Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2015 09:46 - Как да намерим своя духовен партньор
Автор: bven Категория: Новини   
Прочетен: 1547 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg



Предопределени един за друг
(Как да намерим своя духовен партньор)
Нина Лариш-Хайдер

Посвещавам тази книга на съпруга си Петер, благодарение на когото за пръв път се докоснах до темата за духовното партньорство.

Моята любов към него ми позволява да се справям с живота с по-голяма всеотдайност, откритост и топлота и да допусна у себе си Бог както никога по-рано. Неговата любов ми дава силата, от която се нуждая, за да изпълнявам неуморно жизнената си задача като обръщам хората към Любовта.

Благодаря на приятелите си Диана, Сабине, Корнелиа, Кристиан, Гюнтер и на дъщерите си Зара и Лаура за тяхната обич и активна помощ при създаването на тази книга.
Благодаря и на редакторката си Дагмар Олцог и на издателя си Д-р Кристоф Вилд, които направиха възможна появата й.
Нина Лариш-Хайдер


Предговор от Петер Лариш

Дали линеете от копнеж по него или нея или само дълбоко в себе си сте усетили някаква липса - във все¬ки случай това, че сте посегнали към тази книга, вече ви разкрива като търсещ човек. Все едно какво ще наме¬рите обекта на вашите блянове!
Може би и с вас се случва същото, което и с мен: дълго време всеопределящата сила в живота ми бе гонитбата подир истинската! И всеки път в първите няколко дни на влюбеност отново ми се струваше, че съм достигнал целта на желанията си. Но в повечето случай две неща се изпречваха на пътя ми: едното бе бавно завладяващото ме усещане, че това не е точно онази, която очаквам и другото - самият ви движи, самият факт, че търсите, е като един вид входен билет към мястото, където някой ден вероятно аз. Първото прогресивно ме лишаваше от илюзии, още повече, че аз изобщо не бях сигурен съществува ли тя в действи¬телност. С второто се борех с променлив успех - веднъж мотивиран от натиска на съответната любима, друг път - тласкан от собствената си болка. Днес зная, че никой не успява да избегне конфронтацията със самия себе си. Но зная също така, че онази, респективно онзи, които са обект на нашето търсене, съществуват. Хармонията, радостта, простотата и любовта, които изживявам с Нина от самото начало, ме изпълваха най-напред с подозрение, тъй като допусках такова нещо възможно само във филмите, пък и до днес не мога напълно да повярвам в щастието си.
За нас обаче то би следвало да е достатъчно основание да вървим по пътя, който ни е предопределен: да израстваме и да се обичаме с нарастваща интензивност - помежду си, както и с останалия свят! Още повече, че това ми се вижда единствената възможност да постигнем целта на своите въжделения! И аз съм сигурен, че вие също можете да извлечете голяма полза от жената, която ме направи така щастлив!                                                                   продължава



Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14870879
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава