Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2021 01:00 - Разкази за една компания - Време за големи битки
Автор: razkazitenagrobarq Категория: Изкуство   
Прочетен: 3025 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 - Карай бързо Тиро, по бързоо, по бързооо - Злодеят крещеше в неистова ярост. Веднага му съобщиха, че складът с Купойко е нападнат и бързо потегли.
- Командир Чеченец също пътува към мястото нали?
- По малко приказки Тиро, Купойко ми трябва. Ще им начупя кокалите, по бързооо - Злодеят беше в тежка ярост и истерия.
- Хихихии ще направим магийки нали момче? - гласът на Турлин отново се появи
- Млъквай бе, млъквай бе - Злодеят си крещеше сам, а Тиро погледна към Спиро който дремеше на седалката до него и се чудеше на биволското спокойствие на своят колега.

 Доброто момче беше точно над склада и наблюдаваше как хората на Злодеят обстрелваха склада и се опитваха да проникнат.
- Я да видим какво може тази броня! - Доброто момче разтвори ръка и изстреля силен и мощен лъч като от бластер и порази няколко от паравоените на Злодеят, приземи се и започна ръкопашен бой като беше доста бърз, с един удар поваляше паравоенните които не знаеха от къде им идва.
- Енергията Ви е на максимално ниво командир Добъро - женският глас на ИВИ звучеше доста приятно.
- Ех защо не си истинска, можеше да пием кафе някой път - Доброто момче се шегуваше
- Някой път когато сте свободен командир Добъро - отвърна женският глас. Доброто момче влезе в склада където бяха неговите хора.
- Къв си ти бе? Железният човек? Къде е Спайдърмен? - Метромен се беше разпалил
- Много якооо, я елатеее пиленца при баткоо - Купойко беше в неистов възторг и си пееше чалгата с която го събудиха.
- Дон Хелипе? - Гришо се чудеше.
 Доброто момче свали леко бронята и показа лицето си.
- Айде бе това е Злодеят, не знаех че има броня, значи и това съм аз - Метромен сочеше с пръст.
- Аз съм Доброто момче приятели, Хил ми е поверил този костюм и командването докато го няма. Готов съм да ступам задници. С мен ли сте?
- Дааа - Гришо, Мишо и Купойко извикаха в един глас
- Хаде бе, депресара дето ревеше, не вярвам .. - Метромен се съмняваше.
- Ей писна ми да говориш така за шефа - Гришо се ядоса и бутна Метромен.
- Ей отворко, от самото начало си го просиш, сега ще те ступам - Метромен се нахвърли върху Гришо, но Добъро мен се намеси и застана между двамата.
- Виж какво млади момко и младо мое буйно аз, може да не ти си вярва, но това момче което искаш да удариш не веднъж ми е спасявал задника. Той и Мишо са най добрите охранители които съм имал, бяха до мен когато се самосъжалявях, ще са с мен и когато побеждавам. Тук всички сме от едната страна на барикадата и сме приятели. Сега колкото и да ти е трудно се извини на Гришо и станете приятели.
- Аз не се извинявам, аз..
- Не винаги ще си на 20, ще ти се случат и добри и лоши неща, трябва да се научиш на уважение и да се извиняваш когато си сбъркал - този път Доброто момче накара Метромен да се замисли.
- Е добре, хайде сори брат - Метромен подаде ръка на Гришо и томахавката бе заровена.
 Изведнъж зад гърбът на нашите герои се чу ръкопляскане.
- Каква реч от един клонинг - Злодеят бе ироничен и бе насочил пушка срещу Доброто момче, с него бяха Чеченеца, Спиро и Тиро, отвън имаше  още хора на злият Команданте.
- Ехаа трима Злодеи - Купойко беше с усмивка до ушите и гледаше ту Добъро, ту Метромен, ту Злодеят.
- Още клонинги значи! - Злодеят стана сериозен
- Това е диверсия срещу Вас сър! - Чеченеца също гледаше лошо
- Ха този ли е Злодеят бе, прилича на статист от чалга клип който наскоро Награди ми показа в университета - Метромен се смееше
- Не, не аз съм статист във вашият филм, много е яко - възкликна Купойко.
- Стига приказки, сега ще умрете - Злодеят започна да оглежда присъстващите и се спря на Нео Хил
- Хил? Господи същият си като от преди 10 години, приятелю - Злодеят нещо се размекна и разчуства
- Не съм приятел с убийци и криминални типове  - Нео Хил беше хладнокръвен зад черните си очила.
- Това е клонинга на вашият покоен приятел сър, осъзнайте се - Чеченеца бутна леко Злодеят.
- Ей дебилът Спиро, да ти го начукам - Гришо показа среден пръст, а Спиро откри огън без нареждане. Явно се ядоса и за първи път показва някакво чувство.
- Огъъън, бийте се момчетаа - Добъро мен затвори шлема си и  изпрати лъч срещу Злодеят който го прати на няколко метра. Бързо скокна на крака обаче и беше свиреп.
- Долу оръжията, ръкопошен бой. Хайде женчоо, мой си.- Злодеят изрева
 Настана як въргал като всеки се биеше с някой, освен Купойко който беше настрани и се забавляваше.
 Злодеят и Доброто момче си нанасяха удари, Злодеят издържаше на ударите от бронираният костюм, а и костюмът от ударите на Злодеят. Нео Хил и Чеченеца бяха в успорвана битка, Тиро се биеше с Мишо, а Спиро с Гришо като техният бой изглеждаше изненадващо най свиреп. Метромен скочи на  Злодеят, но беше съборен лесно.
- И двамата ли искате да умрете, ще Ви смажаа - Злодеят беше в неистова ярост. 
- Как е твоята държанка Награди, пуска ли ти? - Доброто момче беше ироничен.
- Няма да говориш така за моята годеницааа - изрева Злодеят
- Какво, какво? Защо говориш срещу Награди?!? - Метромен беше изненадан, беше взет от 2010 когато Награди му въртеше главата.
- Ааа ти не знаеш някой неща, Награди ще те прецака мен - Доброто момче потупа по рамото Метромен. Трите версии на един и същи човек се гледаха лошо.
- Лъжеш, лъжеш - Метромен взе да крещи
- Пич сега не е времето за това..
- Но ти взе да говориш за Награди лошо, лъжеш - Метромен изпадна в някаква ярост, загуби контрол и скочи на Добъро мен.
- Доброто момче го събори на земята с един удар, после Злодеят нанесе удар на Доброто момче, после Метромен отново скокна и нанесе удар на Злодеят.
- Баси якотоо, трима Злодеи един срещу друг - Купойко ахваше.
- Достатъчноо, Чеченец, Тиро, Спиро отегляме се, момчетата ще довършат.
- Страхливец! - Метромен възкликна ядосано
- А заложника? - Чеченеца бе изненадан
- Той ще умре заедно с тях.  Сбогом женчовци, отивам да се наслаждавам на дългите крачета на Награди. - Злодеят показа среден пръст и се исмя ихидно. Паравоените започнаха да стрелят.
- Имаме нужда от подкрепление. Тук Командир Добъро - Доброто момче се опита да се свърже с ИВИ.
- Какво да бъде сър?
- Прати армия от роботи и охранители тип Нео.
- Веднага сър!
- Нео Охранители? - Нео Хил беше изненадан.
- Да брат, ще ги имислиш по късно, и до ден днешен си обичаш тази версия - Доброто момче потупа Нео Хил и двамата се впуснаха в битка. Нео Хил стреляше с Минигън оръжие което взе от един от убитите паравоенни и с майсторски движения като от Матрицата не позволяваше куршумите да го оцелят, те минаваха покрай него точно като на филм. Доброто момче стреляше с по малки бластери които излязоха от бронята му - бяха точни и поразяваха целта, но хората на Злодеят бяха много. На помощ се притекоха два кораба които взеха да обстрелват армията на Злодеят, от тях бързо слязоха роботи и охранители Нео които застанаха на първа линия и позволиха на нашите герои да се качат на един от корабите.
- Охранители Нео бързо на другият кораб, ще жертваме роботите но нямаме избор - Добъро мен беше целеустремен и сериозен.
 Роботите бяха унищожени когато корабите вече бяха далеч и пътуваха към ИВИ.
- Не биваше да ми скачаш на бой, владей се! - Доброто момче гледаше лошо Метромен, той също гледаше лошо Доброто момче
- Може би си прав.. офф
- Знам, че за теб е 2010, но много неща ще се променят, сега се успокой - Доброто момче мислеше трезво, нямаше причина да се кара или да се бие със самият от себе си от миналото. Миналото си е минало, просто Метромен трява да го изживее.
- Еха какви ефекти, и отиваме сега в някакъв кораб - Купойко не спираше да се забавлява.
- Да Купойко, там ще се нахраниш, преоблечеш и ще си починеш.
- Е няма ли дискотека там?
- Не приятел, ти не разбираш колко е сериозна работа. Онзи с воените дрехи дето е като мен е много опасен.
- Ясно - възклика Купойко, на който всъщност нищо не бе ясно, той просто се забавляваше.
- Охх нещо ме болят гърдите, тоя дебил удря здраво бе - Гришо беше леко ранен от здравият бой
 Когато пристигнаха в ИВИ имаше новодошли. Това бяха Рижо Каратеката и Горилата Здравеняк от тежест.бг.
- Тези пък кои са бе? - Метромен отново се бе разпалил
- Това са приятели! Господа Метромен и Нео Хил. Представям Ви Рижо Каратеката и Горилата Здравеняк.
- Мараба пичове - Горилата здравеняк се здрависа с Нео Хил и Метро мен.
- Шефе радвам се да те видя, знам какво се е случило. Тук съм на помогна. Викнах и Горилата Здравеняк - Рижо Каратеката бе станал голям приятел с Здравеняка от години. В началото както помните имаха лека битка когато Доброто момче имаше разногласия с Тежест бг. но нещата бързо се промениха.
- Боже какви приятели ще имам! - възкликна Метромен
- Проблем ли има? - Здравеняка гледаше лошо.
- А нее говоря си - Метромен реши повече да не заяжда с никой тук, най вече със самият себе си от бъдещето.
- И сега какво ще правим шефе? - попита Мишо
- Купойко остава тук с нас. Ще наблюдаваме следващите ходове. Интересно е, че не използва магии в тази наша битка, Имам чувството, че той и магьосника са двама души в едно тяло.
- Биополярнно разстройство? Шизофреник ли ще стана! - Метромен взе да крещи
- Де да беше това, по лошо е. Но ще наблюдаваме.
- Е само ще наблюдаме ли? - Гришо се чудеше
- Имам идея, Рижо и Здравеняк. Имам мисия за вас двамата
- Супер - извика Здравеняка
- Този луд не знам дали ви помни или познава. Ще се върнете долу като част от Игуана и ще наблюдавате.
- Но ако ни кара да убиваме невинни хора, или да правим неща които не искаме? - Рижо беше притеснен.
- Не ми се вярва, има си други да черната работа. Вашата задача ще бъда да се правите на верни негови хора. Ако стане напечено, ако имате нужда от помощ или нещо друго ще натиснете тази значка която ще даде веднага сигнал на ИВИ - Доброто момче подаде две значки на Рижо и Здравеняка.
- Ехаа - Рижо ахна.
- Успех момчета - Доброто момче се здрависа със своите агенти. Предстоеше им тайна мисия сред главорезите на Злодеят.
- Ами ние можем всеки момент да се разпаднем - Метромен се замисли.
- Искам да Благодаря и на двамата, надявам се моменът на раздялата ни да бъде по късно, но знае ли човек. Припомнихте ми славни години. Пазете приятелството си, то е най важно от всичко. - Доброто момче сложи едната си ръка на рамото на Нео Хил, а другата върху рамото на Доброто момче.
- Хайде не ставай депресар пак - възкликна Метромен въпреки, че в очите му имаше сълзи, такива имаше и в очите на хладнокръвният Нео Хил въпреки, че не се виждаха от тъмните очила. 

Злодеят се върна в Холдинга заедно с Чеченеца и посегна към уискито и пурите.
- Клонинги, тъпи клонинги, седни Чененец, недей да стърчиш - Злодеят посочи съседното канапе, където Чеченеца седна.
- Трябва да разберем какви са тези кораби, къде им е базата и да я унищожим- Чененеца се бе разпалил и си наля уиски без да поиска разрешение от Команданте Злодъро.
- "Не ми даде да правя магийки, лошо момчеее" - гласът на Турлин
- Ох пак този глас, Чеченец братко, май откачам - Злодеят погледна ококорено Чеченеца.
- От напрежението е сър. Трябва да релаксирате с мадам Награди или оная малката, вие си знаете коя - Чеченеца намигна
- "Хихихии аз съм за малкатааа, има сладко дупее" - гласът на Турлин се кискаше
- Ооо млъкни, млъкнии - Злодеят се държеше за главата, после удари с юмрук по масата, и взе да крачи.
 Телефонът на Чеченеца звънна като микровълнова печка. Това бе съобщение в месинджъра от негов човек, който му изпрати линк.
- Сега пък и това, ново видео от Анонимният Демократ сър.
- Пак ли тоя бе, дай телефонаа - Злодеят взе телефона от ръцете на Чеченеца и пуска видеото.
- Злодаянииич, мислиш си, че си ме победил, че си ме уплашил? Неее, ти спечели една битка но не и войната. Предизвиквам те Злодаянич..
- Нещастник, този ще го бия много здраво. Имам идея. Ще звънна на Гепи да ме снима.
- Какво ще правите сър?
- Нали тази сграда Мопеексперт в Манежда, дето има арена на покрива е наша?
- Да сър, там е седалище на една малка част от армията ни.
- Ще накарам Гепи да ме снима в кратко видео. Ще предизвикам този мишок да се яви там на покрива. Ще се бием едно в едно.
- Много битки Команданте, ще се справите ли?
- Нима се съмняваш в мен а? Ще го пребия жестоко!
- Както кажете сър. - Чеченеца се поклони и излезе, а Злодеят набра Гепи който каза, че до минути идва, стига по бързо да си вземел безплатни химикалки от някъде.
 След час видието бе заснето и качено. Злодеят приканваше Анонимният демократ да се яви в Манежда, на покрива на бившият Мопеексперт. Поканени са и другите от Либерта.
- Чудесно видео миличък! Гепи е добър с камерата нали? - Награди седеше в скута на Злодеят и се кискаше.
- Гепи снимай така Награди и Злодъро - Слугони даваше наставления и Гепи направи няколко снимки.
- Слугония какво ти е на лицето, чак сега те забелязах - Злодеят беше изненадан от новият вид на вярната прислужничка на Награди.
- Сложих си хуареон в устните. Сега съм много модерна.
- Какво си намислила миличкаа - Награди се кокореше
- Ще направим огромни билбордове с тази ваша снимка как си в скута на Злодъро и ще разлепим целият град - Слугония беше инициативна щом ставаше въпрос за Награди.
- Да ви имам проблемите момичета, аз трябва да пребия доста хора. То не са клонинги на мен и на Хил, то не са онези Либерта и онзи смешник. Абе ужас - Злодеят мърмореше, Гепи и Слугония се хилеха тъпо, а Награди мърдаше с едното краче нервно. Изведнъж в помещението влезе Малкото Тоби.
- Яяяя Стюарт Литъл бил тук - Злодеят възкликна, а Тоби гледаше много лошо - не него а по скоро седящата в скута му Награди.
- Миличък нали тя беше предателка и тя я уби? - изненада се Награди
- Амии тоо, амии излъгаха ме едни хора, тях убих, не е предателка- взе да смотолеви
- Искам да обсъдим нещо ако е възможно, служебно! - Тоби беше сериозна
- След час потеглям към Манежда, хайде в моят кабинет. Дълги краченца трябва да поработя - Злодеят плесна по дупето Награди, като знак да стане от скута му.
- Добре миличък, скучно ми е, ще се разходим с Гепи и Слугони някъде - Награди мърмореше.
  Злодеят и Тоби се насочиха към кабинета му. След като влязоха, той заключи и награби Тоби.
- Ще те изям!
- Ааа ти не - Тоби докосна челото му с пръсти и той припадна. След малко се съвзе но бе Турлин.
- Сузиии значи владеее и ти тази магийка, хихи, едвам го контролирам..
- Глупости! Не ти вярвам. Май ти харесва онази Награди! - Сузи бе гневна
- Моята малка ревникаа, дай цункааа
- Не, няма да ти дам цунка! Разкарай тази Награди - Сузи звучеше нелепо ядосана с това гласче.
- Еми аз едвам го контролирам, днес нямах никакъв контрол. Би се със себе си и някакъв клонинг който аз не съм правил. Старата баба Малфред е пипал моята машина с малките си мръсни кунки! - Турлин се бе разпалил
- На теб все Малфред ти е виновен. От кои години си мерите жезълите с него, престаниии, не искам пак да гледам същото в този живот - Сузи беше ядосана
- Моят жезъл винаги е бил по голям и ти го знаеш, дай цунка - Турлин награби Сузи, но тя беше още сърдите.
- Ако ти не направиш нещо, аз ще убия тази Награди. Мразя я!
- Моята ревникааа е доста секси като се ядосаа
 Разговорът приличаше на семейна кавга и Сузи и Турлин въртяха и сучеха като развалена плоча от грамофон. През това време Мени беше в истерия, но изведнъж се съвзе.
- Този.. този ме излъга, този е луд, ще убия новият Злодей. 
- Како ти болен! - Рашо и Кашо бяха над нея и я пазиха.
- Момчета излезте и се разходете, ще остана сама с мислите си.
- Хайде Рашо, имам нова идея за план - Кашо дършеше детско блокче за рисуване все едно беше в час по изобразително изкуство в трети клас.
- Ко ше праим Кашо?
- Ще чертаем нов план, по скоро ще рисуваме с водни боички зад холдинга, идвай с мен - двамата идиоти оставиха Мени сама. Тя не беше на себе си и бе измислила нещо.
- Никога няма да се видим миличък, но ще отмъстя за теб. Той ще умре! - Мени извади снимка на Манката и я целуваше. Илезе в коридора и видя Спиро който ще разхождаше.
- Ей ти?
- Ъ?
- Спиро ли ти бе името?
-Ъхъ!
- Нали знаеш коя съм аз. Аз съм Мениджърката на холдинга Мени!
- Ъхъ!
- Къде е Злодеят?
- Тъъъъъъъъ- Спиро посочи към кабинета на Злодеят
- А онзи твоят колега, Тиро къде е?
- Тъъъъъъ - този път Спиро посочи нагоре, където значеше, че Тиро е горе на голямата тераса.
- Добре, иди си почини при Тиро, но чакай малко, имаш ли пистолет?
- Ъхъ!
- Дай ми го назаем, че ми трябва за малко. Съгласен?
- Ъхъ! - Спиро извади пистолета си и го даде в ръцете на Мени.
- Браво добро момче, иди си почини и се почерпи - Мени сложи банкнота в ръцете на Спиро, той вдигна рамене и реши да се качи при Тиро който щеше да му говори за стриптийз клуб разпалено.
 Мени взе пистолета и нахълта в кабинета на Злодеят, като трясна вратата зад себе си. Завари Злодеят да се целува с Тоби.
- Мръснициии и двамата ще умрете днес.
- Кучкааа - Сузи исъска
- Успокой се чадоо - Турлин звучеше спокоен
- Какво каза? Как ме нарече - Мени се кокореше
- Аз съм чичо ти Турлин, Сузи това момиче беше част от плана ми, помогна много и с парички.
- Какво става тук, помощ , ооох париии - Мени се опита да хване дръжката на вратата но тя пареше.
- Квантум музикуууумм - Сузи нещо баеше
- Сузи какво правиш бонбонче малко?
- Магийка скъпи, който е отвън ще чува музика, а не писъците на тази
- Чудесно, помниш магийките хихихихиии
- Какво е това по дяволите, тии ти си Турлин, нее неее - Мени пищеше
- Твоят Манка не е в плановете ми да го връщам, обади се на баба Малфред
- Стига Турлин, стига с този Малфред - Сузи се ядосваще
- Ще ви убия - Мени извади пистолета и го насочи
- Шаказууууум - изрече Турлин и пистолета в ръцете на Мени се превърна в пясък.
- Ще я убия! - Сузи бе нахъсана
- Не съм съгласен, това момиче заслужава да бъде овековечено.
- Нима, защо и как?
- Виж Сузи, нека да я превърнем в символ на нашето завръщане, съгласна - смигна и той
- Прави каквото щеш - Сузи още беше нацупена.
- Идиоти, помощ, помощ - Мени ревеше
- Сбогом момиче, ще Ви събера с твоят Манка, шаказууум - Турлин извика силно, а Мени замръзна на едно място, след няколщо секунди тя се превърна в статуя.
- Хубава статуя на грозно момиче, а Сузи, ще я сложим на партера долу хихихи - Турлин се смееше.
- Прави каквото щеш, аз си тръгвам, отивам да работя, ще се качвам на хеликоптер и ще предавам как се биеш като пехливавин.
- Е командантето ще е не аз, чао Сузии обичам тее.
- Докажи го като разкараш Награди, иначе аз ще се намеся - Сузи се фръцна и тръшна вратата.
 Злодеят се съвзе след малко и взе контрола над тялото.
 - Статуя на Мени? Къде е самата Мени!
- " Хихихи замина в чужбина при Манкатаа"
- Ох млъквай бе?
- "Ама нали питаааш хихихии"
- Спирооо, Тирооо
- Да шефе, тъкмо се връщаме от терасата с Спирката и..
-  Не ми се обяснявай като ученичка, това е статуя на Мени, сложете я долу на партера.
- Да шефее, хайде Спирка.
 Тиро и Спиро взеха да пъшкат и да охкат, викнаха и още охранители и станаха като общи работници. Статуята на Мени бе тежка.
- Оставете, два часа ще се туткате, ще пратя други хора, тръгваме към Манежда, там ще е и Чеченеца. Предстои ни бой. - Злодеят, Тиро и Спиро се насочиха към джипът който беше паркиран точно пред главният вход на Злодей Холдинг.

 Доброто момче гледаше клиповете които си изпращаха в нета Анонимният Демократ и Злодеят.
- Кой за бога е този Демократ? - чудеше се Доброто момче
- Хайде бе, този го познавам бе - Метромен също гледаше видеото
- Какво?
- Не се ли сещаш бе, същият глас, интонация само, че ядосан. Помаганич това, Помаганич онова, нося го гръб тоя Мони! - Метромен се беше разпалил
- Мазен Мони? Не не е възможно!
- Как така да не е възможно?
- Виж пич, лично убих Мазен Мони и годеницата му Месиха в един хотел в Мловдив през 2017 година.
- Не било възможно, а как е възможно да сме трима бе пич?
- Прав си Метромен, трябва да разбера дали това не е някакъв клонинг, отиваме на битката!
- Кои отиваме?
- Аз, ти, Гришо, Мишо и Нео Хил.
- Не съм приключил с Спиро, ще го пречукам - Гришо беше ядосан.
- Взимаме боен кораб. Ще ги изненадаме - Доброто момче беше готов да битка. Искаше да свали маската на Анонимният демократ но и да ступа Злодеят.

 След час на арената на покрива в Манежда, Злодеят чакаше Анонимният Демократ. Беше по потник, и сложи метален бокс на ръката си. До него беше Чеченеца. Хеликоптер кръжеше над тях. Той бе на Чалгария офф Еър.
- Дами и господа предаваме на живо от Манежда. Аз съм Цицелко Влагоев, а до мен е моята колега Торянка Тлагоева.
- Здравейте и слава на Команданте Злодъроо - Тоби или по скоро Сузи се провикна.
- Предстои битка между нашият лидер и Анонимният Демократ. Ще приеме ли предизвикателството или се скрие като мишка.
- Няма шанс Цицелко срещу нашият лидер. Гледайте нии сега - Тоби бе в настроение.
- Идват сър! Цяла група са! Дошли са с метро до тук - Чеченеца посочи към идваща тълпа водена от Анонимният демократ. Всички крещяха Либертааа.
- Трябваше да ги пребия в метрото като едно време. Единият мой клонинг ми напомня на мен от този период - Злодея бе замислен и в същото това време гневен.
- Злодаяниич днес е последният ти деен, Либертаааа - Анонимният Демократ държеше мегафон, но от джоба му се виждаше сгъната карта на София.
- Чененец нека ги пуснат до тук, без стрелба.
- Да наредил съм да няма проблеми.
- Ей хуйчовци, Манежда е моя - някакъв с гола глава се бе качил на арената.
- Къв си ти бе? Кой те пусна тук - Злодеят бе изненадан.
- Сър виждал съм този на снимка, ако не се лъжа..
- Аз съм Съученика и Манежда е моя, ще те пребия. - Съученика се нахвърли върху Злодеят и настана въргал, Чеченеца също скочи.
- Дами и Господа, какво е това? Някакъв нападна нашият лидер. В момента той и командир Чеченец се бият с него.
- Ще ви ръгам ей - Съученика извади нож
- "Време е за магийкии" - това бе гласът на Турлин
 Злодеят нанесе мощен удар с който прати Съученика на покрива на другата сграда. Бедният отворко изхвърча по бързо от тапа на шампанско.
- Леле сър, това беше яко.
- Нещастнииик, получи си го - очите на Злодеят бяха червени. 
 Анонимният Демократ тъкмо се качи на покрива, заедно с още трима от тълпата.
- А не, другите долу, на арената само ти и още един. Ще се бием едно в едно, другия е за Чеченеца.
- Нека ми скочат повече сър - Чеченеца му смигна.
 Анонимният Демократ не говореше, той директно се нахвърли върху Злодеят и настана здрав бой, Чеченеца повали и тримата които му скочиха и на арената нахлуха още четирима, но и те не бяха спънка за брадатият Командир.
- Давай Команданте Злодъро, дами и господа нашият лидер е непобедиим - Сузи крещеше от хеликоптера.
 - Мразя те Злодаянич, винаги съм ти завиждал, но сега те мразя - най накрая Анонимният Демократ проговори.
- Кой си ти мръсно кучее - Злодеят сложи отново бокса на ръката и настана здрав уличен бой. Още от тълпата се появиха на арената, но този път скочиха на Злодеят.
- Елате на мен бе мишки - Чеченеца крещеше
- Либертааа, смърт на диктатораа - тези от тълпата крещяха. Някой обаче откри огън и хората от Либерта взеха да падат застреляни.
 От покрива на съседната сграда Съученика стреляше с автомат. До него беше още един кой също стреляше но с пистолет.
- Шаказууум - извика Злодеят, и Съученика се превърна в статуя заедно със своят спътник.
- Какво направихте Команданте? - Чеченеца зяпна
- Споко, след два часа ще се оправи, не ми е до него сега.
- Какво е това, над нас има кораб сър - Чеченеца посочи нагоре.
- Какво е това, какви са тези игрички Злодаянич - Анонимният Демократ бе уплашен. От Кораба слязоха Добъро мен който бе в бронята си, Метромен, Нео Хил, Гришо и, Мишо.
- Спиро и Тиро да се качат тука, те са женчовци с малки пишки - Гришо взе да крещи
- Пак ли ти бе?
- Злодаянич какво става, какви са тези, ама това си тии, ти имаш близнак..
 Метромен се засили и удари един на Демократа.
- Не си ми върнал тетрадката по Диоди, а изпитът е след седмица! - Метромен беше ядосан.
- Пич 2021 сме, все забравяш! - Доброто момче свали шлема си, а Демократа  се шокира.
- ТТТТТТриииимаааа - взе да заеква и да сочи тримата Злодеи.
- Либертаа, шефе бий, се бий се - провикна се някой от Либерта.
- Кога ще ми върнеш тетрадката Мони? - Метромен размахваше пръст
- Мони? Това там е Мазният Мони! Не може да бъде?!? - Злодеят се изненада.
- Да да аз съм - Анонимният Демократ свали маската си, половината му лице го нямаше, беше заместнето от метална пластина и изкуствено око.
- Но как? Не е възможно? - Доброто момче ахкна, лично те застрелях?!?
- Глупости, аз го застрелях - Злодеят отвърна ядосано
- Нима си спомняш а? А други важни факти не помниш - Доброто момче го погледна лошо
- Ще ти избия зъбките! - изрева Злодеят
- Хайде да видим де?
- После ще се бием, нека да го изслушаме - Нео Хил се намеси и спря спорът между трите версии на своят приятел.
- Оживях, твоят куршум .. вашият куршум Злодаяничи такива не ме уби. Но сега ще убия Вас.
- Дами и господа видяхме лицето на Анонимният Демократ, той се оказа Мантон Войков. Нищо не ни говори това име, но ще видим. Предаваме за вас, гледайте - Цицелко говореше от хеликоптера.
- "Още двама с телата на моят Турлин, тези негови аз му пречат" - мислеше си Сузи
- Либертааа атакааа - извика Мони и на арената нахлуха още от Либерта които скочиха на бой на всеки който видят.
 Метромен, Нео Хил, Гришо, Мишо, Доброто момче, Злодеят и Чеченеца се биеха срещу Либерта. като ги натръшкаха на бърза ръка, но бяха много.
- Шаказуууум - Сузи се провикна в хеликоптера, а колегата и Цицелко я изгледа.
- Какво правиш Тоби?!?
- А нищоо, нищо
 Цялата тълпа се превърна в пясък. 
- Абракадабраазуум - Злодеят щракна с пръсти, а Мазен Мони пламна в червен пламък.
- Горя, горя помощ, помоощщ
- Добро момче направи нещо бе - Метромен изпадна в паника
- Не и магиии, това е единственият начин да облекча мъките на несретника - Доброто момче насочи бластер от бронята си и застреля Мазният Мони.
-  Баси гнусното, помогнахме на Злодеят като унищожихме ЛИБЕРТА - Гришо се ядосваше.
- Хайдее да се бием женчовци, Тирооо, Спироо идвайте - Злодеят се провикна - не сме довършили сутрешният ни двубой.
 Доброто момче се нахвърли върху Злодеят, Нео Хил си стоеше кротко, но Чеченеца взе да размахва юмруци срещу него и бе принуден да се бие, Спиро тъкмо се качи на Арената и получи юмрук от Гришо и звучна псувня, Мишо погна Тиро. Съученика се бе съвзел и не бе статуя и бе изминал дълъг път от другата сграда, до покрива на тази. Той бе за Метромен.
-" Ще взема нещата под мой контрол" - Сузи бутна оператора и той падна от хеликоптера и загина.
- Тоби какво ти става, ти уби нашият...ааааа - Цицелко също бе избутан
- Госпожице какво правите - пилотът бе уплашен
- Карай или ще станеш на пясък, квантууум ибитууум - Сузи взе нещо да бае, очите и станаха червени, а небето с невиждани черни облаци. На арената имаше жесток бой.
- В теб има нещо зло Злодъро, трябва да се бориш момчее - Доброто момче говореше на Злодеят
- Неее, ти си злотоо, ще те убия - Злодеят ръмжеше
- Спомни си ме човек, лъжат те, спомни си миналото, щом помнищ убийството на Мони, спомни си и останалото, ти си аз, аз съм ти, спомни сии - Доброто момче нанясаше удари
- Неее аз съм мааг Турлииин - с мошен удар Злодеят изблъска на няколко метра Доброто момче. Злият магьосник бе взел контрол с помоща на Сузи, той също взе да бае и мощно заметресение разстресе земята.
- Това е апокалипсиса за който говореше Хил от бъдещето- възкликна Нео Хил
- Вижте онази от хеликоптера, и тя е като него. Това са вещиции - Метромен крещеше.
- Не няма да го допусна -  Доброто момче затвори шлема си и излетя към хеликоптера
- Команданте какво става, Господи какво е това, какво ставаа - Чеченеца бе изпаднал в паника.
- Сили на мракаа, дайте ми влааааст, стихии и бурии - Турлин баеше
 Доброто момче тъкмо достигна Хеликоптера, когато двигателят за летене се изключи.
- Двигатели отказани, система изключени, сигурна смърт след 1 минута - женският глас на ИВИ говореше
- Нее - Доброто момче падаше
- Шефе нее нее - Гришо крещеше към падащият Добъро мен.
- Сигурна смърт след 59,58,57...
- Не може всичко да свърши така..
- Системи включени.. - Доброто момче отново излетя и се върна на покрива.
- Анализирай ситуацията!
- Изключителна сила която може да ви убие, не доближавайте хеликоптера.
- Боен кораб за изтеглане, напускаме мястото, повтарям - напускаме мястото.
- Не сме страхливци - Метромен бе ядосан
- Така е най добре, това не е край на войната, ще има много битки.
 От небето взеха да падат невиждани светкавици и мълнии. Сузи и Турлин заедно владееха времето. Една светкавица удари Чеченеца и той падна неподвижен на покрива, осталите се спасиха на кораб, който веднага стана в стелт режим, но мощните светкавици бяха на път да го изключат или унищожат.
 Доброто момче и Метромен взеха управлевиено на кораба на ръчен режим.
- Трябва да стигнем живи до ИВИ Метромен, тези светкавици са страшни.
- Дръж се мой човеекк - Метромен крещеше

 Сузи спря заклинанието, Турлин също и времето стана нормално и ясно.
- Охх какво е това в мен бе, Чеченец жив ли си брато, Чеченееец - Злодеят взе да бие шамари на падналият Чеченец.
- Лекар,лекар, дръж се приятелю, ох какво направих бе - Злодеят се дършеше за главата, а Тиро звънеше на 112.
- Много ранени и жертви от невиждана гръмотевична буря в историята на човечеството каза една лелка, не могат да дойдат.
- Бързо ще го караме, в болница, какво направих - Злодеят бе изпаднал в истерия. Чеченеча бе още жив, но имаше нужда от спешна лекарска намеса.
- Прибери ме от където излетяхме и забрави всичко - Сузи сложи пръсти на челото на пилотът който забрави видяното.
Чеченеца бе сложен на задната седалка на Джипа, като Злодеят караше лично с бясна скорост, до него бе Тиро, а Спиро трябваше да върне в Холдинга пеша от Манежда, или поне с метрото което не бе пострадало от светкавиците.

В ИВИ Доброто момче гледаше кадри от ставащото. Много ранени,пожари, жертви и хаос.
- Този Турлин и тази от покрива.. това не бе Тоби която познавам - Доброто момче си говореше.
- Коя Тоби бе? Онази от първата банка в ляво с анцуга дето трепери Клецо да не я
насили? - Метромен ахна.
- Същата Метромен, и нея убих, това е клонинг, но това не е тя в нейното тяло.
- Невероятно.
- Изморих се и трябва да поспя, вие също си починете. Трябва да анализираме ситуацията.
- Дано Хил се върне по скоро с този меч иначе, аз ще взема нещата под контрол, стига да имам още време тук - Нео Хил се бе ядосал.
- Вярвай в себе си приятел, ще успееш - Доброто момче го потупа по рамото.
- На кой го казваш? На мен от 2010 или на него?
- И на двамата, и на двамата.. - Доброто момче отново погледна към единият монитор на който даваха злият клонинг с военна униформа и пура в ръка.



Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: razkazitenagrobarq
Категория: Изкуство
Прочетен: 62275
Постинги: 56
Коментари: 10
Гласове: 1769
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031