Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2021 22:22 - Ние наистина съществуваме в много други светове, въпреки че повечето от нас не осъзнават това
Автор: simplythebest Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3730 Коментари: 0 Гласове:
74

Последна промяна: 13.05.2021 22:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Друнвало Мелхизедек

ДРЕВНАТА ТАЙНА

на

ЦВЕТЕТО НА ЖИВОТА ,

( откъс от книгата ) 


Как падането на Атлантида

промени нашата действителност

Преди почти 13 000 г. в историята на нашата планета се е случило нещо много драматично и ние сега ще го изследваме доста подробно, защото онова, което е станало в миналото, оказва

въздействие върху целия ни съвременен живот. Всичко, което се

случва в ежедневието ни, включително определени технологии,

които използваме, войните, които избухват, храната, която ядем,

и дори начинът, по който възприемаме действителността, е пряк

резултат от конкретни събития, станали в края на Атлантския

период. Последствията от тези древни събития изцяло са променили начина, по който живеем и възприемаме действителността.

Всичко е взаимосвързано! Съществува само една действителност и един Бог, но има много, много начини, по които тази

реалност може да се възприема. Всъщност възможните интерпретации на действителността са наистина безкрайни. Съществуват определени реалности, за които са се договорили много

хора - те се наричат нива на съзнанието. По причини, които ни

предстои да изясним, съществуват определени реалности, върху

които са съсредоточени огромен брой хора, включително реалността, която ние с вас преживяваме в този момент.

Някога ние сме съществували на Земята на такова високо

ниво на съзнание, за каквото дори не можем да си помислим.

Трудно бихме могли да си представим равнището, на което сме

били тогава, защото то е съвсем различно от сегашното. Поради някои събития, случили се преди 16 000-13 000 години, човечеството пропаднало надолу от онези висши нива, като преминавало през много измерения и обертонове и увеличавало плътността си, докато достигнало мястото, което наричаме третото

измерение на планетата Земя - нашия сегашен свят.

Когато сме падали - а това си било истинско падане - сме се

озовали в една спирала на съзнанието, която се движела неконтролирано надолу през измеренията на съзнанието. Изгубили

сме контрол и това много приличало на свободно падане в пространството. Когато сме пристигнали тук, в третото измерение, с

нас се случили определени промени - както физиологични, така

и функционални. Най-голямата промяна се отнасяла до начина,

по който сме дишали прана - така индийците наричат жизнената сила в тази Вселена. Прана е по-важна за нашето оцеляване

от въздуха, водата, храната или която и да е друга субстанция,

затова начинът, по който приемаме тази енергия в телата си,

радикално въздейства върху начина, по който възприемаме реалността.

 

Висшатa Всеобхватнa реалноcт

Следващият аспект, който ще разгледаме, има много имена, но

в днешно време най-често използваното понятие е „Висш Аз".

От гледна точка на реалността на Висшия Аз ние в буквалния смисъл

на думата съществуваме не само в нашия свят, но и в други светове. Има толкова много измерения и светове, че човек едва ли може

да си ги представи. Тези измерения имат конкретни характеристики и математически параметри, а пространството и дължината на

вълната вътре в тях и между тях са същите, каквито наблюдаваме

между октавите в музиката, както и при други явления в живота. Днес обаче вашето триизмерно съзнание вероятно е отделено

от висшите ви аспекти, затова вие осъзнавате само онова, което

става тук, на Земята. За онези същества, които не са падали и се

намират в естественото си състояние, това не е нормално. Нормално е съществата от самото начало да осъзнават няколко нива

едновременно, подобно на музикален акорд, докато накрая, след

като завършат развитието си, не осъзнаят всичко едновременно и

навсякъде. Ще приведа един пример, който е необичаен, но обяснява какво имам предвид.

В момента общувам с една жена, която осъзнава много нива

едновременно. Учените, които я изследват, губят ума и дума; те

не могат да разберат как прави нещата, които прави. Тя може

да си седи в стаята и същевременно да твърди, че наблюдава

всичко от космоса. За да проверят това, от НАСА я помолиха да

види" конкретен спътник и да даде определена информация, която би могла да получи само ако се намира там, на самото място.

Тя разчете показанията на уредите, което учените със сигурност

смятаха за невъзможно. Каза им, че е летяла около спътника и

просто е видяла всичко това. Името й е Мери Ан Шинфийлд. Тя

е официално диагностицирана като сляпа, но независимо от това

може да се разхожда из стаята, без някой да разбере, че е сляпа.

Как го прави?

Наскоро тя ми се обади и докато си говорехме, ме попита

дали искам да погледна през нейните очи. Аз, разбира се, се съгласих. След няколко вдишвания полезрението ми се разшири и

аз започнах да гледам към - или през - нещо, което приличаше на огромен телевизионен екран, който запълваше цялото ми

зрително поле. Онова, което видях, беше поразително. Сякаш

нямах тяло и се движех много бързо в пространството. Можех

да виждам звездите и точно в този момент Мери Ан и аз, който

гледах през очите й, летяхме покрай върволица от комети. Тя беше много близо до една от тях.

Това бе едно от най-реалните преживявания извън тялото, които съм имал. Около големия „телевизионен екран" имаше към

12 или 14 по-малки екрана и на всеки от тях се мяркаха образи,

които се движеха изключително бързо. На един от тях, разположен в горния десен ъгъл, проблясваха бързодвижещи се фигури

- триъгълници, електрически лампи, кръгове, вълнообразни линии, дървета, квадрати и т.н. Именно този екран й казваше какво

става в пространството непосредствено около нея, където се намираше тялото й. Тя можеше да „вижда" посредством тези привидно несвързани образи. В долния ляв ъгъл имаше друг екран,

чрез който тя контактуваше с извънземни същества, обитаващи

нашата Слънчева система.

Ето един човек, който се намира в триизмерно тяло на Земята, но притежава пълноценна памет и житейски опит в други

измерения. Този начин за навлизане в реалността е необикновен. Нормалните хора не виждат такива вътрешни телевизионни

екрани, но ние наистина съществуваме в много други светове,

въпреки че повечето от нас не осъзнават това.

В този момент вие съществувате може би на пет или повече

нива. Въпреки че между това измерение и останалите има пропаст, когато се свържете с Висшия си Аз, вие запълвате тази

пропаст, след което започвате да осъзнавате висшите нива, а и

висшите нива ви забелязват - и общуването започва! Тази връзка с Висшия Аз е може би най-важното нещо, което може да ви

се случи в живота - то е по-важно от цялата информация, която

ще ви дам тук. Връзката с Висшия Аз е по-важна от активирането на Мер-Ка-Ба, защото ако се свържете с Висшия си Аз, ще

получите съвършено ясна информация как да преминете стъпка

по стъпка през всяка реалност и как да се върнете обратно у

дома - към пълното осъзнаване на Бога. Когато се свържете с

Висшия си Аз, останалото ще стане автоматично. Вие пак ще

трябва да изживеете живота си, но всичко, което правите, всички ваши действия, мисли и чувства, ще бъдат изпълнени с огромна сила и мъдрост.

Мнозина, включително и аз, се опитват да разберат как точно да се свържат със своя Висш Аз. Много хора, които по някакъв начин са осъществили тази връзка, често не знаят как е

станало това. В този курс ще се опитам да обясня как точно да се

свържем с Висшия си Аз. Ще положа всички усилия.

Реалностите на лявото и дясното полукълба

Има още нещо важно, което искам да ви кажа. Може би през

половината от времето ще ви давам информация, предназначена за лявото ви мозъчно полукълбо, като например геометрични данни, както и всякаква друга информация, която за много

духовни хора ще изглежда съвсем маловажна. Ще го направя

по конкретна причина - когато сме паднали, ние сме се разделили на две главни части - всъщност на три, но предимно на

две - които наричаме мъжко и женско начало. Дясното мозъчно

полукълбо, което контролира лявата половина на тялото, е нашето женско начало, въпреки че в действителност то не е нито

женско, нито мъжко. Това е мястото, където обитават нашите

психични и емоционални аспекти. Тази част от нас знае, че Бог

е един и че Цялото е всичко, което е. Въпреки че не може да го

обясни, тя просто знае, че това е истина. Така че с нашият женски аспект няма особени проблеми.

Проблемите са в лявото полукълбо - нашето мъжко начало.

Поради начина, по който е ориентирано мъжкото полукълбо

- като огледален образ на женското - при него на преден план

стои логиката (тя е преобладаваща), докато при женското логическата компонента остава назад (тя е второстепенна). Когато

гледа към реалността, лявото полукълбо не възприема единството; всичко, което вижда, е различие и разделение. По тази причина на нашето мъжко начало му е много трудно тук, на Земята.

Дори основните свещени книги, като Корана, юдейската Библия

и християнската Библия, са разделили всичко на противоположности. Лявото полукълбо смята, че има Бог, но има и дявол

- може би не толкова силен, колкото Бог, но с огромно влияние.

Така че дори Бог се възприема от позицията на двойнствеността,

като един от полюсите на противоположните сили на светлината и мрака .

 

Двата ангела и къде ме отведоха те

 

Докато бяхме във Ванкувър (Канада), с жена ми решихме, че искаме да научим нещо за медитацията, така че започнахме да се обучаваме при един учител индиец, който живееше в района. И двамата се отнасяхме много сериозно към заниманията си.

Някои от вас може би не приемат факта, че е възможно да се общува със същества от други измерения, но в моя живот се случи тъкмо това. Не съм го искал, то просто стана. Както се оказа, в продължение на години аз почти ежедневно съм общувал на многоизмерно ниво с този човек - Тот. Сега вече осъзнавам, че всъщност личните ми отношения с него са започнали, когато учех в колеж в Бъркли. Основната ми специалност беше физика, а втората - математика и скоро ми предстоеше да се дипломирам. Оставаше ми само половин семестър. Тогава реших, че не искам тази диплома, защото разбрах за физиката нещо, което ме накара да се откажа да се занимавам с една наука, която според мен не беше никаква наука. Сега нещата се променят. Само по себе си това би дало материал за цяла книга, но причината за промените е свързана със същото, което казах за археологията. Физиците, също както и археолозите, отвръщат поглед от истината, ако тя е свързана с твърде големи и твърде бързи промени в убежденията им. И така, аз включих другата половина на мозъка си и започнах за уча изкуство. Преподавателите ми решиха, че съм се побъркал. „Нима искаш да се откажеш от дипломата си по физика?", ме питаха те. Но аз не я исках, нямах нужда от нея. И така, за да завърша висшето си образование, трябваше да уча още две години изящни изкуства и история на изкуството. Сега знам, че е имало смисъл да променя обучението си, защото, ако изучавате древните ръкописи, ще откриете, че за хората от онези времена изкуството, науката и религията са взаимно свързани и тясно преплетени помежду си. Затова всички програми, които записах тогава, много ми помагат в моите сегашни занимания.

Бягство в Канада

Дипломирах се през 1970 г. След като преминах през Виетнам и наблюдавах какво става в САЩ, накрая си казах: „Стига! До гуша ми дойде! Не зная колко дълго ще живея ...

И ето че един ден, след като бяхме практикували медитация около 4—5 месеца, в стаята ни се появиха два ангела, високи около 3 метра! Те стояха точно срещу нас - единият виолетов, а другият зелен. Телата им бяха прозрачни, така че можехме да виждаме през тях, но те определено присъстваха в стаята. Не сме очаквали, че ще се случи нещо такова, нито сме молили за това. Ние просто следвахме указанията на нашия индийски учител. Мисля, че той самият не разбираше какво точно става, защото продължаваше да ни задава много въпроси. От този момент нататък животът ми не беше вече същият. Напротив, той напълно се промени. Първите думи, произнесени от ангелите, бяха: „Ние сме ти , само че на друго място , в друго измерение." Нямах представа какво искат да кажат. „Вие сте аз ли?", попитах. След това те малко по малко започнаха да ме учат на различни неща за света, за мен самия, за природата на съзнанието. Накрая аз изцяло отворих сърцето си. Усещах огромната любов, която се излъчваше от тях и която напълно промени живота ми. В продължение на много години те ме насочваха към различни учители - общо около 70. В медитация обикновено ми казваха адреса и телефонния номер на учителя, при когото трябваше да отида. Предлагаха ми или първо да се обадя по телефона, или направо да го посетя в дома му. Така и правех - и винаги попадах точно на човека, който ми беше нужен! Тогава те ме съветваха да остана при него за определен период от време. Понякога, тъкмо по средата на обучението ангелите ми казваха: „Добре, това е достатъчно. Тръгвай си." Спомням си как веднъж ме изпратиха при Рам Дас. Висях в къщата му цели три дни и се чудех какво, да му се не види, правя тук. И ето че един ден го докоснах по рамото, за да му кажа нещо, и получих силен електрически разряд, който просто ме хвърли на пода. Ангелите казаха: „Готово. Можеш да си тръгваш." Аз отвърнах: „Добре." С Рам Дас станахме приятели, но всичко, което трябваше да науча от него, стана в онзи единствен миг. Учението на Ним Кароли Баба, учителя на Рам Дас, е много важно за мен. Той смята, че „най-добрият начин да откриеш Бог е да го виждаш във всяко нещо". Освен това се запознах с трудовете на Йогананда и изключително много ги ценя. Покъсно ще ви говоря за Шри Юктешвар и някои от неговите произведения. Навлязох дълбоко почти във всички световни религиозни системи. Не ми допадаше учението на сикхите, защото не вярвам в необходимостта от военно обучение, но изучих и практикувах почти всички останали - ислям, юдаизъм, християнство, даоизъм, индуизъм, тибетски будизъм. Задълбочено изследвах даоизъм и суфизма; прекарах 11 години при суфите. Но сред всички други учения най-голямо въздействие върху мен оказаха американските индианци. Именно индианците отвориха вратите към цялостното ми духовно израстване. Те повлияха изключително силно върху живота ми. Но това е друга история, част от която ще ви разкажа, когато му дойде времето. Всички световни религии говорят за една и съща реалност. Те използват различни думи, различни понятия и идеи, но всъщност има само една Реалност и само един Дух, който пронизва всичко живо. Може да има различни техники за постигане на променени състояния на съзнанието, но реалността е само една, и когато си там, ти го знаеш. Както и да го наричаш - можеш да му даваш различни имена - то винаги е едно и също.

Алхимията и първата поява на Тот

Веднъж ангелите ме заведоха при един канадец, който беше алхимик и който, наред с другото, наистина превръщаше живак в злато (може да се направи и с олово, макар че е по-трудно). Две години изучавах алхимия при него и наблюдавах този процес със собствените си очи. Той имаше стъклена сфера с диаметър около 46 см, пълна с някаква течност, а вътре в нея плуваха малки топчета живак. Те преминаваха през различни промени и флуоресциращи цветове, издигаха се нагоре, превръщаха се в малки златни топчета и потъваха на дъното. После той ги изваждаше и ги използваше за духовната си работа. Човекът имаше съвсем обикновена наглед малка къща в Барнаби, Британска Колумбия, на съвсем обикновена улица. Ако минете с кола по неговата улица, няма да отличите къщата му сред останалите. Но под къщата имаше тайна лаборатория. Той беше вложил милиони долари в злато и беше копал под земята, докато построил огромен комплекс, снабден с всякакво оборудване, което ви хрумне - електронни везни и какво ли още не - за да продължи работата си. Парите изобщо не го интересуваха. И разбира се, целта на алхимията не е да се правят пари или злато, а да се разбере процесът, при който живакът или оловото се превръщат в злато. Точно това е важното. Защото процесът на превръщане на живака в злато е същият, който трябва да извърши човешкото същество, за да премине от сегашното си ниво на съзнание към Христовото съзнание; връзката е съвсем пряка. Всъщност, ако трябваше да изучите цялата алхимия, щеше да ви се наложи да изследвате всяка една химична реакция на този свят, защото всяка от тях съответства на определен емпиричен аспект от живота. Както се казва в старата мъдрост: „Каквото горе, такова и долу." (Впрочем, Тот е човекът, който пръв е произнесъл тази фраза, когато бил познат като Хермес в Гърция.)

Актуална информация: В светлината на новите данни във връзка с бялото прахообразно злато, открито от Дейвид Хъдсън, може да се предположи, че то има не само физическо, но и духовно съответствие със златото. Веднъж с моя учител по алхимия бяхме седнали един срещу друг и заедно правехме една специална медитация с отворени очи, при която задържахме дъха си и дишахме по определен начин. Той се намираше на около един метър от мен и двамата медитирахме може би час или два - доста дълго време. Тогава се случи нещо, което никога дотогава не бях виждал! Той сякаш започна да се превръща в мъгла и после буквално се разтвори пред очите ми! Просто изчезна. Никога няма да забравя това. Известно време седях и не знаех какво да правя. След това плахо се доближих до мястото, на което седеше, и се опитах да го напипам. Но там нямаше никого. Казах си: „Ама че работа!" Бях напълно зашеметен. Направо като ударен от гръм! Не знаех какво да правя, затова просто продължих да си седя на мястото. Малко след това срещу мен се появи друг човек - абсолютно, съвършено различен! По нищо не приличаше на моя учител. Учителят ми беше на около 35 г., а онзи човек беше може би на 60 или 70 г. и доста по-нисък - около 1,60 м. Човекът беше дребен и приличаше на египтянин. Имаше тъмна кожа, а косите му бяха доста дълги и пригладени назад. Лицето му беше гладко избръснато, с изключение на гъстата брада, дълга около 15 см и завързана на пет места. Беше облечен в проста жълто-кафява дреха с дълги ръкави и панталони и седеше срещу мен с кръстосани крака. Когато излязох от шока, погледнах в очите на непознатия. В тях видях нещо, което преди съм виждал единствено в очите на бебетата. Когато погледнете в очите на едно бебе, виждате колко са прости нещата, защото там няма нищо - няма осъждане, няма оценки, нищо. Вие просто потъвате в тези очи и те потъват във вашите. Е, точно такова беше усещането ми, когато гледах този човек. Виждах само онези големи бебешки очи върху старческото лице.Той просто си седеше и не правеше нищо. Мигновено се свързах с този човек - нямаше никакви прегради. Той докосна сърцето ми така, както никой друг досега. После той ми зададе въпрос. Каза, че във Вселената липсват три атома и ме попита дали не зная къде са. Нямах представа за какво говори и затова казах: „Ами, не знам." После ме накара да преживея нещо, което не бих могъл да опиша - то ме отпрати назад във времето, към началото на Сътворението, и след това ме върна обратно. Това беше много интересно преживяване извън тялото. Когато се върнах, разбрах какво искаше да каже с тези три липсващи атома - поне си мислех, че съм разбрал. И му казах: „Е, смятам, че имаш пред вид това..." - и продължих да говоря каквото мислех. Когато свърших, той се усмихна, поклони се и изчезна. Малко след това се върна моят учител-алхимик. Той не знаеше какво се е случило. Явно всичко това беше мое лично преживяване. Тръгнах си оттам, напълно погълнат от случилото се. По онова време ангелите ме насочиха към четирима други учители, с които да работя, и аз отидох при първия, после при втория, третия и т. н. - дните ми бяха доста натоварени. Но не можех да мисля за нищо друго, освен за онзи дребен човек, който се беше появил пред мен. Така и не го попитах кой е всъщност, а и той повече не се върна. Времето минаваше и споменът от преживяването постепенно започна да избледнява. Но продължавах да си задавам въпроса: кой беше този човек? Защо ме изпрати да търся трите атома и какво всъщност се случи тогава? Копнеех да го видя отново, защото това беше най-чистият човек, когото някога съм срещал. След 12 години разбрах кой е. Това беше Тот. На 1-ви ноември 1984 г. той отново се появи в живота ми ... и ме научи на толкова много неща. Но и тази история ще оставя за по-късно.

 

Тот Атланта

Историята на Тот Египетски може да се проследи назад почти до началото на Атлантида. Преди 52 000 години той открил начин да съхранява съзнанието си в едно и също тяло, без да умира и оттогава пребивавал в първоначалното си тяло - до 1991 г., когато премина към нов начин на съществуване, който излиза далеч извън нашите разбирания. Той живял почти през цялата история на Атлантида, дори бил неин цар в продължение на 16 000 г. По онова време се наричал Чикетет Арлих Вомалитес. Всъщност името му било Арлих Вомалитес, а Чикетет била титлата му, която означавала „онзи, който търси мъдростта", защото той наистина желаел да бъде самата мъдрост. След като Атлантида потънала (за това ще говорим много подробно), Арлих Вомалитес и други развити същества трябвало да чакат 6000 години, преди да започнат отново да възстановяват цивилизацията. Когато започнала да се заражда египетската култура, той отново се появил и се нарекъл Тот, като запазил това име през цялото съществуване на Египет. Когато Египет загинал, именно Тот поставил началото на следващата велика цивилизация - това била Гърция. В нашите книги по история се казва, че Питагор е бащата на гръцката култура, че Гърция възникнала от и чрез Питагорейската школа, а от Гърция се развила нашата днешна цивилизация. В трудовете си самият Питагор казва, че Тот го е хванал за ръка, завел го под Великата пирамида и му разкрил цялата геометрия и природата на реалността. Когато благодарение на Питагор се родила гръцката цивилизация, Тот се появил в нея в същото тяло, което имал от времената на Атлантида, и се нарекъл Хермес. И така, Арлих Вомалитес, Тот и Хермес са едно и също лице. Не вярвате ли? Прочетете „Изумрудените скрижали", създадени преди 2000 г. от Хермес. Оттогава той имал много други имена, но аз продължавам да го наричам Тот. Той се върна в живота ми през 1984 г. и работи с мен почти всеки ден до 1991 г. Идваше при мен и оставаше от 4 до 8 часа дневно, за да ме учи на много неща. Ето откъде имам по-голямата част от информацията, която сега споделям с вас, макар че тя съвпада с твърденията на много други учители. Наред с другото, Тот е родоначалник на историята като наука. Знаете ли, в Египет той бил наричан Летописеца, защото записвал всичко, което се случвало. Бил е най-подходящият човек за тази цел, нали? Живял е през всичкото това време, така че като летописец просто седял и наблюдавал как животът тече покрай него. Бил отличен безпристрастен свидетел, тъй като в това се изразявала голяма част от неговото разбиране за мъдростта. Той рядко говорел или действал, освен когато знаел, че го прави в съответствие с Божествения ред. После Тот открил начин да напуска Земята. Заминавал на някоя друга планета, където имало живот, и просто седял и наблюдавал. Никога не се намесвал, не казвал нито дума. Запазвал пълно мълчание и просто гледал - искал да види как живеят там, да натрупа мъдрост и разбиране. Прекарвал по стотина години на всяка планета, после отивал другаде и отново наблюдавал. Тот отсъствал от Земята общо около 2000 г., изучавайки други форми на живот. Но той смята себе си за земен жител. Разбира се, в хода на Играта на живота всички ние сме дошли от едно или друго място, защото Земята не е чак толкова стара. Тя е само на около пет милиарда години, а Духът е вечен, винаги е съществувал и винаги ще съществува. Вас винаги ви е имало и винаги ще ви има. Духът не може да умре, другото е само илюзия .

 

 

Цветето на живота – модел на Сътворението

Цветето на Живота е единственото изображение, което съдържа в себе си до един аспектите на творението, всички математически формули, всеки закон на физиката, всяка хармония в музиката и всяка биологична жизнеформа, пише Друнвало Мелхизедек в книгата „Древната тайна на Цветето на Живота“. И изгледайте много интересното видео за Цветето на живота!

Някога всички живи същества във Вселената са познавали Цветето на Живота като модел на Сътворението, който разкрива тайните както на собственото ни физическо съществуване, така и на целия свят около нас. След това от много високо ниво на съзнание ние сме пропаднали в мрака и сме забравили кои сме. В продължение на хиляди години тайната се е криела в древните фрески и произведения на изкуството по цял свят и е била закодирана в клетките на всички живи същества.
Сега се пробуждаме от този сън, разклащат се старите ни убеждения и ние виждаме как златната светлина на тази нова зора проблясва през прозорците на сетивата ни. Стенна резба, изобразяваща Цветето на Живота, е била открита в Абидос, в храма, построен от Сети I и посветен на Озирис. Цветето на Живота може да се открие във всички световни религии; в Израел то се среща в древните синагоги в Галилея и Масада. Изображения на Цветето на Живота са откривани в Ирландия, Турция, Англия, Израел, Китай, Тибет, Гърция, Япония, както и у нас, в църкви и изображения върху скали. Почти навсякъде по света то носи това име – Цветето на Живота.

 

ЦВЕТОК ЖИЗНИ - ОСНОВА МНОГОМЕРНОГО КВАЗИМИРОЗДАНИЯ

 

 








Гласувай:
77


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: simplythebest
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2470114
Постинги: 355
Коментари: 3
Гласове: 37910
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031