Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2021 16:43 - Някои наблюдения
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5105 Коментари: 38 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Каква е разликата между умния и глупавият?
Има две основни разлики, които в значителна степен обуславят и останалите!
 
 ПЪРВАТА Е, че умният знае кога да спре- във всяко начинание!
Например, нигерийските футболисти в САЩ, в мача си срещу нас, при три гола разлика в тяхна полз, спряха да играят? Имаше още около половин час , до края на мача! Но спряха, сигурно ни съжалиха!?Но срамната загуба остана
 Е, после  взехме четвърто място! Африканци били, ама умни!  За какво да се морят, да ни бият примерно  с десет гола?  Победата им е сигурна!

Глупавият обаче е като свинете?  Няма насищане, няма спиране! Докато не види дъното на копанята, продължава!   Даже и ще го изближе! И после  ще ходи,  да повръща помия!  За по- сигурно,  в чужди блогове  , да ги осмърди,  доволно за него! Поне да повръща, това, което е приел, а той го е превърнал, поради неразбирането му, само във воня!

 ВТОРАТА Е, че умният, разбиращ човек,  глупости не чете! Особено пък да тръгне,  да ги коментира  в своя блог или разнася по чужди ?!...........
Глупавият,обратно,  подобно на свинята, която смята, че най-хубавите, червени ябълки са за нея, налита на умните неща? И, нормално за него, смята ги за глупости!
Пълни! И пак нормално, понеже разбира само от глупости, написаното там му се вижда още по- голяма глупост от обичайните,които разбира и е спец за тях!
И възмущението му е безгранично, как са възможни подобни глупости?
Римският лимес е бил широк девет километра, а размерът на ръзмущението му в километри,  е колкото  дължината на екватора, не  ширината на лимеса !
 Когато надуши или, по-скоро ,  мисли ,че има  нещо такова!

Има и ДРУГИ ОТЛИКИ:

Глупавият например, ползвам израз на Левски,,мъжете с нежна душа да си запушат ушите, и сложат маска на очите, като ти олайнени постинга и доволен от единственото,  което може и прави ,захихика, смята ,че ти си длъжен да си му съучастник и да го защитаваш? Като Матросов! И да го укриваш, като ятак! Пак, като Левски! Такъв хаир, непоискан ти е  направил! Ти какво повече може да искаш от него ?
На  умния  това  никога не му е цел в живота! И, ако все пак ,неволно нещо такова  направи и разбере, по- нататъшната му работа приключва с една много човечна дума- Извинявай!
И толкова!

Умният дълго време не обръща внимание на глупостите на глупавия ! Знае ,че това може, какво друго да прави или пък да се очаква от него?  Но другият, той  е кола по надолнище, без спирачки !И когато се опиташ  да го спреш, надига се вой до небето!  Стига толкова простотии, как може,   определя те  какъв си? Естествено ,че ще те впише в номенклатурата на глупавите, не в някква друга!
С какво право му пречиш в това благородно дело?
Полицай, доносник ,мръсник!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    





Гласувай:
45


Вълнообразно


1. leonleonovpom2 - Аз си свърших работата!
31.01.2021 16:51
Сега,без да се престаравам особено, защото , общо взето съм наясно, глупавите са колкото броя на пръстите на едната ръка, ако не се броят многобройните им профили, ще търся именно тях!! Може някой да съм пропуснал?
И да се обиди! От пренебрежението!
Разбра ли ма Пустолке, жено врачанска, за какво става дума?
цитирай
2. leonleonovpom2 - А ей го в на! Този е от нелегалните свинчета, рожба на неколцината титуляри
31.01.2021 16:56
+0 -1

Сложил ме е в любими, и при поява на мой постинг, по телефона гласува!
Не е толкова глупав!
цитирай
3. kvg55 - leonleonovpom2,
31.01.2021 18:09
Без глупаците светът би бил непоносимо скучен.
цитирай
4. leonleonovpom2 - А, ей го в на, бащата, изкарал тролчетата!
31.01.2021 19:07
Последни 20 регистрирани посетителя

19:01 - istilloveyou
18:50 - k
18:49 - el
18:40 - donosnik
18:33 - m
18:28 - g
18:21 - g
18:19 - istilloveyou8
18:05 - k
17:59 - l
17:50 - puk2
17:50 - kirk

Той е фабрикант, произвежда тролчета, а те -фалшиви постинги!
Фабрика та му е на тайно място, някъде в близка планна до Турция!
Бащата е много уверен в себе си Казва ,че чрез тази фабрика може да стане господар на света Умерени хора са му повярвали
МодерЕ на френски е умерен!
Но аз с фабриканти не се занимавам Директно в кочината ,тролчетата Баща им да си ги търси там!

Къркоре, ако си бил пиян и си паднал в предходния постинг, да знаеш, че като изтрезнееш ,ще те вкарам в кочината! Ако довтасаш и тук
Имам да ти дължа, не пари, от арменец пари да вземеш, туй е абсурд!, а минуси!
Ще ти ги върна с лихвите, чакам да пропишеш
Аз и на други дължа и то много повече, например на баба Пустолка и на кавалера и-още повече
Тяхното си стои Знам ,че много обичат да им се ТУРГАТ минуси, имат оргазъм тогава, но ще го изпитат напълно

Внимавай драги ,да не се наложи да бягаш до Арарат- до кораба на Ньой Там те чакат ,да те използват за мостра при следващата цивилизация! Но не е чак толкова спешно!Трих коментара ти, защото може пък ти да триеш миндерлъка в турски зандан
Имам поръчка от шефа му, да те наблюдавам А си казал нещо не по правилата, идват и те прибират! В дранголника
Казваш ,че два века сме били под арменско робстно, нали така?А ние търсим, кой ни е заробил тогава Ох бабанката ,отнасяш го, като пиле домат!
Нали сме турци и татари, само да се обадя на мюдюрина, а той на началника на затвора и си на топло в килията! Две кофи мастило ще изпишеш! С кютек, да си спомниш!
Ще пишеш подробно, за всеки ден, когато сме били род арменско робство, какво си правил 200 години А си казал нещо криво-сто гермека ,на голо!
Арменският поп от Диарбекир да ти е на помощ!
цитирай
5. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
31.01.2021 19:38
3. kvg55 - leonleonovpom2,
18:09
Без глупаците светът би бил непоносимо скучен.
цитирай

Да, парадокс, но е така!

Хубава вечер!
цитирай
6. leonleonovpom2 - А, още тролчета, на ей го, в на , на бащата- фабрикант производството!
31.01.2021 20:18
19:45 -
19:45 - istilloveyou6
19:27 - m
19:23 - istilloveyou7
19:01 -

Едно липсва, този от 777 си е с тях, не вярвам единствения с ем да е в компания с тях! Нищо ,ще се покаже по- нататък!
Хайде мили дечица, чакам ви за минусчетата ,те ми трябват, за да ви разкрия всичките, милички ! Много сте глупави, чак сладните!......
Фабрикантинът как ви прави? С чук или с преса?Да не ви е изчукал и главата?
Хайде, не ме интересувя толкова, марш в кочината да лочите помия!
цитирай
7. leonleonovpom2 - А, приятна изненада?
31.01.2021 20:45
17:52 - По-други наблюдения
от: puk2
Каква е разликата между умния и глупавияТ? Проста - умният не брои + и - ......

За него се колебая, дали е баща на тролове или е само трол Трол е ,какъв ще е друг Той пише" история ", като ползва вече написаното тук
Аз едва сега разбрах каква компания имам, а той, неинтересуващия се- веднага? Дежурен! Щях да го призная за умен, ако ме беше изпреварип с пет минути!
Плюсове ,коментари при него ,те са само на тролове и бащи на тролове Всичкото е спам! Глупост и по-голяма от нея глупост!

Не, няма да го чета, не си струва и да напиша нещо отгобовът ще бъде на дърт пубер, глупост! И тъпият угъл му завижда за това, което притежава!
Впрочем ,както не чета глупости , за какво ми са и събрани глупаци тук ?Спирам , няма да ги търся повече Ако ми потрябват, знам ,къде да ги намеря!
Интересно обаче колко са тъпи? Аз съм се натискал за плюсове? но аз, повече от един плюс и да искам, за компенсация на кухите им минуси, не мога да сложа Не ги и купувам Що за логика Хайде, в такива и логика?
Но се вижда явно помпене от троловете ,защото никой сериозен човек не чете написаното, че да коментира и слага плюсове! Само фабрикантинът на троповете и тролчетата!
Да,смятат ,че са много умни?
За какво им сабройките, напомпените, плюсовете и безсмислените коментари
За да се наредят калините от снимката на профила, още едно потвърждение за фалша ,на първа линия!
А и аз това чакам! Да ги видя там Много са хубави!
Бил съм с години там, без фалшификации, аз нещо да правя, нека и те опитат първа линия!
Хора, пардон, тролове са!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Гледам ,че и тролчето под номер четири се появи!
31.01.2021 21:23
Какво да го коментирам него, фабрично изчуканото? То е невинно! Да му бере гайлето създателят му!
Но в случая, за минусо -си- филистиците е интересна една част от коментар на истински приятел
Те, минусосифилистиците обичат много да четат, включително и написано на употребена тоялетна хартия? Но аз ще им предложа нещо качествено, написано от споменатия по-горе приятел:

"Късният пубертет никому не е простил, защото е съчетан със старческо "изфирясване" и води до елементарни забавления...
"Дайте да омаскарим! Дайте да се позабавляваме! Да поставим минус! 'Баси кефа! Лелееееее, направо сме върха! Световно постижение!"
Минуса е страхотно оръжие!!! "

Приятно четене, минусо- си- филистици!
Пазете се приятели, от тях!х Носят кофти зараза Може да ви плюят в кафето или във виното!
цитирай
9. jupel - https://www.youtube.com/watch?v=lrDJ556ELoU
31.01.2021 22:16
хумор
цитирай
10. nedovolen - Да припомня пак една констатация на ...
01.02.2021 09:19
Да припомня пак една констатация на Айнщайн, по памет.
Човешката глупост и Вселената нямат край. Във второто не съм сигурен.
Докато се мъчиш да промениш глупака, само косите ти ще побелеят и нищо няма да промениш. В това време лишаваш тези, които искат да черпят от разностранните ти познания. Имаш право на избор, ти решаваш.
Честит Трифонов ден.
:)))
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
01.02.2021 09:38
nedovolen написа:
Да припомня пак една констатация на Айнщайн, по памет.
Човешката глупост и Вселената нямат край. Във второто не съм сигурен.
Докато се мъчиш да промениш глупака, само косите ти ще побелеят и нищо няма да промениш. В това време лишаваш тези, които искат да черпят от разностранните ти познания. Имаш право на избор, ти решаваш.
Честит Трифонов ден.
:)))


Не, не храня такива илюзии, Николай!А и не е моя работа Такъв е създаден и такъв ще си остане, ако сам не положи някакви усилия за промяна Програмата му е такава
Но това не пречи да си знае мястото и да не витае във висините Ако не го знае, да му се посочи!
Компютърът не се променя, остава такъв, какъвто е създаден Но клавишите му си знаят мястото и не го сменят, нали?
А иначе допускат капитална, но обяснима за тях грешка! Най- стойностните, според мен, постинги пиша именно при такива ситуации Предизвикват ме, иначе се въздържам!
Честит Трифонов ден и на тебе!

Хубав ден и успешна нова седмица, Николай!
цитирай
12. leonleonovpom2 - Това, за блоговия доносник!
01.02.2021 12:17
Последни 20 регистрирани посетителя

12:13 - a
12:01 - t
11:49 - m
11:44 - b
11:41 - w
11:11 - s
10:29 - blogbg
10:25 - g
10:21 - apostapostoloff
................................................................
4. leonleonovpom2 - А, ей го в на, бащата, изкарал тролчетата!
31.01 19:07
Последни 20 регистрирани посетителя

19:01 - istilloveyou
18:50 - k
18:49 - el
18:40 - donosnik
18:33 - m
18:28 - g
цитирай
13. leonleonovpom2 - Още един, автомобилен критик!
01.02.2021 13:20
Последни 20 регистрирани посетителя

13:11 - rustam
Нито е канен, нито пък желан!?
Освен минуси ,друго не е оставял тук Какво ли пък да остави, само това е по възможностите му!

Говорителят на османлиите , създатели на капитализма в Англия!
цитирай
14. nedovolen - Иване, поздравления! С толкова ...
02.02.2021 08:08
Иване, поздравления!
С толкова много минуси трябва да си сигурен, че си уцелил десятката.
:)))
цитирай
15. leonleonovpom2 - Да, шегите са хубаво нещо!Но с мярка
02.02.2021 09:27
На времето един строителен бригадир се пошегува с нашенски турчин, че жена му е шантава Той стана моравочервен Гледаше на кръв
Бригадирът се извини и неговата жена била такава! Другият прие извиненията, но дълго мълча и гледаше бригадира с кръв в очите

С един колега имахме обща тема Наложи се да отидем в кабинета ми Влезе и друг колега Майтапчия
И се пошегува в стил" дупе дало" с другия колега Той, здравеняк , изригна! Другият се стъписа Веднага скочих и изведах кибритлията навън Казах му, ,че това е шега само! В научни среди,това ще е голям резил, ако го удари! А той щеше да го пребие! На вратата той се спря и се обърна към шегаджията- Сега му се е разминалоу но ако се повтори и Джани няма да го отърве! За какъв педераст го брои, виждал ли е какъв син има?
В края на деня ,дойде шегаджията От вратата попита, какво му става на тоя?
Е, какво му става? Шегата, приятелската, си има граници!
Трябва да ги знаеш
В производственото хале, колегата каза, добре ,че съм го спрял Щял да го размаже!
Той и друг път се беше шегувал с него така, в мое присъствие Но колегата мълча известно време и си тръгна ,без дума да каже !
Сигнал, че такава" шега" не му е по вкуса!
Явно" щегаджията" не е разбрал сигнала ?
А някои се настървяваг още повече, като видят реакцията ?
Въпрос на интелект!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
02.02.2021 09:35
nedovolen написа:
Иване, поздравления!
С толкова много минуси трябва да си сигурен, че си уцелил десятката.
:)))



Истински приятел си!

Да, уцелил съм, даже няколко десятки На злобарите, на завистниците и да не посочвам още какви! Те си знаят ,какви! Те са в десятката, затова съм я уцелил !Навремето уцелих така един ,действащ като тях! С топка Но така го уцелих, че не само аз, а и той ,със сигурност, помни!
Не ми допадат такива!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Хайде, слагай минуса! Той е върхът на способностите ти!
02.02.2021 09:44
Последни 20 регистрирани посетителя

09:39 - apostapostoloff

Какво се ослушваш? Проблем ли имаш?
цитирай
18. nedovolen - А, и аз мога да ти сложа, минуса де, ...
02.02.2021 19:52
А, и аз мога да ти сложа, минуса де, ама тирето на клавиатурата ми е изтрито, от употреба, не от друго.
:)))
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
02.02.2021 19:58
nedovolen написа:
А, и аз мога да ти сложа, минуса де, ама тирето на клавиатурата ми е изтрито, от употреба, не от друго.
:)))


Те, потребителите / това звучи гордо/ , разполагат с качествени клавиатури, с ясно видими минуси и много на брой, за да могат да ги ползват, всичките!
Даже в случая, клавиатурата им има само минуси, нищо друго!

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
20. born - Не зная какво си мислиш за тия твои ...
02.02.2021 20:36
Не зная какво си мислиш за тия твои фенове, но в съответствие със смисъла на днешния епохален празничен ден, мога само да ти кажа: Не се кОси напразно ! Пеераси, Сър ...
цитирай
21. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
02.02.2021 20:58
born написа:
Не зная какво си мислиш за тия твои фенове, но в съответствие със смисъла на днешния епохален празничен ден, мога само да ти кажа: Не се кОси напразно ! Пеераси, Сър ...


Мисля ,че даже и не са малоумни Не им достига ум, за да стигнат това ниво!

Като оня с мазната перука... Той им е говорител Всяка сутрин мръсен коментар-анализ , с информация, каква помия ще лочат, за моя сметка! Да не забравя да платя сметката! И информация, в коя циганска махала съм роден, кой техникум съм завършил/ така научих, че съм завършил техникум8? И какъв голям абдал съм Без да уточнява ,той по- голям ли е или по- малък?
Бил написал 48 книги ,но имало продадени 47? Праща ми рекламни материали за тях, явно да купя и 48-мата? Предвид поведението му/ не храня лоши чувства към книгите му/ и най вече- какво пише, честно казано и подарък не ги искам!
Все пак за снесената информация съм му благодарен! Явно главен готвач е в кухнята на мине- не, на минусчиите!
За другия и близнаците му, просто не ми се коментира!
В света има регистрарани деветзнаци, но той подобри рекорда с десетзнаци!
Гинесът му е сигурен! И най интересното е ,че не са родени на една дата , а в рамките на дни!


Да, такива са! И МИН/ус/ЧИИ- също!

Хубава вечер, приятелю!

П.П.
Бързам приятелю! Да проверя в тълковен речник минусчия ,думичката , има ли я?
Ако ,не, да не ме изпреварят мин--чиите
Да подам заявка в патентно бюро за нея! Най необходимото- новост, го имам!
цитирай
22. vesever - На глупостта не обръщам внимание, ...
03.02.2021 07:29
На глупостта не обръщам внимание, шкартирам такива хора и не се занимавам. При общуването си търся да бъда заобиколена само от интелигентни, умни и добри хора.
За блога, вярно е, че тук има всякакви хора. Но хубавото е, че всеки си подбира средата и сродните души ))
Поздрави, Иване!
цитирай
23. tikoev - Повел си борба с простотията. Ос...
03.02.2021 07:50
Повел си борба с простотията. Остави я тя сама да се бори със себе си.
цитирай
24. leonleonovpom2 - 22. vesever - На глупостта не обр...
03.02.2021 09:39
22. vesever - На глупостта не обръщам внимание, ...
07:29
На глупостта не обръщам внимание, шкартирам такива хора и не се занимавам. При общуването си търся да бъда заобиколена само от интелигентни, умни и добри хора.
За блога, вярно е, че тук има всякакви хора. Но хубавото е, че всеки си подбира средата и сродните души ))
Поздрави, Иване!
цитирай
Изтрий

Там е работата, че не аз подбирам тях, а те- мен!
Може да съм допуснал някаква грешка в поведението си, наистина, но не съм целял конфликт с тях
Какъвто и да съм за някой, не е негова работа да ме коригира, при положение ,че не съм поискал помощ от него! На мен ,като не ми харесва нещо, неатакуващо ме директно или със заобиколки, подминавам го и толкова Дори и минус не поставям
Борел съм се за плюсове? И те ми слагат минуси?
Интересно лечение, ако наистина се нуждая от него!
Все едно високата температура да я свалиш с потапяне в ледена вода!
Знам ,че си човек добър и търсещ доброто!

Но пишат невероятни измислици и мръсотии по мой адрес? Нямащи нищо общо с мен- професионално и в личен план! Е, тяхното е безобразие!Кой, на мое място, би търпял подобно нещо? Създали серия от профили , занимаващи се само с това!Ако греша, е за моя сметка, пари не вземам, дори левче и не съм станал милиардер от това!

Благодаря ти за човечността!
цитирай
25. leonleonovpom2 - Здравей, Тихомире!
03.02.2021 09:57
tikoev написа:
Повел си борба с простотията. Остави я тя сама да се бори със себе си.

Благодаря ти, че взе отношение!

Там е работата ,че тя се бори с мен?
Приписвайки ми качествата, присъщи на нея! Масирано, неуморно-постинги, коментари, съобщения....
Е, как да приема подобен подарък?Че точно тях ненавиждам!
Някои от тях живели десет години на запад?
Не знам кога и защо, но ако са имали работа със стойностни хора, би трябвало да са забелязали, че те никога не се стремят да те смачкат,а обратно, да те насърчат, поощрят, да дадеш максимума от себе си Търпеливо, без натиск Ще те посрещнат като стар приятел Истинската работа е важна за тях, а не подли мизерии! Затова и успяват Гледат си собствената чиния, работата и не следят непрекъснато другите Ако поискат помощ- тогава!


Хубав ден!
цитирай
26. vesever - Разбирам те, Иване. Това, за което ...
03.02.2021 10:33
Разбирам те, Иване.
Това, за което говориш, се нарича войнстваща простотия.
Има ги такива, това са комплексирани и злобни хора, които търсят къде да си изливат злобата и простотията. Бих казала помията. А има и психичноболни в блога, това не е тайна за никого.
И при мен са се пробвали, но като ги трия без да се занимавам с тях, без да им показвам никакво внимание, си остават да висят във въздуха.
Мисля си, че обърнеш ли им внимание, се нахъсват още повече, те така се хранят, като енергийни вампири са. Затова, пълен игнор - е, моят метод е такъв - макар че преди време се опитвах и аз да говоря с такива като с нормални хора...каквито не са, просто имат ментални увреждания, породени най-вече от злоба, бих казала демонизирани са поради злобата си, и след като го разбрах, спрях да си хабя енергията и времето с тях - не си струва. Да се спасяват както могат. Има психиатри, групи за взаимопомощ и т н...но по блоговете на хората нямат работа ))
Когато мога, влизам при приятелите, да си кажем по една добра дума и това е...
Нека ни е приятно блогуването и общуването!
цитирай
27. tikoev - Повел си борба с простотията. Ос...
03.02.2021 12:00
leonleonovpom2 написа:
tikoev написа:
Повел си борба с простотията. Остави я тя сама да се бори със себе си.

Благодаря ти, че взе отношение!

Там е работата ,че тя се бори с мен?
Приписвайки ми качествата, присъщи на нея! Масирано, неуморно-постинги, коментари, съобщения....
Е, как да приема подобен подарък?Че точно тях ненавиждам!
Някои от тях живели десет години на запад?
Не знам кога и защо, но ако са имали работа със стойностни хора, би трябвало да са забелязали, че те никога не се стремят да те смачкат,а обратно, да те насърчат, поощрят, да дадеш максимума от себе си Търпеливо, без натиск Ще те посрещнат като стар приятел Истинската работа е важна за тях, а не подли мизерии! Затова и успяват Гледат си собствената чиния, работата и не следят непрекъснато другите Ако поискат помощ- тогава!


Хубав ден!

Това че имат присъствие в Запада, не означава че имат и нужното мислене. Те си остават "тъмни балкански субекти". За съжаление са...
цитирай
28. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Весе!
03.02.2021 13:36
vesever написа:
Разбирам те, Иване.
Това, за което говориш, се нарича войнстваща простотия.
Има ги такива, това са комплексирани и злобни хора, които търсят къде да си изливат злобата и простотията. Бих казала помията. А има и психичноболни в блога, това не е тайна за никого.
И при мен са се пробвали, но като ги трия без да се занимавам с тях, без да им показвам никакво внимание, си остават да висят във въздуха.
Мисля си, че обърнеш ли им внимание, се нахъсват още повече, те така се хранят, като енергийни вампири са. Затова, пълен игнор - е, моят метод е такъв - макар че преди време се опитвах и аз да говоря с такива като с нормални хора...каквито не са, просто имат ментални увреждания, породени най-вече от злоба, бих казала демонизирани са поради злобата си, и след като го разбрах, спрях да си хабя енергията и времето с тях - не си струва. Да се спасяват както могат. Има психиатри, групи за взаимопомощ и т н...но по блоговете на хората нямат работа ))
Когато мога, влизам при приятелите, да си кажем по една добра дума и това е...
Нека ни е приятно блогуването и общуването!


Да, абсолютно вярно е, което си написала! Не ме дразни толкова оценката, непоискана от такива, колкото, че са такива! Това не е нормално състояние за принадлежащ към човешкия род!
Що се отнася до оценките, които са необходими, съм ги получил от когото трябва! Като текущи, важни за мен са тези на стойностните хора, доказали ,че са такива !Иначе ,балони, които се пукват , имал съм възможността да наблюдавам всякакви! Особено многознайковци, да ги слушаш с ъс зяпнала уста направо Но пате св кълчища, ако го пуснеш да прави нещо ново! Няма директиви?
Като случая с генерал Попов, мисля че беше На въпроса на Сталин, защо отстъпват само, не оказват съпротива на германците, той отговорил ,че няма директиви? Демек, Сталин е виновен
Сталин спокойно помислил малко и показал часовника си Да види ,че като е навит, върви и не му трябват никакви директиви
Генералът за приказката ,по бързата процедура бил разстрелян

Хубав ден, Весе!
цитирай
29. leonleonovpom2 - Здравей, Тихомире!
03.02.2021 13:53
27. tikoev - Повел си борба с простотията. Ос...
12:00
leonleonovpom2 написа:
tikoev написа:
Повел си борба с простотията. Остави я тя сама да се бори със себе си.

Благодаря ти, че взе отношение!

Там е работата ,че тя се бори с мен?
Приписвайки ми качествата, присъщи на нея! Масирано, неуморно-постинги, коментари, съобщения....
Е, как да приема подобен подарък?Че точно тях ненавиждам!
Някои от тях живели десет години на запад?
Не знам кога и защо, но ако са имали работа със стойностни хора, би трябвало да са забелязали, че те никога не се стремят да те смачкат,а обратно, да те насърчат, поощрят, да дадеш максимума от себе си Търпеливо, без натиск Ще те посрещнат като стар приятел Истинската работа е важна за тях, а не подли мизерии! Затова и успяват Гледат си собствената чиния, работата и не следят непрекъснато другите Ако поискат помощ- тогава!


Хубав ден!

Това че имат присъствие в Запада, не означава че имат и нужното мислене. Те си остават "тъмни балкански субекти". За съжаление са...
цитирай
Изтрий

Така е, манталитетът явно си е останал Балкански, Ганьов!
Като се пишат за "специалисти" такива, работил съм преди гдоста време със западен специалист, супервизьор или супер вайзър, отвъд океана, тук в България-цяла година И след това с когоо ли не от Западна Европа На такова присмехулно отношение никога не съм бил обект! Отначало се учех от тях, виждах в очите им одобрение и насърчение! И думите им бяха такива! После говорех с тях като равен с равни !Така го усещах Накрая, не можеха да повярват,че аз съм направил нещо с техен продукт, за което в тяхната изследователска лаборатория не са се сетили!
Заслугата беше на първите обаче! Ако ми бяха подрязали крилете/ нещо обичайно унас и на мен се опитаха, но се преборих/, не ме бяха насърчавали, нищо нямаше да направя!
Затова насърчават, за да върви успешно работата!

Хубав ден, Тихомире!
цитирай
30. leonleonovpom2 - Иначе, размишлявайки относно Ба...
03.02.2021 14:26
Иначе,относно Балканското мислене, усеща се, че някои мислят ,че аз, потърпевшият от нападките съм виновен, а причинителят е потърпевш?
А, той/те/ пък е/са/ убеден/и/ в това!!
Балканска логика -какво да се прави?!
Нямам никакви претенции към тях освен една,да правят ,каквото си искат, не ме интересува ,но с мен да спрат да се занимават И е добре, тази дейност изобщо да я закрият! Това е моето виждане
В нормалните държави я няма, поне в този и вид!
цитирай
31. panazea - Лекарството е
03.02.2021 18:20
отмини простака с мълчание !
цитирай
32. leonleonovpom2 - Здравей, Тони!
03.02.2021 18:57
31. panazea - Лекарството е
18:20
отмини простака с мълчание !
цитирай
Изтрий

Сега, вече-ДА!
С добавката- и с презрение!

Хубава вечер, Тони!
цитирай
33. panazea - Когато човек е със своите си мисли и чувства ,
03.02.2021 19:26
той трепти с една честота.
Когато отреагира на чуждо вмешателство , му се понижават трептенията.
Не позволявай на НИКОГО да те държи на ниски честоти !
Те се самоизяждат отвътре. Тебе това какво те интересува !
Полети като птица !
цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей отново, Тони!
03.02.2021 20:43
33. panazea - Когато човек е със своите си мисли и чувства ,
19:26
той трепти с една честота.
Когато отреагира на чуждо вмешателство , му се понижават трептенията.
Не позволявай на НИКОГО да те държи на ниски честоти !
Те се самоизяждат отвътре. Тебе това какво те интересува !
Полети като птица !
цитирай
Изтрий

Брагодаря ти за напътствията! Имаш право!
Злобният и завистлив човек не върши нищо от добро сърце!
Влага в делото цялата си мисловна отрова!
Изпълненията си типично пуберски, не заслужаващи внимание, наистина! Търсят други, подобни пубери, да им влезат в тон А в блога, дал ги Бог, тролове- също!
Лошото е ,че са хора на възраст и такава неулегналост е просто смешна !Говори за проспани, безсмислено изживени години!
Благодаря ти и за чудесния завършек на коментара ти!
цитирай
35. zax - Убедил съм се че Статистиката не ...
04.02.2021 17:06
Убедил съм се че Статистиката не отчита плюсове и минуси а общо брой гласове. В случая 42+20 -> 62. Честито.
Гледам че имаш и еднобуквени почитатели, радвай се. Защото те те тласкат нагоре в класацията ... ако въобще има реална такава.
Прочети и брой гласове /предизвикан интерес/, това е. Другото никой не си го слага на сърце.
цитирай
36. leonleonovpom2 - Благодаря, Закс!
04.02.2021 18:28
zax написа:
Убедил съм се че Статистиката не отчита плюсове и минуси а общо брой гласове. В случая 42+20 -> 62. Честито.
Гледам че имаш и еднобуквени почитатели, радвай се. Защото те те тласкат нагоре в класацията ... ако въобще има реална такава.
Прочети и брой гласове /предизвикан интерес/, това е. Другото никой не си го слага на сърце.


Нож в сърцето на " благодетелите" ми!

Дано го преживеят!
Вместо зло, да ми направят хаир?! Е, когато нещата опрат дотам и аз ставам милозлив!
Чудя се, дали да ги помоля, да продължат с минусите?
Не, не , от тях нищо не искам! Не искам да съм им длъжник!

Хубава вечер!
цитирай
37. zax - И защо? Една сФирка повече в хора на ...
04.02.2021 22:00
И защо? Една сФирка повече в хора на мисирките, не пречи. ;)))

Някой ден ми напомни да разкажа вица за папагала когато го наказали в кокошарника при пуйките. :DDD
цитирай
38. leonleonovpom2 - Здравей, Закс
05.02.2021 01:03
37. zax - И защо? Една сФирка повече в хора на ...
04.02 22:00
И защо? Една сФирка повече в хора на мисирките, не пречи. ;)))

Някой ден ми напомни да разкажа вица за папагала когато го наказали в кокошарника при пуйките. :DDD
цитирай
Изтрий

Вай, туй е по- лошо от това да му оскубят перушината! Дори и да му скъсат главата!

Той ще се побърка, като гракнат в хор, коя от тях да имитира? Те му теглят една майна, затова ,че се занимава с тях, но някоя по- напред, други по- назад и хаосът е пълен А пък да произведе и грака, трябва мощно да се напъне!

Лека нощ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9139553
Постинги: 1349
Коментари: 29652
Гласове: 102602
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031