Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2022 12:18 - Друга
Автор: vania23 Категория: Поезия   
Прочетен: 3602 Коментари: 8 Гласове:
19

Последна промяна: 08.08.2022 12:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Напоследък я карам на спомени -
от листенцата бляскава слюда
до дълбоките възлести корени,
те са целите в мен. Но съм друга...

Промениха ме думите казани,
по-добре да останат мълчани.
И онези мълчаните, врязани -
да болят и шумят в мисълта ми.

Промениха ме срещите черните.
(Всяка следваща все по-ужасна.)
В тях прощавах се с хора зачеркнати
от живота. Най-сетне пораснах...

Прередиха се преоритетите.
И отпадат ли всички фалшиви,
я опитайте слабо да светите,
щом отвътре тъгата гаси ви...

Промени ме и всяко помръдване
в колелото на моите чувства.
И си зная, че всяко завъртане,
към земята стремглаво ме спуска.

Е, каквото за мен и за другите...
И накрая за тях да ви кажа -
облазявам глупците и лудите.
Но презирам все повече фалша. 



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Ваня,
08.08.2022 18:01
прекрасно пишеш.
цитирай
2. vania23 - Благодаря, благородна Роси!
08.08.2022 18:09
rosiela написа:
прекрасно пишеш.

цитирай
3. donchevav - Така е, всички се променяме, всичко ...
08.08.2022 23:34
Така е, всички се променяме, всичко се променя. Човек не може да влезе два пъти в една и съща река. И макар не всички промени да са добри, всяка има своята вътрешна логика и закономерност и в крайна сметка всяка е необходима, важна за нас.
Много лично стихотворение - чета и си представям трудностите, изпитанията, загубите - но и мъдростта, която носят, умението да отсяваш зърното от плявата, истината от лъжата и фалша.
А на лудите май всички им завиждат - заради леснината, с която минават през света. Дали? Казват, че те виждали по-далече от нас...
Много ми харесаха новите ти стихове, Ваня! Поздравления за умелото боравене с поетическата реч!
цитирай
4. vania23 - Да, мила, лично е. Също е искрено.
09.08.2022 11:04
donchevav написа:
Така е, всички се променяме, всичко се променя. Човек не може да влезе два пъти в една и съща река. И макар не всички промени да са добри, всяка има своята вътрешна логика и закономерност и в крайна сметка всяка е необходима, важна за нас.
Много лично стихотворение - чета и си представям трудностите, изпитанията, загубите - но и мъдростта, която носят, умението да отсяваш зърното от плявата, истината от лъжата и фалша.
А на лудите май всички им завиждат - заради леснината, с която минават през света. Дали? Казват, че те виждали по-далече от нас...
Много ми харесаха новите ти стихове, Ваня! Поздравления за умелото боравене с поетическата реч!


Любезно поканих с него Музата да бъде така добра и да се върне, че имах чувството, че ме е зарязала завинаги :)
Някак се сгъстяват сенките край мен, някак светът ми се свива. В него има място за все по-малко хора. Търпимостта ми към всеки намек за фалш става все по-малка, желанието ми да казвам мнението си, ако и то да не се харесва - нараства... Не знам това на добро ли е или на лошо.
цитирай
5. shtaparov - Много майсторство си вложила: с...
09.08.2022 17:11
Много майсторство си вложила: ставаш все по-добра!
цитирай
6. vania23 - Сърдечни благодарности!
09.08.2022 17:12
shtaparov написа:
Много майсторство си вложила: ставаш все по-добра!

цитирай
7. yesterday - Много красиво творение, успява да ...
15.08.2022 10:10
Много красиво творение, успява да предаде истинска емоция, нещо преживяно! Поздрави!
цитирай
8. vania23 - Благодаря!
22.08.2022 14:48
yesterday написа:
Много красиво творение, успява да предаде истинска емоция, нещо преживяно! Поздрави!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: vania23
Категория: Други
Прочетен: 1052093
Постинги: 333
Коментари: 3501
Гласове: 12832
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031