Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2015 15:29 - ВСИЧКИ ХОРА СА ПОЕТИ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 4530 Коментари: 12 Гласове:
16

Последна промяна: 28.01.2015 15:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Денят ми беше шапка на тояга –
погледнато отгоре, беше лек.
Ще си допия бирата и лягам
да спя до утре като бял човек.
 

А утре, щом надигна се във седем,
да тръгна с ококорени очи –
прекрасни хора! – искам да ви гледам,
да ви обичам – и да ми личи!

Светът, надянал бялата си ризка
да тръгне пак с невинност на дете.
Да прави всеки туй, което иска,
пък нека да си става, квото ще.  

Да си вървят и царят и пъдарят,
а пък и аз! – по своя собствен друм.
И всички с обич да си разговарят,
без да таят дори едно наум.  

И старата Земя от нас да свети.
И да усетя с всички сетива –
че всички ние, всъщност, сме поети,
все още неповярвали в това.





Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemela - Всички сме творци в основата си:) ...
28.01.2015 16:13
Всички сме творци в основата си:) Поздрави, Капитане!
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Всички сме творци в основата си:) ...
28.01.2015 16:17
zemela написа:
Всички сме творци в основата си:) Поздрави, Капитане!

Поздрав и за теб, zemela!
Чу
цитирай
3. pvdaskalov - Ей, Човеко, Чу...
28.01.2015 16:23
ти на стари години ще ме накараш да повярвам в Господ!
Защо ли? Ми щом ти, простосмъртният, можеш да правиш чудеса с думите и идеите, вложени в тях, какво остава за една Свръхсила. Не Земя или Галактика, ами и Вселена е успяла да създаде...
Тази сутрин станах в пет - веднъж и аз да съм от първите, а то ти взе, че не се яви. Искрено ли казваш, че
"Денят ти беше шапка на тояга –
погледнато отгоре, беше лек."
Маса народ те чете в ранните часове, сякаш те взима за лекарство сутрин, а ти не се яви, което е вредно за пристрастените. Не се сърди, че ти се карам, все пак съм батко.
Успех и в утрешния ден, в който аз ще пусна страховития разказ "Батиста". Да видим кой от кого ще се уплаши.
П и е р
цитирай
4. sande - Нови гюрултии в Библиотеката ...
28.01.2015 16:34
" ...Да си вървят и царят и пъдарят,
а пък и аз! – по своя собствен друм.
И всички с обич да си разговарят,
без да таят дори едно наум."

***

Аплодисменти събра стихотворението в Библиотеката, но пак се появиха дрязги. Едни казват: "Да слушаме Валери!" А други апострофират : "А кой дърва ще ни намери!" Но ще се разберат - още са на първата стихосбирка, първото стихотворение. Утре ще отидат заедно за дърва. Със стихосбирки във ръка.
цитирай
5. deleted-4udovi6teto - ти на стари години ще ме накараш да ...
28.01.2015 16:36
pvdaskalov написа:
ти на стари години ще ме накараш да повярвам в Господ!
Защо ли? Ми щом ти, простосмъртният, можеш да правиш чудеса с думите и идеите, вложени в тях, какво остава за една Свръхсила. Не Земя или Галактика, ами и Вселена е успяла да създаде...
Тази сутрин станах в пет - веднъж и аз да съм от първите, а то ти взе, че не се яви. Искрено ли казваш, че
"Денят ти беше шапка на тояга –
погледнато отгоре, беше лек."
Маса народ те чете в ранните часове, сякаш те взима за лекарство сутрин, а ти не се яви, което е вредно за пристрастените. Не се сърди, че ти се карам, все пак съм батко.
Успех и в утрешния ден, в който аз ще пусна страховития разказ "Батиста". Да видим кой от кого ще се уплаши.
П и е р

Извини ме, Пиер, че днес ме "нямаше"? :-)))
Прибрах се преди час от късо пътуване, утре няма да пропусна удоволствието да те прочета.
Лека вечер!
Чу
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - ". . . Да си вървят и царят и п...
28.01.2015 16:57
sande написа:
" ...Да си вървят и царят и пъдарят,
а пък и аз! – по своя собствен друм.
И всички с обич да си разговарят,
без да таят дори едно наум."

***

Аплодисменти събра стихотворението в Библиотеката, но пак се появиха дрязги. Едни казват: "Да слушаме Валери!" А други апострофират : "А кой дърва ще ни намери!" Но ще се разберат - още са на първата стихосбирка, първото стихотворение. Утре ще отидат заедно за дърва. Със стихосбирки във ръка.

Бая гора изсякохте, Санде, за тия пусти "стихосбирки"! :-)))
Наздраве - за теб и момчетата!
Чу
цитирай
7. nalia - Не се ли явиш, Чу, просто препрочитам Буквара ти
28.01.2015 17:02
и заради азбучните истини в него.
Налия
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - и заради азбучните истини в него. ...
28.01.2015 17:14
nalia написа:
и заради азбучните истини в него.
Налия

И утре е ден, Налия?
До утре!
Чу
цитирай
9. yotovava - прекрасни хора! – искам да ви гле...
28.01.2015 19:46
прекрасни хора! – искам да ви гледам,
да ви обичам – и да ми личи!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - прекрасни хора! – искам да ви гле...
28.01.2015 19:58
yotovava написа:
прекрасни хора! – искам да ви гледам,
да ви обичам – и да ми личи!

Ами да! :-)
Чу
цитирай
11. favn56 - Само светли души имат светли мечти, ...
28.01.2015 20:48
Само светли души имат светли мечти, Кептън :)
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Само светли души имат светли мечти, ...
28.01.2015 23:55
favn56 написа:
Само светли души имат светли мечти, Кептън :)

Аксиома, Фавне!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346674
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031