо имам модерация от 4-5 дни..
03.07.2018 20:43
заради твоята дружка с хейтърската мания/ споменах я вече..
винаги ще докладвам ..
и така ще бъде..Инак става много лайняна кашата..
аз съм ПРОТИВ анонимността.Точка.
и си опичай акъла, с кого пишеш,и как..
влизаш в противоречие и двоен модел, мила
кака ти, Юлия
цитирай
7. saankii - многоо са ми сладки ..младите...
03.07.2018 21:00
когато бързат като...козлета пред Майка си..
така не става,моите деца..
Пътя е бавен, труден, стръмен.. и най-често..самотен..
и започва някъде след 40 те...
дотогава..всичко е само ..репетиция..
ще видите....има време...
цитирай
8. predatorkapredatorka - Ех Людмила попхристова
03.07.2018 21:35
предполагам че си в неведение....
не допускам че си толкова лоша и лицемерна
твоите приятелчета мара и пърдяторът
от пет год. ме преследват/ и когато им изтрия
просташките обидни коментари…. и хоп...
айде да напишем постинг да оплюем Юлия и Жоро
За кой ли път... пет години .момиче...
Ами това е толкова примитивно и толкова налудно...
Как да се справиш с такива безумни маниаци..
трябва да си отваряш очите повече
...на 4/ и на г*** също
цитирай
9. milady - ее, защо хората бягат от тук? защото е блато,Мафия..като Всичко др. в БГ..
04.07.2018 09:34
РАЗГОВОР С BLAGOVESTIE

добро утро!
ти показа, че си на страната на долната Уо blog/posledni-postingi
Св.Майка на блога има към 1000 роли,
със сигурност, и то все...„потайни“..
което ще рече, че и ти си Голяма лъжкиня и лицемерка..
не, че не го знаех, но да чуят и другите
такива кофти работи смърдят край теб, блогоблаговестива..
без поздрав, Юлия
Изпратено: 09:30 От: milady
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: predatorka
Категория: Забавление
Прочетен: 1100178
Постинги: 329
Коментари: 3886
Гласове: 1887
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031