Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2021 21:46 - Из "Вторият живот на фелдмаршал Паулус" и още
Автор: hranislav Категория: История   
Прочетен: 3538 Коментари: 29 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Написана на : 2015-04-03


image
На снимката: фелдмаршал Фридрих Вилхелм Ернст Паулус - главен теоретик на операция "Барбароса", целяща бързо завладяване на европейската част на СССР.

  Представям на вниманието ви откъси от книгата "Вторият живот на фелдмаршал Паулус", Партиздат, София, 1989 г., автор Александър Бланк:

 - Не, не. Аз не съм "фон", аз съм от онези Паулус, които нямат знатен произход. Чърчил ме произведе дворянин..."Армията на фон Паулус е на бреговете на Волга" - каза със сарказъм на английски фелдмаршалът. - Той изобщо е голям майстор на всякакви измислици, този ваш най - зъл съюзник...В нашия род нямаше графове, князе и барони. Нямаше и дворяни...

  Ние седяхме на пейката под гъсто разцъфналото вишнево дърво в малката градинка, в центъра на която се намираше "генералският дом". Тук, в бившия Спаско-Ефимиевски манастир, в Суздалския лагер за немски военнопленници - офицери и генерали, живееха през 1943 г. всички висши чинове от вермахта, пленени от Червената армия при Сталинград.

  - Роден съм в 1890 г., на 23 септември - продължи Паулус. - Така че през есента, ако съм жив и здрав, ще отбележа петдесет и третия си рожден ден...

  Авантюризмът на Хитлеровата стратегия никак не го смущава./Бел. на Х.Х.: визира се операция „Барбароса”/.

  - Аз съм офицер и изпълнявах точно и безусловно всичко, което ми се заповядаше. Политиката не е моя работа. За това бяха господата от Вилхелмщрасе - ще каже по - късно Паулус. /Бел. на Х.Х.: Вилхелмщрасе - улица в Берлин, на която се е намирало Министерството на външните работи на Германия/.

  - Какво мислехте тогава за човеконенавистните планове за унищожаването на цели народи, за "кристалната нощ", за концентрационните лагери и кървавия терор в страната?

  - Аз малко се интересувах от политиката и малко се замислях над онези факти, които достигаха до мен. Вярно... добре разбирах, че положението на затворените в концентрационните лагери беше много тежко...

  Той замълча, спомняйки си вероятно нещо или преценявайки да го каже ли или не.

  - Веднъж на аутобана близо до Мюнхен изпреварих с колата си колона затворници...Караха ги пеша вероятно вече много часове. Много от тях се влачеха едва-едва, олюлявайки се. Караше ги охрана с кучета. Ние минавахме бавно покрай отбилата се по команда колона. Лай на кучетата, нетърпеливо свирене, викове и глухи удари на палките на охраната, която освобождаваше пътя за важните господа...От тях се разнасяше такава миризма, каквато не ми се е случвало да усещам даже в полевите лазарети край Вердюн.

  Тогава със съжаление си спомних за моя нещастен баджанак. Сестрата на жена ми Констанция имаше неудачен брак: тя се влюби в един художник. Той беше от левите, шумен, чорлав. Обичаше да спори. При това имаше примес с еврейска и циганска кръв. Те живееха - балдъзата и този тип - невенчани. Наложи се да прекратим връзките си с тях...Но в тридесет и осма - за това узнахме от тъщата - художникът попаднал в концентрационен лагер...

  И аз си помислих, минавайки покрай затворническата колона, че може би и бедният Алфред се влачи сред тях...

  - А подпалването на Райхстага? - разпитвах го аз. - Как възприехте Вие тогава това събитие? Повярвахте ли, както твърдяха нацистките водачи, че комунистите са го подпалили, или все пак се съмнявахте?

  - Аз никога не съм се съмнявал в истинността на това, което говореше премиерът на имперското правителство. А степента на виновност у нас, в Германия, определя съдът...И той беше справедлив. И тези българи - не помня сега фамилните им имена - бяха оправдани. А единия от тях даже, както чувах, направил у вас, в Русия - голяма кариера..." (стр. 9, 16 и 17).

  Четирима от петимата обвиняеми комунисти биват оправдани заради липсата на доказателства, както и заради международните протести и енергичната съдебна защита проведена от Георги Димитров. Делото бива разглеждано в Лайпциг, в периода 21 септември - 23 декември 1933. По онова време, Хитлер е на власт, но все още не е бил установил тоталитарно управление и все още не е бил станал фюрер (това се случва през 1934 г.).

image

  На снимката: съветското куче сапьор, ветерана от ВСВ - немската овчарка Джулбарс.

  Следва текст, в който има просъветска пропаганда, но нищо. Факт е обаче, че в тази отбранителна война, руснаците и много други граждани на СССР се държат много геройски, макар и да е имало съветски граждани, биели се на страната на Германия и имали своите си основания за това: "...към началото на войната съотношението на силите беше със значителен превес в полза на Германия. Но макар хитлеристите да разчитаха на внезапността на нападението срещу СССР и на превеса на силите, те се оказаха фактор с временно действие и не донесоха победа на вермахта. Що се отнася до съотношението между числеността на войските и техниката, което в началото на войната беше в полза на агресора, то този фактор беше недостатъчен за осъществяването на коварните цели на авторите и изпълнителите на зловещия план "Барбароса". Хитлер и неговите стратези не се съобразиха с най - главното: за народите на СССР Великата отечествена война беше справедлива, освободителна и общонародна. Войната на два фронта на територията на СССР беше напълно неочаквана за хитлеристите: срещу редовните войски на Червената армия и организираните партизански сили в тила. Червената армия, партизаните, нелегалните, тружениците в тила правеха всичко, което е възможно, и даже това, което изглеждаше свръх човешките сили, за постигането на пълна победа над неприятеля. Срещу жестокия враг се изправиха всички съветски народи, комунистите и безпартийните, млади и стари, мъжете, жените и даже децата" /Бел: на Х.Х.: Дори кучетата, основателно бих добавил аз/. Мъжеството, предаността към делото на Ленин, любовта към родината, масовият героизъм на съветските хора - тези качества не бяха взети под внимание от фюрера и неговата клика при съставянето на плана "Барбароса". И това беше тяхната главна грешка." (стр. 28 и 29).

  Една от причините Хитлер и генералите му да надценят силите на германската армия е идеята за расово превъзходство на германците над славяните. Нацисткият расизъм е търпял промени с оглед на интересите в политиката: първоначално сочени като по - ниско качество арийци, в последствие славяните са извадени от нацисткия списък на арийските народности (арабите, които са семити, са посочени за несемити, за да бъдат използвани в борбата срещу евреите, което е още един пример за това как често в политиката интересът клати феса). Предполагам нацистите са смятали, че техните командири са по - талантливи, а техните войници: по - волеви и по - смели от съветските. Хитлер е смятал немците за мъжествен и дисциплиниран, а руснаците - за женствен и неорганизиран по природа народ. Но руснаците, благодарение на различни фактори, успяват да провалят плана "Барбароса" и да оставят неизпълнено хитлеровото очакване за победа.

  А. Бланк: "Но даже в тези най - тежки за Съветския съюз първи седмици на войната хитлеристите се сблъскаха с фактор, който преди никъде не бяха срещали в завладените европейски страни - ожесточената съпротива на частите и подразделенията на Червената армия, масовия героизъм, упоритостта и огромния патриотизъм на армията и народа...Още на 29 юни във "Фьолкшир беобахтер" се появи статия, в която се казва: "Руският войник превъзхожда нашия противник на Запад със своето презрение към смъртта. Самообладанието и фатализмът му го заставят да се държи дотогава, докато не бъде убит в окопите или не падне мъртъв в ръкопашна схватка."

  Този упорит отпор е бил стимулиран и от жестокостта на немските войници в окупираните на изток територии... Руснаците и американците също са вършили жестокости. Въобще, по време на война, злото в човешките души избуява. Но в случая с Вермахта, роля играе и пропагандираното в Третия райх на вижданията, че славяните са подчовеци и че колонизирането на част от съветската територия е жизненоважно за доброто бъдеще на немския народ.

  ""На 6 юли "Франкфуртер цайтунг" отбелязва: "Психологическият паралич, който обикновено следва светкавичните германски пробиви на Запад, не се наблюдава в такава степен на Изток, в повечето случаи противникът не само че не губи способност за действие, но от своя страна се опитва да обкръжи германските клещи." За немците това беше много неприятен сюрприз. "Германският войник - продължава авторът на статията - срещна противник, който с фанатична упоритост се държи за своето политическо кредо и противопоставя на блицнастъплението на немците тотална съпротива." (стр. 35 и 36).

  Въпреки големите жертви, които понася, евразийският гигант успява да обърне войната в своя полза след битката при Сталинград (юли 1942 г. - февруари 1943 г.).

  Не съм нито марксист, нито голям русофил, нито пък симпатизант на съветската армия... Но обичам справедливостта, също така уважавам патриотизма, храбростта, твърдостта и саможертвеността, каквито близкият нам руски народ е проявявил в защитната война, която с право нарича "Велика Отечествена война". Война довела до падането на един от злокобните режими в Европа по онова време: този на Хитлер. Именно заради това, помествам тук, линк за симпатичната ми по обяснени причини песен "Вставай страна огромная", придружена с интересни архивни кадри от времето на Втората световна война: https://www.youtube.com/watch?v=sailmeWkm_A .

........................................................................................................................................
 
   21.02. 2021 г.: За мен същественото е не това, че става дума за тоталитарния СССР, управляван от злия хитлеров близнак Сталин. Нито че иде реч за Червената армия, която както и другите воюващи страни е извършила много жестокости в най - голямата касапница в човешката история. Важен е примерът как едно разнолико общество в голямата си част се обединява в една борба на живот и смърт, и как мнозина извършват чудеса от храброст в името на родината и на народите в нея (примерът за който се сещам е Александър Матросов). Подвизи в името на по - доброто бъдеще, отчаяна съпротива. Най - различни хора се сплотяват (донякъде доброволно, донякъде не...) срещу враг отричащ не само правото им на свободно съществуване, но донякъде и правото им на съществуване изобщо... Враг, който не просто е убивал, но понякога се е гаврил с жертвите си, сред които и деца (визирам експериментите с хора, които не винаги са имали дори научна стойност). Това, което Хитлер и неговото обкръжение са имали като план за бъдещето на руснаците определено е било по - лошо от онова, което те са имали като живот под сталиново управление. Става дума за титаничен сблъсък, пред който бледнеят идеологическите, верски и етнически различия в рамките на атакуваното общество. Чел съм, че е имало вариант Сталин пръв да атакува и немците да бъдат в позицията на отбраняващ се. Но в крайна сметка нападнати са били съветските народи и за тях войната буквално е била свещена. Донякъде свещена и за целия свят предвид бруталната расистка и евгенистична политика на Третия райх, съчетана и с други недъзи на хитлеровия режим. Брутална политика, жертва на която са ставали дори етнически немци. Дали е вярно не знам, но съм чел, че сред нацистите се е обсъждало изтребването на пенсионери...

  Замислял съм се не веднъж какъв ли щеше да бъде светът и какво ли щеше да бъде положението конкретно на България, ако Хитлер беше победил. Специално ние българите можеше и да сме по - добре (с по - големи територия и население, по - богати), но можеше и да сме по - зле... Допускам, че нацисткото зло можеше след време да се обърне и срещу нас, неговите донякъде съюзници по неволя... (тези дни научих, че ген. Луков, когото обвиняват в германофилия и т.н.... е бил за запазване на неутралитет). Не забравяйте, че иде реч за държава, в която е властвала максимата, че една лъжа повторена 1 000 пъти става истина... Лично аз не бих имал особено доверие на човек като фюрера. Та може и факта, че за пореден път сме загубили война да е бил в крайна сметка за доброто не само на света като цяло, но и за нашето собствено добро...
  Има хора, които изкарват немския вожд приятел на българите. На Хитлер не му е пукало за нас. Когато е бил в сила все още Пакта за ненападение, той е нямал против да бъдем част от съветската зона на влияние и е нямало да си мръдне пръста, ако СССР е тръгнел да ни окупира.
  Ако ви е трудно да оцените какво бедствие е представлявало немското настъпление в земите на източните славяни (не визирам само руснаците...) ви препоръчвам историята на един от най - големите главорези във войната. История, която е много ярък пример в това отношение: "
Оскар Дирлевангер и неговата бригада" (статията е налична в сайта kriminalnidosieta.com.). Дирлевангер и неговата наказателна бригада представляват военна аномалия по всякакви стандарти и си спечелват репутацията на опасни луди дори в средите на Вермахта и Вафен-СС. Ако желаете да не товарите умовете си с описаните гадости, не си правете труда да търсите текста, но той за мен дава информация, която е показателна какво можеше след време да стане реалност върху още повече територии...
  Това, което са преживели руснаците не оправдава гадостите, които те сами са сторили при похода си на запад в заключителната фаза на световния конфликт, но го прави по - обяснимо.





Гласувай:
1



1. panazea - Моята приятелка от Беларус
21.02.2021 22:01
ми разказваше , че по време на войната , кой мине през тях е избивал невинни жители. От 4 къщи оставала 1. Затова сега като строят къща , засаждат около нея по 3 дървета в чест на тези , които не са останали живи.
цитирай
2. germantiger - ...
22.02.2021 08:54
много глупости си чел, включително и това малко черно книжле от руско червено време, което и аз четох като бях още ученик

за сметка на това съм горд с дядо ми, който е германец воювал в онази война

иначе благородните руснаци и българи са убили без съд и присъда прадядо ми с незнаен нейде гроб, също така са преименували майка ми като бебе и са сменили името на германската ми рода от Готтлийб на Боголюбови, нищо че в превод е същото

евгеника е добре да знаеш, че е имало вссср преди германия

хубаво е също да си чел че за престъпленията на победителите нямаше нюрнбергски или друг съд

а както споменах доста глупости си чел, но ти не си виновен, все пак вие българите сте малките руснаци
цитирай
3. kirk - Ще цитирам Митко Якудзата
22.02.2021 13:42
Ще цитирам Митко Якудзата, специално за germantiger: "Ама Хитлер апна ли го???" И още нещо - генетичните доказателства, че германци, поляци и част от западните руснаци са от и общ произход, предполагаемо прагермански!!! Впрочем то се вижда и с невъоръжено око, така че германските проститутки се биха с осляванчилите се техни сестри и колежки за тоя ЩО ДУХА!!!
цитирай
4. hranislav - С това дето
22.02.2021 18:15
От това дето си ми написал излиза, че все едно аз в горния материал съм изкарал руснаците или българите ангели, а такова нещо няма. Никъде не съм отричал нечии злини, нито пък съм почитател на рязането на глави (били те руски или каквито и да е други). През годините на различни места (стария ми блог, тук, Фейсбук) съм писал и цитирал неща имащи отношение към различни патриотизми (най - вече българския, разбираемо) и към жестокости вършени от хора от различни етноси (било то в мирно или военно време). Не одобрявам и насилственото преименуване. Колкото до неруските патриотизми: ако трябва се абстрахирам от пацифистката ми страна, като симпатичен ми неруски патриот мога да посоча Симо Хаюха.
цитирай
5. kirk - Неправилно използваш думата "етнос"
23.02.2021 06:20
Неправилно използваш думата "етнос", но то ти е простено - нали не си българин?! Ха сега да ни обясниш, да си кажеш какъв си аджеба - да не си шАвед ма?! Значи шведите почнали да проявяват български партриотизъм егати??? Hranislav е пропуснал само да спомене, че на тоя пич му вдигнаха паметник в ГДР-то - нещо нечувано и невиждано в соцлагера и соцрежима!!! Все едно в Русия да вдигат паметник на Власов!!! Кажи са бе Тайгър оти апнахте циганското кересте?!
цитирай
6. germantiger - за арменчето
23.02.2021 15:31
понеже питаш кой съм

на майка ти ебач съм

...

а всъщност защо вие армецните се оригвате на турска сперма

причината не е в геноцида признат от Бундестага нали ?!

ПС
не съм ползвал думата етнос ама и братчедите налазили майка ти не са позлвали капуткондом
цитирай
7. kirk - За Hranislav написах
23.02.2021 16:06
За Hranislav написах забележката, че не ползва термина "етнос" по предназначение - срвн. "хора от различни етноси", но щом се засягаш и псуваш, значи е и за теб - germantiger!!! Няма такава дума "капуткондом" има "Гитлеркапут" - най-чедсто употребяваната от вас, немчугите след ВСВ, когато русназците и ония от крайния север с дръпнатите очички ебаха милиони германк, та между тях може да е била и майка ти! На моята страница в Фесй имам видеоклип от Бундестага, когато приема резолюцията и признава и осъжда Геноцида, а внукът на кайзера плаче заедно с още неколцина в залата. Потресен бях! Уважавам ги за това, но ти не си от тях, а много би искал налллли????? Ако искаш и на ЛС пиши, винаги мога да ти отговоря ЛЪЖЕгермананецо Боголюбов!!!М/у другото имам 20-ина германци, които са харесали страниците ми, съдейки по имената Конрад, Валдер...
цитирай
8. hranislav - germantiger
23.02.2021 20:30
Ако желаеш коментирай ситуацията, в която изпада обергрупенфюрер Смит от сериала "Човекът във високия замък" (след 2:43 мин.): https://www.facebook/100005397307883/videos/1673113112878583/ .
цитирай
9. germantiger - ...
24.02.2021 08:44
сърдечно благодаря за доклада и отчета ти арменче, струва ми се, че имаш германски комплекс след като така досконално и скрупульозно ми се обясняваш както казват братята руснаци

много поздрави лъжеарменецо от нанагорни курбалах
там по братски нашмурлан турчина заедно с курбалаев азера са помогнали на майак ти за да те има

към храни слав - фейсбук нямам и линка не е активен

пс
съдейки по комшийте ни от дете/няколко арменци и съдейки по един мой авер в живота ми, аз с арменците/тия извън блога съм в страхотни отношения, вкл.с една варненска арменка,която е почти копие на ева лонгория
цитирай
10. kirk - Пак заповядай тайгърче дойчовско
24.02.2021 15:57
Пак заповядай тайгърче дойчовско, аз съм като пионерчетата едно време - винаги готов да ти го натопорча!!! Обаче силно подозирам, че цялата историйка е лошо скалъпена - сменени имена, прадядото убит от българи и руснаци с незнаен гроб, а дядото воювал във Вермахта, пък майката като бебе й сменили името. Разбирам, че баща ти не е германец,ето защо със сигурност си долен, мазен лъжец и уж имал приятели арменци, та чак и една арменка! Льохман, посерко, побъркан пхо фашиото и нацизма, хитлеризма и де факто българския аграрфашизъм. Кратък преглед на постингите ти показва какъв скъсан капут, презерватив си!!! баща ми ви го е гонил чак до и в Унгария.. маммицата ви ненормална! Евреите и цигтаните им пречили на кривите импотентни от бирата пишки. Да си ядиш пиТката майчина, дето като бебе я преименували - нещастен нескопосан лъжец!!!
цитирай
11. germantiger - ...
24.02.2021 17:25
путко дай да решим проблема веднага

пиши номер телефон, веднага ти звъня от отворен номер и да ти кажа колко и кои арменци познавам и лично къв ветеран съм

курвооо, мършо пиши номер сега и те набирам - чакам путко
цитирай
12. germantiger - ++
24.02.2021 17:27
та курво не разбрах какво е натаманено

дядо ми съден от народния съд

прадядо ми с незнаен нейде гроб

дядо ми е спасен от валя вичева, единствената комунистка която уважаваме в рода

сменената рода от готтлийб на боголюбови

името на майка ми като бебе семенно 46-и набор

и казах

МЪРШО ПИШИ ТЕЛЕФОН, ДА СЕ ЧУЕМ ВЕДНАГА

да ти думам за масис атамян, за оник, за апо от варна

айде бе курво женска, айде бе мъжко момиченце кокиченце
цитирай
13. germantiger - ...
24.02.2021 17:28
чакам теелфон марципане
цитирай
14. germantiger - ей захарно петле в блога ме има с ...
24.02.2021 17:31
ей захарно петле

в блога ме има с мой фотоси през годините

в няколкопостинга можеш да ми се полюбуваш

ей душицо сладка - покажи ми се и ми пиши номер да ти чуя медения гласец загорски
цитирай
15. germantiger - ??
24.02.2021 18:26
колко още да те чакам бе шерилин саркисян

азнавуре мамин лелин
цитирай
16. germantiger - ...
24.02.2021 20:07
ей цял следобед те чаках да се събереш, загащищ

не бери грижа, през клавиатурата няма как да си изтърва ръката
цитирай
17. hranislav - Качих
25.02.2021 01:16
Качих клипа и в ютюб, но беше блокиран заради авторски права.

Цитирам мое описание към сериала:

"The Man in the High Castle"/"Човекът във високия замък" (2015 г.- 2019 г.).

Американски антиутопичен телевизионен сериал, изобразяващ паралелна вселена, където силите на Оста на Нацистка Германия и Японската империя управляват света след победата им във Втората световна война от която са изминали 15 години.
Източната част от Щатите е част от германския райх, западната е в японски ръце, а по средата има неутрална марионетна американска държава.
Сериалът от 4 сезона е направен въз основа на едноименната книга на Филип К. Дик.

Откъс от сезон 1, еп. 8.
Верният на райха обергрупенфюрер Смит бива изправен пред тежка и неочаквана морална дилема... В разговор с лекар научава, че синът му, който наглед е съвсем здраво момче страда от тежко вродено заболяване, което до една година най - много ще го превърне в инвалид... Когато нещата са лични, винаги се възприемат по - болезнено, отколкото когато се отнасят за анонимни непознати.

Ако искаш пак пробвай линка, но с копипейст в полето на търсачката (отваря ми се и без да съм логнат):
https://www/100005397307883/videos/1673113112878583/ .
цитирай
18. kirk - Лайно иска телефона на орел, смешно...
25.02.2021 09:20
Лайно иска телефона на орел, смешно... Дадох ти два на Лс в Скарбъро са, като звъннеш кажи си името, представи се - може и като студентка и дай заявка, че става дума да ми направиш свирка!!! Пък може и да те свържат с Фондацията ми!!!
цитирай
19. hranislav - Линкът
25.02.2021 19:03
Линкът, който е в предния ми статус в момента не е този, който публикувах нощес. Поради някаква причина е изчезнала от него думата "facebook". Снощи си беше наред.
Докторът дава на Смит спринцовка с някаква отрова, за да евтаназира сина си сам. Казва му, че ако потърси друго лекарско мнение (както обергрупенфюрерът му подхвърля, че ще стори, неможейки да повярва какво се случва) ще се разчуе за проблема и тогава ще се намеси държавата.
Уточнение: не влагам нищо негативно, не се стремя да насаждам вина. Задвижван съм от любопитство.
цитирай
20. germantiger - ей кавал, разсмя ме
26.02.2021 14:51
19. kirk - Лайно иска телефона на орел, смешно...
25.02 09:20
Лайно иска телефона на орел, смешно... Дадох ти два на Лс в Скарбъро са, като звъннеш кажи си името, представи се - може и като студентка и дай заявка, че става дума да ми направиш свирка!!! Пък може и да те свържат с Фондацията ми!!!

...

ти си на 69 години, че ти си свършил за живота бе с увиснала и мека пишка

и имаш фондация, а пък пишеш в български блог - сериозно ли се излагаш така, хаха

предлагаш ми номер извън бг и то на твоята фондация ?! ?! да съм се вържел с нея ?!

абе капут ти сериозно ли си мишкар, а не мъж и то в скарбъроу с много поздрави от хейли уестънра

абе да си го набия на дъщеря ти до пъпа и вътре неродената ти внушка да ми духа
цитирай
21. germantiger - +
26.02.2021 14:54
20. hranislav - Линкът
25.02 19:03
Линкът, който е в предния ми статус в момента не е този, който публикувах нощес. Поради някаква причина е изчезнала от него думата "facebook". Снощи си беше наред.
Докторът дава на Смит спринцовка с някаква отрова, за да евтаназира сина си сам. Казва му, че ако потърси друго лекарско мнение (както обергрупенфюрерът му подхвърля, че ще стори, неможейки да повярва какво се случва) ще се разчуе за проблема и тогава ще се намеси държавата.
Уточнение: не влагам нищо негативно, не се стремя да насаждам вина. Задвижван съм от любопитство.

...

не схващам аз какво общо имам с тоя ник, някакъв си филм и пр. ?!

аз да те питам ли за коментар на отто кумм и неговата книга за 7 сс див. примерно ?!?!?!

или пък какво ти е виждането за ксендрик фьортен примерно ?!
цитирай
22. kirk - Някой администратор или модератор
26.02.2021 16:11
Някой администратор или модератор, а може и хакер се ебава и работи в полза на Шикългрубер- дойчовското коте. Забранява ми се достъпа, но аз също имам инструменти - germantiger нямя право да се регистрира в блога, защото не си е дал името. Когато и ако го даде, ще лъсне и истината - носи българско име и е българин по баща. Уж на майка му сменили немското име когато била в пелени, а дяд9о ме и прадядо му по майка били пострадали от българи и руснаци, егати лудия!!! ксато малък го били и ебали , наричали го немец и фашист, но как са разбрали е въпросът?????? Мухльо, неонацистка свиня - шайсе, дойче швайне!!!
цитирай
23. germantiger - +
26.02.2021 16:17
абе дечко, стига си се обяснявал

не реви и не мрънкай

казах - давай бг телефон и да се чуем

още малко ако се помолиш мога и да ти подам семе от сой
цитирай
24. germantiger - ++
26.02.2021 16:21
абе путко 11 годин служба на 3 континента извън европа имам

бивш колега ме е споменавал в шоуто на дългия

давай лигата на майка ти дето се е разтекла

И НЕ СЕ ФИЛМИРАЙ ЖЕНЧО - с никакви модератори или админи НЕ контактувам

иди се оплачи на харменския попай

не влизай във филми и не продуцирай фантазии

ДАВАЙ ФОНДАЦИЯТА

ИМЕ, ДЕЙНОСТ, РЕГИСТЪР

давай бе мъжка курво
цитирай
25. germantiger - финално
26.02.2021 16:27
слушай ме внимателно мършо

2 вечери ще онождам и няма да ме има предполагам в блога няма да вляза

искам след 2 дни да си ме информирал за фондацията и твоите милиони

щото установихме, че един арменец от варна не знаеш

валя вичева и народния съд не са ти ясни, а мен

лично извън блога в живота и родата ми ги знаят няколко блогъри оттук

също така безхабериленко - мен ме има в блога с мой фотоси и мой постинги лично

ти обаче нещо ми се губиш, след като мен на снимки и лице ме има в 3 постинга

айде момиче
цитирай
26. hranislav - Няма конспирация, kirk
26.02.2021 18:19
И аз много пъти се логвах, но на секундата бях изхвърлян от акаунта ми. Някакъв проблем явно е имало със сайта.

цитирай
27. hranislav - germantiger
26.02.2021 18:27
germantiger написа:
20. hranislav - Линкът
25.02 19:03
Линкът, който е в предния ми статус в момента не е този, който публикувах нощес. Поради някаква причина е изчезнала от него думата "facebook". Снощи си беше наред.
Докторът дава на Смит спринцовка с някаква отрова, за да евтаназира сина си сам. Казва му, че ако потърси друго лекарско мнение (както обергрупенфюрерът му подхвърля, че ще стори, неможейки да повярва какво се случва) ще се разчуе за проблема и тогава ще се намеси държавата.
Уточнение: не влагам нищо негативно, не се стремя да насаждам вина. Задвижван съм от любопитство.

...

не схващам аз какво общо имам с тоя ник, някакъв си филм и пр. ?!

аз да те питам ли за коментар на отто кумм и неговата книга за 7 сс див. примерно ?!?!?!

или пък какво ти е виждането за ксендрик фьортен примерно ?!


Свързват те със знаеш какво и затова ми хрумна да питам точно теб за въпросната ситуация.
Както и да е. :)
цитирай
28. kirk - hranislav-e блокират ни
01.03.2021 09:53
hranislav-e блокират ни!!! Когато пробвам да вляза през лаптопа излезе надпис "Вие сте блокиран за 45 мин". Следователно блокират по най-глупашкия начин - по IP адрес и то за свърхратко време. Теб явно те блокират, защото си одобрил коментара ми! Толкова мъдри, толкова умни, та чак конгениални... Влизам както си искам и когато искам, ако искате се спукайте откъм гърба!!!
цитирай
29. hranislav - За грешно
02.03.2021 20:31
За грешно въвеждане на паролата ми (поредица пъти за кратко време) съм бил блокиран точно за по 45 мин.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: hranislav
Категория: Други
Прочетен: 641738
Постинги: 439
Коментари: 467
Гласове: 1291
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031