Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2022 06:42 - Хари Баба: РАЗБЕРЕТЕ, ЧЕ ВСЕКИ МОЖЕ ДА КАНАЛИЗИРА ЕНЕРГИЯ
Автор: bven Категория: Хоби   
Прочетен: 1277 Коментари: 0 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




Джон Армитаж – Хари Баба е бил военен, хипи, лечител, протестантски проповедник, брамин… През последните години обикаля света и учи хората на безусловна любов и неосъждане, обяснява им, че ако не се страхуват, могат да бъдат свободни – което е рождено право на всекиго. Учи ги, че светът може да бъде променен, ако започнем да променяме себе си. Хари Баба е същество от светлина, въплътено в човешки образ.

Посланик на любовта и мира, на състраданието и съпричастността между хората. Според него, човек не бива да отдава силата си на когото и да било – учители, водачи, гуру. Не обича да дава съвети – дори това, че бихме си помислили, че знае по-добре от нас от какво се нуждаем, за него е вид осъждане. А той учи на безусловна любов без съдене. Казва, че просто споделя с останалите това, което знае. Забавлява го, но и натъжава фактът, че всеки, който обещае спасение на хората, се радва на огромна популярност и множество последователи. “Не отдавайте силата си – често ни припомня Хари – осъзнайте, че и силата, и спасението е във всеки от вас.”

Трудно мога да разкажа всичко за човек като него. Ще научите повече от това, което той самият сподели:

– Шамбала мултиизмерно лечение се състои от много неща, събрани в една система. Фактически, можете да канализирате лечение за себе си или за другите, но фокусът е върху това, че системата е основно за самотрансформация и самоподсилване, а лечението е допълнителен ефект. Разбира се, много хора могат да попитат какво е самотрансформация. Това е да можеш да намериш себе си, да откриеш кой си наистина, да откриеш причината за това защо животът ти е такъв в момента и, ако пожелаеш, да откриеш начин и решение за бъдеща промяна. В това е простотата на системата – наистина е много лесно и всеки може да го направи.

– Всъщност ние въплътихме системата през 1994 г., но това не доведе до някаква промяна в живота ми, защото по това време вече се занимавах с лечение на хора чрез полагане на ръце, с кристали, със създаване на различни енерго-вибрационни есенции или лекове от скъпоценни камъни. За мен това наистина не бе нещо ново, защото още на 5-6 годишна възраст бях открил, че когато полагам ръцете си върху някой човек, той се хармонизира и балансира, болките му намаляват – случваше се всичко това, което може да се нарече лечение. За това не мога да кажа, че това бе някаква промяна – не съм ходил на семинари или други обучения, които да го променят. Шамбала мултиизмерно лечение всъщност идва от целия поток на моя живот, от цялата ми опитност дотогава. Но от момента, когато въплътихме тази система тук, на Земята, и започнах да я разпространявам, животът ми се промени по много други начини. Поради обстоятелството, че съм неин създател, станах популярен и това ме превърна в доста зает и ангажиран човек. За мен е странно – не съм започвал тази система, за да бъда на позицията, на която съм в момента. Не това бе целта ми.

– Категорично да. Базирайки се на опита си и на това, което хората споделят по време на семинарите на Шамбала мултиизмерно лечение, съм сигурен, че всеки човек може и е способен да канализира. Когато говорим за канализиране на енергия и получаване на информация, моята задача е да премахна цялата мистика, в която е обгърнат този процес и посланието ми към хората е:

– Това, което се случва в момента, според мен е, че

В този процес се разтварят много пластове от тях, които преди са били предназначени да канализират най-различни енергии около Земята, като например енергии от изток на запад или дори от запад на изток, но това са стари енергии и сега се освобождаваме от тях. Най-общо казано, тези промени са предназначени да позволят на човечеството да приема все повече и повече любов, все повече и повече светлина. Трябва да отбележа, че не съм единственият, който участва в преконфигурирането на решетките на Земята. Има много други. На триизмерно ниво ние не поддържаме връзка, но всеки един от нас върши своята част от плана.

Например енергиите, които се канализират от Китай към целия останал свят или обратно, от запад на изток. Те са създадени с цел увеличаване на контрола. И за да продължа темата, тази енергия, която имам предвид, тече от Китай към целия останал свят и е предназначена да контролира малки момичета или тийнейджърки чрез създаване и поддържане на познатата ни „Барби – култура”, създаваща чрез медии, реклами, филми, умствена настройка у децата, че са като китайските принцеси. Тук не става въпрос само за медиите, става въпрос за енергии. Това е масов контрол върху съзнанието на младите жени. Всичко това ги държи далеч от истинския живот, отклонява ги от него. Създава големи очаквания, а чрез тях момичетата биват експлоатирани все повече и повече. В много, много ниско ниво на тези решетки също има пластове, които са създадени изкуствено и са свързани с т.нар. фалшиво контактьорство или контактьорство, свързано с много погрешна информация, но има и други начини, по които тези, изпълнени със страх послания, могат да бъдат разпространявани – не само чрез светлинните решетки.

– От доста време се опитваме да я вкореним в Земята. Мога да кажа, че едва напоследък постигнахме по-добър ефект. Какъв ще бъде резултатът от тази енергия, не мога да предскажа. Най-общо казано, това е енергия, която идва от Божествената Майка, наситена е с нейните качества и най-вероятно, когато обгърне цялата Земя, това ще стимулира грижата ни един към друг, ще ни стимулира да бъдем по-отворени и състрадателни към останалите.

– Определено мисля, че има достатъчно хора. Някои постоянно повтарят: “Не сме достатъчно, не сме достатъчно …”. Но дълбоко в сърцето си знам, че има. Знам, че

Но това, което ни трябва, е тези хора да живеят непрекъснато в сърцето си, в енергиите на любовта, а не да влизат и да излизат, да влизат и да излизат. Изглежда, по някакъв начин, е трудно. Част от мен разбира тази трудност, но друга част в мен казва: “Не, изобщо не разбирам. Това не е толкова трудно.” Лично за мен, свободата от страха е за предпочитане пред това да живееш в страх. Някои хора не могат да разберат това и остават в енергиите на страха. Не си оставят избор. Става въпрос за пътешествие, за едно пътуване, което не е свързано с никакъв вид осъждане. Всеки е там, където трябва да бъде.

– Това определено е много противоречив въпрос /замислено отговаря/. Част от мен ми казва: “Внимавай как ще отговориш!” Защото, ако отговоря от лична гледна точка, от гледна точка на собствената ми философия, бих окуражил читателите на тази статия да правят или да не правят определени неща, да мислят, че определям кое е правилно и кое – неправилно. А аз нямам такова намерение. Ще започна с темата за смъртта. На запад поддържаме представата, че със смъртта настъпва краят на всичко. Ако си християнин, можеш да отидеш в рая или в ада, в зависимост от това как си изживял живота си. Хората са много изплашени от смъртта, защото си мислят, че това е краят на всичко и единственият избор е рай или ад. Причината е, че няма информация – не се разпространява такава – че сме вечни същества, проявление на вечния дух. Не знам как стоят нещата с източно-православната Библия, но в английската Библия на крал Джеймс не се споменава нищо за прераждането. В по-старите екземпляри на Библията е имало информация за това, което наричаме прераждане. През 553 г., ако не се лъжа, било решено тази информация да бъде премахната от Библията. Било направено на среща на католическите отци в Константинопол. Това не е фантазия, може да бъде проверено в историческите документи. Не съм много сигурен за подробностите, но мисля, че Папата от онова време не е присъствал на тази среща. Имало много вътрешни борби за власт, за положение в църквата между хората от различни държави. Така познанието за безсмъртието на душата било премахнато от Библията – познанието за това, че смъртта е просто един преход на съзнанието. Мой приятел попитал Далай Лама: “Ставаш все по-стар, не те ли е страх, че ще умреш?” С озарено от усмивка лице и лукави пламъчета в очите, Далай Лама отговорил: “Че защо да ме е страх? Правил съм го толкова много пъти.” Както казах, хората на запад изпитват известни трудности да погледнат на смъртта по този начин и аз самият съм затруднен от тяхното отношение. Що се отнася до продължаването на живота и с какви средства – мисля, че всеки трябва да направи своя собствен избор. Лично аз не бих приел орган на друго същество в тялото си, само за да си удължа живота. Ако тялото ми е в тежко състояние и не може да бъде възстановено, просто ще го напусна. И ако искам отново да дойда на планетата Земя, бих си взел ново тяло, което да е в перфектно състояние. Защо да се боря с тяло, което е вече негодно?

Когато говорим за кръвопреливане, част от християните вярват, че не бива да се приема кръв от друго същество. Моето мнение е същото, не бих приел чужда кръв в тялото си. Казвам го не защото съм от тази част на християнството, а защото кръвта е течен кристал и е програмирана с емоциите, енергиите, с ДНК на човека, от когото е дошла и аз не бих искал всичко това в моето тяло. Бихте могли да попитате: “Какъв би бил тогава твоят избор, ако си в ситуация, в която си загубил много кръв и вариантите, които имаш, е прехода на смъртта или кръвопреливане?” През последните години на няколко пъти бях в такава ситуация. Вената на палеца на ръката ми бе прерязана. Изгубих много кръв, преди да ме закарат в болница. Докторът каза, че незабавно трябва да ми прелеят кръв. Казах му, че няма да направя това. Обясни ми, че съм в много опасна ситуация. Въпреки това му казах, че няма да се съглася. Ако “срокът ми на годност” е изтекъл, ще свърша сега. Но, както виждате, още съм тук.

Както вече казах и отново подчертавам, това е моето собствено мнение, начинът, по който виждам нещата и не окуражавам никого да ме следва. Редно е всеки да направи свой собствен избор. Когато говорим за животоподдържащите системи, ако човек е в безсъзнание, не разбирам смисъла от тях. Целта на живота е трупане на опитности, на преживявания. В такова състояние човек няма нито опитност, нито преживяване. Така, че наистина не намирам смисъл в това. Що се отнася до мен – без трансплантации, без кръвопреливане, без животоподдържащи системи.

Следва…

Нина Папазова



Гласувай:
8



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14866365
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39041
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава