Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.11.2020 16:09 - ЗАБЕЛЯЗВАТЕ ЛИ КОИ СЕ РАДВАТ,ЧЕ МРЕМ???? БЕЛКИМ ВИ ВИ СВЕТНЕ, ПРИЯТЕЛИ.....ПРЕДИ 10 ГОДИНИ,ВИ ПУСНАХ ТОЗИ ПОСТ
Автор: ka4ak Категория: Политика   
Прочетен: 2867 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
21.06.2010 00:21 - Тъй като не само в блога не ме разбират за Книгата и Списанието,а Свободните Поети е неразбираемо понятие,показвам,че не всичко е "ХИМЕРА" Автор: ka4ak Категория: Политика   image
Прочетен: 13912 Коментари: 53 Гласове:71
image image
Нека всеки  да зарадва човека до себе си,даже когато не е разбран!
   
image
 
image
 
image
image  
В най-дългия ден,здраве,любов,хармония,гарнирани с обич Ви желая!:)))
НЕКА БЪДЕ СВЕТЛИНА!!!


Тагове: будители,
 



Гласувай:
11



1. ka4ak - НАПРАВИХ РАВНОСМЕТКА НА 6 МЕСЕЦА, ОТ ЗАВРЪЩАНЕТО МИ И ЕДИНИЦИ,МЕ РАЗБРАХА,ЗА ЖАЛОСТ......
25.11.2020 17:11
12:09 - ЗАБЕЛЯЗВАТЕ ЛИ КОИ СЕ РАДВАТ,ЧЕ МРЕМ????
БЕЛКИМ ВИ ВИ СВЕТНЕ, ПРИЯТЕЛИ.....
Постинг: КАКВО СЕ БЪЗГА.....РАЗМИСЪЛ,ЗА БИОЛОГИЧНИЯ ЧАСОВНИК....
Автор на постинга: ka4ak
цитирай
2. ka4ak - КОМЕНТАРИТЕ,ОТ ПРЕДИ 10г.ЩЕ ВИ СВЕТНАТ.....
25.11.2020 21:23
ДАНО СТЕ ХАКЕРИ.....
цитирай
3. zax - Нии сме тъпи бели мишки
25.11.2020 23:13
Че кой е хакер тук, освен програмиста писал секюрити модула на сайта. Направо се обръщай към него.
цитирай
4. ka4ak - 3. zax - Нии сме тъпи бели мишки ЕДИН,СЕ Е СПРАВИЛ ВСЕ ПАК!!!А ИНАЧЕ,ЕТО ГИ.....
26.11.2020 23:44
zax написа:
Че кой е хакер тук, освен програмиста писал секюрити модула на сайта. Направо се обръщай към него.

1. nikita6864 - уха, мнг як самолет! :)
21.06.2010 00:28
Размера на деня няма значение! Здраве и любов всеки ден - от най-късия до най-дългия :)
цитирай

Изтрий
2. ka4ak - 1. nikita6864 - уха, мнг як самолет! :) Ники,нали съм си фукня,пък и специално е в такива цветове,аз и в дребните неща пиша пост!!!
21.06.2010 00:44
nikita6864 написа:
Размера на деня няма значение! Здраве и любов всеки ден - от най-късия до най-дългия :)

Нека в най-дългия ден да бъдем такива,за да ни е по лесно в най-краткия!!!А теб те прекръстих на ПРЕКРАСНАТА НИКИТА-ДОБРИЧКОТО!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
3. nikita6864 - не си ме прекръстил
21.06.2010 00:55
ka4ak написа:
А теп те прекръстих на ПРЕКРАСНАТА НИКИТА-ДОБРИЧКОТО!:)))


така ме наричат от малка :))
цитирай

Изтрий
4. ka4ak - Е друго си е без да те познавам физически,а само виртуално,да усетя името ти!!!
21.06.2010 01:04
Направо си е чудо!!!Но нали написах: НЕКА БЪДЕ СВЕТЛИНА!!!Вселената се е отворила и това е прекрасно!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
5. ckarlet - Прекрасен ден, Кa4ak, и успешна ...
21.06.2010 07:54
Прекрасен ден, Кa4ak, и успешна нова седмица ти желая!

цитирай

Изтрий
6. erato7 - Нека надежда изпълва душите ни, ...
21.06.2010 08:43
Нека надежда изпълва душите ни, вярата да е в ума ни и любовта в сърцата ни - така ще видим красотота и светлината на живота!
цитирай

Изтрий
7. kosara2008 - усмихващо ни утро и твоя /нейният бял лебед...дааааааааа,
21.06.2010 08:55
всекиму обичност и вятър в косите...амъ тия гуджуфци в колата, амъъ ного важни ;)...:))))
цитирай

Изтрий
8. monaliza121 - Нека бъде светлина!
21.06.2010 09:19
В душата и в очите ни!
Привет!
цитирай

Изтрий
9. ka4ak - 5. ckarlet - Прекрасен ден, Кa4ak, и успешна ... Добро утро!
21.06.2010 09:41
ckarlet написа:
Прекрасен ден, Кa4ak, и успешна нова седмица ти желая!


Скарлет,в 15.26 ч ще настъпи лятното слънцестоене и ще започне астрономическото лято!Нека е слънчево в душата ти!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
10. ka4ak - 6. erato7 - Нека надежда изпълва душите ни, ... Днес най ти отива!!!
21.06.2010 09:46
erato7 написа:
Нека надежда изпълва душите ни, вярата да е в ума ни и любовта в сърцата ни - така ще видим красотота и светлината на живота!

Много светлина и топлота на Слънчевото момиче!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
11. ka4ak - 7. kosara2008 - усмихващо ни утро и твоя /нейният бял лебед...дааааааааа,Косарче,гуджувците те прегръщат!!!
21.06.2010 09:59
kosara2008 написа:
всекиму обичност и вятър в косите...амъ тия гуджуфци в колата, амъъ ного важни ;)...:))))

Радостно и светло настроение винаги с теб и ти благодаря!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
12. ka4ak - 8. monaliza121 - Нека бъде светлина! Тинче,да бъде!!!
21.06.2010 10:05
monaliza121 написа:
В душата и в очите ни!
Привет!

Нека се зареждаме взаимно,за един по дообър свят!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
13. vmir - Обичта е привилегия на силните,
21.06.2010 10:43
слабите най-много обичат да мразят.

Дай Боже повече силни хора!
цитирай

Изтрий
14. divna8 - Качак, всички те разбират...
21.06.2010 10:52
На някои не им е изгодно да си го признаят!

Свободна воля има всеки
Дори и Свободните поети

Хубави дни и добри думи да те срещат в Пътя ти, ПРИЯТЕЛЮ :):):)
цитирай

Изтрий
15. harvi - Всичко най-прекрасно ти желая и
21.06.2010 11:05
да е пълно около теб със съмишленици, със свободни души и чисти сърца! И да срещнеш много разбиране! А книгата и списанието са плод на свободата!
цитирай

Изтрий
16. ka4ak - 13. vmir - Обичта е привилегия на силните, Приятно е,когато се появиш!!!
21.06.2010 12:28
vmir написа:
слабите най-много обичат да мразят.

Дай Боже повече силни хора!

Винаги има неща които са непреходни,а ти ги носиш със себе си и определено си пример за всички около теб!!!Светли дни и няма да се предаваме!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
17. ka4ak - 14. divna8 - Качак, всички те разбират...Дима, иска ми се да е така!!!:)))
21.06.2010 12:37
divna8 написа:
На някои не им е изгодно да си го признаят!

Свободна воля има всеки
Дори и Свободните поети

Хубави дни и добри думи да те срещат в Пътя ти, ПРИЯТЕЛЮ :):):)

Уверил съм се,че се получава,просто много пъти ,трябва да минат години за да се светне ЧОВЕК,но нали трябва да има СВЕТЛИНА!!!Приятно е да има носители ,като теб,които да будят и сеят СВЕТЛИНА!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
18. ka4ak - 15. harvi - Всичко най-прекрасно ти желая и Ева,радостно е че се завърна!!!
21.06.2010 12:59
harvi написа:
да е пълно около теб със съмишленици, със свободни души и чисти сърца! И да срещнеш много разбиране! А книгата и списанието са плод на свободата!

Липсваше ми твоя свободен дух и качествен изказ!!!Светли дни!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
19. hope17 - Светлината
21.06.2010 14:17
струи отвътре навън...и от душата, през сърцето...към другите.
Бъди здрав, щастлив и вдъхновен, във всичко, което правиш :))
цитирай

Изтрий
20. ka4ak - 19. hope17 - Светлината Рени,приятно е да споделяш с приятели!:)))
21.06.2010 14:35
hope17 написа:
струи отвътре навън...и от душата, през сърцето...към другите.
Бъди здрав, щастлив и вдъхновен, във всичко, което правиш :))

Светлина и окриленост с теб!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
21. kasnaprolet9999 - Искам вечно да е лято, Зарево –...
21.06.2010 14:46

Искам вечно да е лято,
Зарево –олтар,
от могъщество отлято,
да ни буди с жар.

От сребро, от бронз, от злато
нишки да тъче.
Утринта в лъчи богато
да ни облече.

“Да е лято, да е лято”-
зъзне мойта плът.
Да е времето когато
ще открия път

към духа си, изоставен
сред пустинна пещ.
Там ледът ще е разплавен
с негасима свещ..

И от него светла вада
с вяра ще струи.
Всеки корен, който страда,
ще се напои.

“Да е лято, да е лято”-
моля всеки час.
Да прежуля зной в полята,
да узрява клас.

Да поливам маранята
със свободна гръд!
В нея огнен прах цветята
в миг да разцъвтят!

Обичта към нещо свято
да гори без глас.....
Искам да е вечно лято-
да е лято
в нас!

Димитър Пашкулев- стих от стихосбирката му
“Същността на съдбата”- 1994 г.
цитирай

Изтрий
22. ka4ak - 21. kasnaprolet9999 - Искам вечно да е лято, Зарево –... Невена прекрасна си!!!:)))
21.06.2010 15:08
kasnaprolet9999 написа:

Искам вечно да е лято,
Зарево –олтар,
от могъщество отлято,
да ни буди с жар.

От сребро, от бронз, от злато
нишки да тъче.
Утринта в лъчи богато
да ни облече.

“Да е лято, да е лято”-
зъзне мойта плът.
Да е времето когато
ще открия път

към духа си, изоставен
сред пустинна пещ.
Там ледът ще е разплавен
с негасима свещ..

И от него светла вада
с вяра ще струи.
Всеки корен, който страда,
ще се напои.

“Да е лято, да е лято”-
моля всеки час.
Да прежуля зной в полята,
да узрява клас.

Да поливам маранята
със свободна гръд!
В нея огнен прах цветята
в миг да разцъвтят!

Обичта към нещо свято
да гори без глас.....
Искам да е вечно лято-
да е лято
в нас!

Димитър Пашкулев- стих от стихосбирката му
“Същността на съдбата”- 1994 г.

Има нещо символично,че точно ти в последния час на пролетта,се появи и огря светът ни!Одухотворени и приказни дни изпълнени с обич,продължавай да огряваш с твоята вселенска мъдрост и доброта!!!:))
цитирай

Редактирай | Изтрий
23. loran - Я, колко си позитивен ;) Това е пр...
21.06.2010 16:39
Я ,колко си позитивен ;) Това е прекрасно.След последните разправии в блог.бг ме боли глава
цитирай

Изтрий
24. ka4ak - 23. loran - Я, колко си позитивен ;) Това е пр... Марина,това е само прекрасно начало!Неразбирането е добър повод за изясняване на ситуацията!
21.06.2010 17:44
loran написа:
Я ,колко си позитивен ;) Това е прекрасно.След последните разправии в блог.бг ме боли глава

Това го знам,от личен опит и обикновенно минават месеци да се схване за какво иде реч/за някой и години/,а да ти се признае,нямам случай на по малко от десет години!!!И това е за близки хора!!!
Така че е съвсем нормално да се чустваш като в ''небрано лозе'',просто трябва да се обяснява и да се надяваш,че ще им просветне!Дано е рано или поне в този живот,но и късно да е,потомците ще го проумеят!!!:)))
Светлината винаги е СВЕТЛИНА!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
25. mamas - Поздрави, Владо!
21.06.2010 17:49
Прекрасно лято ти желая!
цитирай

Изтрий
26. feelingdance - Много усмивки и
21.06.2010 19:11
много, много слънчево морски емоции ;) ти пожелавам през това лято.
очаквам с нетърпение следващото списание, дори ще се радвам да съм част от екипа който го създава.
Всички заедно знам, че можем да кажем, "че не всичко е "ХИМЕРА"
цитирай

Изтрий
27. ka4ak - 25. mamas - Поздрави, Владо! Привет Славе!
21.06.2010 19:15
mamas написа:
Прекрасно лято ти желая!

Слънчево и радостно за теб!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
28. ka4ak - 26. feelingdance - Много усмивки и С удоволствие ще съдействам за следващия брой!!!
21.06.2010 20:26
feelingdance написа:
много, много слънчево морски емоции ;) ти пожелавам през това лято.
очаквам с нетърпение следващото списание, дори ще се радвам да съм част от екипа който го създава.
Всички заедно знам, че можем да кажем, "че не всичко е "ХИМЕРА"

Знам,че заедно можем и няма невъзможни неща!!!А ХИМЕРАТА,е за тези които не могат!!!Слънчево настроение и успех в изпитите!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
29. yuliya2006 - НЕКА ДА Е ЛЯТО И МОЯ ПОЗДРАВ. . . Един ...
21.06.2010 21:34
НЕКА ДА Е ЛЯТО И МОЯ ПОЗДРАВ ...


Един летен ден, аз вървя,
край мен море, вълни.
Топлина навсякъде струи,
душата пее лято, лято.

Един летен ден, аз вървя,
край мен, нивя безкрай.
И вятър леко ги поклаща
а те отвръщат жита,жита.

Един летен ден, аз вървя,
край мен гора, ягоди бера.
А после на сянка спряла,
сърцето пее мечта, мечта.

Един летен ден, аз вървя,
над мен звезди, луна.
Прохладна късна вечер,
душата пее още, още, още



С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай

Изтрий
30. hel - Колкото по-велико е едно дело, т...
21.06.2010 22:13
Колкото по-велико е едно дело, толкова повече врагове привлича. Но това е само в началото...
Вдъхновение в делата, радост в живота!
Щастливо лято, Владо!
цитирай

Изтрий
31. tili - Е, хайде, честито!
22.06.2010 00:41
Я виж ти, кълве веднага ! Аз пък харесвам червено MG
Ма верно се е отворила вселената и все по-отворена ще става. Конвъртабъл. Браво, ка4ак !!! ;-) Това с куклите ми хареса - можеш да си ги местиш където си искаш, дори и в багажника.
цитирай

Изтрий
32. ka4ak - 29. yuliya2006 - НЕКА ДА Е ЛЯТО И МОЯ ПОЗДРАВ. . . Един ... Добро утро!!!
22.06.2010 08:27
yuliya2006 написа:
НЕКА ДА Е ЛЯТО И МОЯ ПОЗДРАВ ...


Един летен ден, аз вървя,
край мен море, вълни.
Топлина навсякъде струи,
душата пее лято, лято.

Един летен ден, аз вървя,
край мен, нивя безкрай.
И вятър леко ги поклаща
а те отвръщат жита,жита.

Един летен ден, аз вървя,
край мен гора, ягоди бера.
А после на сянка спряла,
сърцето пее мечта, мечта.

Един летен ден, аз вървя,
над мен звезди, луна.
Прохладна късна вечер,
душата пее още, още, още



С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ

Както виждам,започваме да се разбираме,а стихът е прекрасен!:)))Винаги е хубаво когато сме заедно,за една по добра България!Благодаря ти за свободната зона,ти ми я подсказа!!!Нека бъде светлина в свободните пеещи души!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
33. kass - ka4ak
22.06.2010 12:27
разбран или не, всеки човек трябва да следва мечтите си.
Много положителен пост, благодаря!
цитирай

Изтрий
34. ka4ak - 30. hel - Колкото по-велико е едно дело, т... Прекрасно е ,че те има в този свят!!!
22.06.2010 17:26
hel написа:
Колкото по-велико е едно дело, толкова повече врагове привлича. Но това е само в началото...
Вдъхновение в делата, радост в живота!
Щастливо лято, Владо!

Красиво лято и разкошни светли дни за душата!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
35. ka4ak - 31. tili - Е, хайде, честито!Лили и в дребните неща,пиша постове!!!
22.06.2010 18:11
tili написа:
Я виж ти, кълве веднага ! Аз пък харесвам червено MG
Ма верно се е отворила вселената и все по-отворена ще става. Конвъртабъл. Браво, ка4ак !!! ;-) Това с куклите ми хареса - можеш да си ги местиш където си искаш, дори и в багажника.

Все пак е дамска,а салона е червен!!!водят го ''Дакота'',удобен момент да направим нещо индиянско!!!:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
36. ka4ak - 33. kass - ka4ak Иве,добре че ми помогнаха,прекрасници от блога,та си изпълнявам обещаното!!!
22.06.2010 18:34
kass написа:
разбран или не, всеки човек трябва да следва мечтите си.
Много положителен пост, благодаря!


20. ka4ak - 18. kass - Иве ще видиш!!!
kass написа:
Какви провокации, няма провокации :):):)...

Скаран съм със снимките,но специално за теб ще се пробвам...!!!:)))

А мечтите са си за това,да се случват!Прекрасни летни случки и до скорошно джанкане!!!:)))
/преди да пускаш пост,надникваш при мен/:)))
цитирай

Редактирай | Изтрий
37. tota - Страхотно пожелание!!
22.06.2010 23:05
НЕКА БЪДЕ СВЕТЛИНА!!! Поздрави! Хубава вечер!
цитирай

Изтрий
38. kosara2008 - :) не съм ти казала.........
24.06.2010 00:08
много ти е хубав този постинг...пъстър и пращи от послания и все по човешкидобронамерени...така е, какво като не ни разбират ,важното е да сме заедно......лека нощ,засега:)
цитирай

Изтрий
39. victoriavselena - Честит Рожден ден Владо
27.06.2010 23:18
Разбрах че днес имаш празник. Честито и да продължаваш да ни радваш и да ни се радваш.
цитирай

Изтрий
40. iliada - ОТ ТУК ОТТАМ РАЗБРАХ И НЕ ПОКАНЕНА СЪМ ТУК С ЕДИН ЧУЖД СТИХ И МНОГО УСМИВКИ И ПРАЗНИКА ЧЕСТИТИХ!:)
28.06.2010 12:32
Честит Рожден Ден-
Едно, две, три, четири… пет
Така до КОЛКОТО Е СЕГА….
Минаха толкова много години, нали?!
Сега обърни се – около себе си погледни:

От едната ти страна
ще видиш прекрасна и любяща жена…
Със сърце, което във ритъм със твойто тупти,
Със очи, в които ако се вгледаш... Си ти!

Тя те обича - съмнение няма в това,
Паднеш ли, единствено тя ще протегне ръка,
Тя ще прощава всяка твоя грешка
и за да ти олекне - ще я превръща във смешка.

От другата си страна ще видиш четири смели очи!
Пълни със гордост, стремежи, мечти!
Решени на всичко, за да успят,
на щастието се радват, на нещастието се смеят.

Вгледай се добре - виждаш ли себе си и нея във тях?
Чуваш ли как отеква смехът ви във техния смях?
Кръвта ви във вените им тече
И вашите усмивки, на лицата им щастието сече!

Огледай се навсякъде сега,
нима виждаш покрай себе си тъга?!
Най – близките ти с теб са в този ден,
от туй богатство по–голямо няма според мен!

ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН ,ВЛАДО !БЪДИ ЖИВ И ЗДРАВ И ВСЕ ТАКА ПОЗИТИВНО НАСТРОЕН КЪМ СВЕТА И МЛАДИТЕ ХОРА!:)
цитирай

Изтрий
41. ckarlet - Честит рожден ден и от мен! Нека ...
28.06.2010 20:02
Честит рожден ден и от мен!
Нека здравето, щастието и любовта бъдат вечни твои спътници!
Много щастие за цялото ти семейство, Кa4ak!
цитирай

Изтрий
42. razkazvachka - В крайна сметка - дори неразбралите, започват да разбират -
28.06.2010 22:08
Честит рожден ден!
Да си жив и здрав, да имаш разбирането и обичта на семейството и приятелите, уважението на другите, признанието на враговете!
цитирай

Изтрий
43. yuliya2006 - ПОЗДРАВИ ЗА ЕДИН ЧОВЕК, КОЙТО НЕ СЕ ...
28.06.2010 22:39
ПОЗДРАВИ ЗА ЕДИН ЧОВЕК, КОЙТО НЕ СЕ УПЛАШИ..КОЙТО НЕ СЕ ОТКАЗА..КОЙТО ЗАСТАНА ЗАД ПЪРВОТО В БЪЛГАРИЯ СПИСАНИЕ НА БЛОГЪРИ ОТ СВОБОДНАТА ЗОНА НА БЪЛГАРИЯ

ЩЕ МИНЕ ВРЕМЕ,МНОГО НЕЩА ЩЕ СЕ ИЗГУБЯТ, ЩЕ ЗАГУБЯТ СТОЙНОСТ ...НО ОНОВА ПЪРВОТО"СВОБОДНИ ПОЕТИ BLOG BG"ЩЕ ОСТАНЕ...

СПИСАНИЕ, НА КОЕТО ГРЕЯТ ТАЛАНТИ КАТО АЛЕХО,ИВО, ЗВЕЗДИЧКА И ОЩЕ И ОЩЕ...

ДА Е ЖИВ И ЗДРАВ И БОРБЕН...И УСМИХНАТ!

С ОБИЧ ДЖУЛИЯ БЕЛ
цитирай

Изтрий
44. tili - ЧРД, Владо!
28.06.2010 23:38
http://www.youtube/watch?v=d5PoIrcyd34
цитирай

Изтрий
45. zabavnata - С ден закъснение....
29.06.2010 18:19
Честито, Владо!
Продължавай да бъдеш все така оптимист и мечтател, който владее пространството и времето! Много щастие за теб и хората, които са винаги до теб!
цитирай

Изтрий
46. anastasiia - Нали може и със закъснение...:)))
30.06.2010 20:38
...за разсеяни и неразбрали като мен!:)))
Владинце, честит твой ден! Просто запази уникалността си... И здраве ти желая, много, много здраве!...
Целувки, мнооооого!:)))))
цитирай

Изтрий
47. diso - Съблазнителна реалност:)) Ч...
30.06.2010 21:03
Съблазнителна реалност:))
Честит празник, макар и със закъснение!
цитирай

Изтрий
48. yuliya2006 - Юрая Хийп – Юлска сутрин (Текст)...
30.06.2010 21:08
Юрая Хийп – Юлска сутрин (Текст)


Там аз бях в едно юлско утро
Търсещ любов
Със силата
на настъпващия ден
и на красивото слънце

Под звуците
на първата птича песен
си тръгнах за дома
Заедно с бурята
и с нощта зад мен
и по моят Път

С деня дойде и решението
Ще продържавам да търся теб
Ла ла ла ла

Търсих любовта
На най-необичайните места
Не оставих камък
непреобърнат
Трябваше да се вгледам
в над хиляди лица
Но никой не почувства
Огънят, който гореше

в сърцето ми,
в съзнанието ми,
в душата ми
Ла ла ла ла

Там аз бях в едно юлско утро
Бях търсил любов
Със силата
на настъпващия ден
и на красивото слънце

Под звуците
на първата птича песен
си тръгнах за дома
Заедно с бурята
и с нощта зад мен
о, да, по моят Път





КОПИРАНО ОТ

http://www.blog.petarivanov/?p=514
цитирай

Изтрий
49. анонимен - :)
30.06.2010 21:59
Честит рожден ден на кокили! :))
цитирай

Изтрий
50. mikino - Малко патерици и от мен! Желая ...
05.07.2010 14:53
Малко патерици и от мен!
Желая много здраве, късмет и любов! Нека има само красиви мигове, а мечтите да станат реалност!
Поздрав!
цитирай

Изтрий
51. анонимен - uggs kopen online
27.10.2012 20:45
vHvzotWxpr <a href="http://warmestsnowboots/#81849">ugg outlet</a> wBjrnbKmnf <a href="http://warmestsnowboots/#19574">ugg outlet store</a> kNdkwlGrca <a href="http://warmestsnowboots/#33776">Main page</a> hZradtBufa http://warmestsnowboots/#55562 dMcwwnPknk <a href="http://wearbestboots/#28734">ugg boots on sale</a> nFbkziItic <a href="http://wearbestboots/#97948">uggs sale</a> sCfusvCyxt <a href="http://wearbestboots/#34546">Read More</a> sNhszuNyod http://wearbestboots/#88242
цитирай

Изтрий
цитирай
5. radostinalassa - Вярно е
29.11.2020 11:55
Хакер е или беше трол.
цитирай
6. ka4ak - 5. radostinalassa - Вярно е РАДОСТИНА,ВЪВ ФЕЙСА,НЕ МЕ ВИЖДАШ,А ГУГЪЛА,НЕ МЕ НАМИРА...ОЩЕ ТРИМА СА УСПЕЛИ!!!
29.11.2020 16:35
radostinalassa написа:
Хакер е или беше трол.

21.06.2010 00:21 - Тъй като не само в блога не ме разбират за Книгата и Списанието,а Свободните Поети е неразбираемо понятие,показвам,че не всичко е "ХИМЕРА"
Нека всеки да зарадва човека до себе си,даже когато не е разбран!


Категория: Политика
Прочетен: 13916 Коментари: 53 Гласове: 71

Редактирай Деактивирай

А ОТ ТОЗИ Е КОМЕНТАРА,ЗА СЛЕДВАЩИЯ ПОСТ!!!
08.06.2010 00:43 - Няма начин,да не се изфукам!
В неделя бях на вечерна сватба и съм най-щастливия човек!Дано успеете да бъдете,поне достатъчно човеци,за да изпитате това чуство!Пожелавам Ви го и се надявам хармонията в обичта ,да бъде с Вас!ОБИЧАМ ВИ!!!:)))
Категория: Политика
Прочетен: 20860 Коментари: 60 Гласове: 71
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ka4ak
Категория: Политика
Прочетен: 6526739
Постинги: 470
Коментари: 13674
Гласове: 88769
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031