Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.09.2011 08:09 - Не пипай тази книга - Ян ван Хелсинг - 75 ч.
Автор: bven Категория: Поезия   
Прочетен: 4674 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

       НАЙ-ДОБРИЯТ ПЪТ КЪМ УСПЕХА  

Бих Ви посъветвал да творите, колкото е възможно по-съвършено, и ще споделя това, което научих от Сен Жермен:
„Рибната кост". Тя е показана на следващата страница. На лявата страна - контрааргументите, пишем всичко онова, което искаме да променим в живота си, например прическата си, стила на обличане, който от десет години е един и същ, работното място, партньора си, съседите, които всяка неделя сутрин, когато искаме да се наспим, звънят; а може би, старата ни кола или факта, че печелим твърде малко. В нас самите също има неща, които не ни допадат. Например, че сме прекалено страхливи или избухливи. Може би ни мързи или сме твърде песимистични. Може би ни пречи това, че не се доверяваме. М-да, естествено остава и темата за здравето...

Нека направим още една крачка. Докато пишем, да се попитаме защо всъщност сме болни. Възможно е да установим, че стомашните ни проблеми се появяват само по време на работа, защото там не се чувстваме добре или не се разбираме с колегите си. Или скандалът с партньора изцежда нервите ни докрай и предизвиква мигрената или ни депресира. Да го направим и да се наблюдаваме. Аз съм убеден, че всички ние добре знаем защо боледуваме от дадена болест. Дали причина за нея не е конфликтът с някого или невъзможността да се наложим като личности...
Тоест, ние знаем, че ако имахме друг шеф или не трябваше да вършим дадена работа, която винаги ни изнервя, здравето ни отново би се възстановило. Звучи ли разумно?




                   
ПРОТИВ

Какво искам да изоставя                                                                                                       ЗА                                     
      Какво искам...                                                         Стария си начин на живот, дрехи, кола...                                                                                  Започвам нов начин на живот, ста- рият ме отегчава, вече твърде дъл- го правя това, което другите очак- ват от мен. Работата ми вече не ми доставя радост.                  Обичам да работя, но искам да върша нещо, което ми доставя ра- дост (самостоятелност?) Жилището ми не ми харесва - твърде
малко, твърде шумно, с много малко
зеленина, не харесвам съседите си.
                         Май е по-добре да живея на село - на по-голямо разстояние от съсе- дите. С тази работа наистина не мога да се
реализирам.
                                                                        Аз съм сръчен, по-добре да избе- ра нещо такова, отколкото да седя пред компютъра. Твърде съм боязлив.                                                     Мога да свиря часове наред на пи- аното, без да се отегчавам - напро- тив... Страхувам се да съм сам - нямам
партньор                                                                                
Пътувам с удоволствие и говоря много езици, това ми се отдава... Вече дълго време боледувам.
Аз съм отворен за новото и не за- циклям. Макар с удоволствие да работя с хора,
оплакванията им ми идват в повече.
                                 Аз съм добър слушател. Не обичам друг да ми определя какво да правя, аз съм господар на себе си.
Твърде съм дебел.                                                            Ще променя начина си на хранене, ще отслабна, така ще се харесвам повече... Твърде съм слаб.
Ще живея деня си по-спокойно, така няма да се стресирам - т.е. ще върша нещо, което ми доставя ра- дост. Почти не пътувам.                                                              Обичам далечни страни, както и дълги престои. Градът, в който живея, е твърде трес-
кав, твърде...
Приятно ли ми е да работя на от- крито, да се занимавам с цветя или спорт, или с някакъв занаят? Ако работех вкъщи, щях да съм със
семейството си...
                                                                               Аз работя най-добре сам. С удоволствие медитирам. Виждам много неща, силен инте- лект съм
и  т.н.

Следователно веднага можете да напишете в „за"- страницата: „Нова работа - по възможност самостоятелна дейност, която ми доставя радост, която ме радва, щом стана сутрин."
В „за"- страницата е за всички неща, които искаме, които можем и владеем, които ни доставят удоволствие:
Вие сте сръчен или сте надарен музикално - дори може би свирите на някакъв инструмент; или обичате компютрите; може би, сте въодушевен спортист, обичате чистия въздух, планините, морето, гмуркането, имате дарба да говорите, често се случва да водите разговори, или по-скоро сте отшелник и обичате да работите на спокойствие (например като писател), работите по-интензивно и много по-добре сам, отколкото в екип... Така малко по малко картинката, която постоянно и по-продължително трябва да не забравяте, се оформя.
 







Тагове:   успех,   Таблица,   СЕН ЖЕРМЕН,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tota - Добро утро, Бвен!
22.09.2011 08:51
Прочетох с удоволствие подбраното от теб, независимо, че притежавам книгата.
Да променим себе си! Точно...Ключът е в ръцете ни...

Честит празник! Светъл да е !!
цитирай
2. bven - На 1: Привет, Тота!:)
22.09.2011 08:59
Щастлив е човек да притежава тази книга и винаги може нещо да си прочете на спокойствие. Нека запомним това:
..пишем всичко онова, което искаме да променим в живота си...
Хубав ден и благодаря, че ми гостува. Да бъде свобода и светлина!
цитирай
3. stela50 - Здравей ,Бвен ... знаеш колко държа на тази книга и често я пипам .
22.09.2011 12:46
И винаги ми е приятно да чета твоите постинги ...
...пишем всичко онова, което искаме да променим в живота си...
Хубав празничен ден !
цитирай
4. bven - На 3: Радвам се, че пак си в читалнята с мен, приятелко!
22.09.2011 16:43
Желая ти хубав и приятен почивен ден, за да си помислим и променим това, което ни пречи да бъдем щастливи. Слънце и светлина!:)
цитирай
5. yotovava - Луиз Хей също има подобна практика,
22.09.2011 17:24
полезна и практична. Важното е човек да бъде сериозен и упорит.

поздрав, Бвен.
Валя
цитирай
6. bven - На 5: Валя, много лечители препоръчват такива действия и те са успешни.
22.09.2011 19:06
Всеки може да опита и да се увери сам!:))
Лека и хубава вечер!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14873513
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39042
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава