Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2021 16:57 - Деца в България със загриженост
Автор: tomasov Категория: Други   
Прочетен: 436 Коментари: 1 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Имам въпрос. Какво бихте направили в моята ситуация?: Жена ми е от България, аз от Австрия. Имаме две очарователни момчета. Жена ми би искала да продължи да живее с момчетата в България отново и отново. Но е договорено те да останат в Австрия както преди. Нашите близнаци са на 4 години. Тук те ходят на детска градина и там също имат приятели. Жена ми не харесва Австрия и се подиграва на всичко на света. Освен всичко, което има общо с България. Това е страхотно, независимо какво, просто е страхотно. Останалият свят, с изключение на България и Русия, е лош. Така че децата трябва да останат в България. Жена ми се опита да доведе децата в България миналата година. Против моето съгласие, разбира се. За да защитя децата си, кандидатствах за еднолично попечителство и за момента го получих. Разбира се, не искам да задържам и български роднини от децата. Това означава, че планирам да пътувам до България със семейството си през лятото. Но съм много притеснен за безопасността на децата, а също и за завръщането си в Австрия. Получавам 3 седмици ваканция през лятото. Жена ми би искала да остане в България с децата 2 месеца. В консултация със службата за закрила на детето и младежта (бивша служба за младежи) отказвам толкова дълъг престой на децата в България. Децата нито знаят езика достатъчно, нито мога да оставя децата сами толкова дълго. Според службите за хуманно отношение към деца и младежи, аз съм отговорен за безопасността на децата. Жена ми не се справя достатъчно с възпитанието сама и когато е претоварена, става агресивна към децата. Съпругата ми няколко пъти ме заплаши, че ще ме сигнализира в полицията в България. Тя не ми каза причините за жалбата. Но мисля, че тя иска да ми навреди, за да може да задържи децата в България. Какво трябва да направя? Трябва ли да рискувам да пътувам до България? Семейният съдия ми препоръча да помисля дали съпругата ми може да остане в България два месеца. Възможно е всички роднини, включително съпругата ми, да са разумни и да приемат дадената рамка. Или не трябва да пътувам? Прекалено голям ли е рискът жена ми да скрие децата в България или да опита нещо друго, за да ми отнеме децата?



Гласувай:
1



1. barin - Сложна ситуация! Службите за за...
13.05.2021 21:01
Сложна ситуация! Службите за закрила на децата трябва да се произнесат.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tomasov
Категория: Други
Прочетен: 13254
Постинги: 19
Коментари: 4
Гласове: 2
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031