Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2021 09:29 - ИЗПОВЕДНО
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 742 Коментари: 3 Гласове:
3

Последна промяна: 23.09.2021 09:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Името си го държа открито,
ни зад прякор, ни зад псевдоним,
нито изразявам се прикрито,
да се чудиш - да не съм пък мим?!

На лицето не обичам маска
да си слагам, но налагат днес,
ако кажа - искрено и с ласка,
ако не, ще е критична вест.

Често премълчавам от тактичност,
но за мене и това е знак,
който ме познава като личност,
знае - няма да ме пита пак.

Помня. За добро или за лошо!
Тридесет години като дни.
Примерно го казвам и от коша
мога да извадя сто злини.

Да извадя силни аргументи,
като пумпал да го развъртя,
този, дето с много думи шменти
си играе своята игра.

Затова приятелите верни
просто са останали до мен,
знаят що е бяло, що е черно
и сме песен със един рефрен.

Е, търпя и преходни звездички.
На финала гаснат си сами,
но пък ако ме обичат всички,
неестествено си е, нали?!

22 септември 2021г., София

Росица КОПУКОВАimage



Гласувай:
4



1. rosiela - ИЗПОВЕДНО
23.09.2021 09:29
Името си го държа открито,
ни зад прякор, ни зад псевдоним,
нито изразявам се прикрито,
да се чудиш - да не съм пък мим?!
На лицето не обичам маска
да си слагам, но налагат днес,
ако кажа - искрено и с ласка,
ако не, ще е критична вест.
Често премълчавам от тактичност,
но за мене и това е знак,
който ме познава като личност,
знае - няма да ме пита пак.
Помня. За добро или за лошо!
Тридесет години като дни.
Примерно го казвам и от коша
мога да извадя сто злини.
Да извадя силни аргументи,
като пумпал да го развъртя,
този, дето с много думи шменти
си играе своята игра.
Затова приятелите верни
просто са останали до мен,
знаят що е бяло, що е черно
и сме песен със един рефрен.
Е, търпя и преходни звездички.
На финала гаснат си сами,
но пък ако ме обичат всички,
неестествено си е, нали?!

22 септември 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - В монологична форма правиш представяне на себе си, Роси,
23.09.2021 15:31
което мога да окачествя само с една дума - достойно! Поетичните монолози са за мен един от най-чистите видове поезия. А когато тази поезия е и класна, както в конкретния случай, то възхищението ми е двойно!

И финално искам да ти благодаря не само за прекрасния стих, но и за това, че ме подсети да публикувам в блога своя "Монолог", стихотворение, което навремето /през 1990 г./ бе публикувано в сп.Хермес, находящо се в Националната библиотека.
цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене. Ще те прочета с удоволствие.
23.09.2021 19:14
missana написа:
което мога да окачествя само с една дума - достойно! Поетичните монолози са за мен един от най-чистите видове поезия. А когато тази поезия е и класна, както в конкретния случай, то възхищението ми е двойно!

И финално искам да ти благодаря не само за прекрасния стих, но и за това, че ме подсети да публикувам в блога своя "Монолог", стихотворение, което навремето /през 1990 г./ бе публикувано в сп.Хермес, находящо се в Националната библиотека.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6604676
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031