Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2021 20:50 - ДОЛУ ГЕРБ, ДОЛУ МАФИЯТА, ДОЛУ БОРИСОВ И КАЛИНКИТЕ МУ!
Автор: sekirata Категория: Политика   
Прочетен: 543 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 01.01.2022 22:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  НЯМАМЕ ДО СЕГА ПО-ДОБЪР ПРЕЗИДЕНТ ОТ РУМЕН РАДЕВ, ПО СМЕЛ.
НЕ СЕ КРИЕ В ДЖИПКИ И НЕ СЕ ТЪРКАЛЯ В ЛЕГЛОТО СИ С МОМИЧЕТА НА ВЪЗРАСТТА НА ДЪЩЕРЯ СИ,НЕ КРАДЕ, НЕ ПРЕБИВА И МОРИ  БЪЛГАРИТЕ ....

ИЗОБЩО СМЕЛ МЪЖ,МЪЖ, ЗА РАЗЛИКА ОТ МНОГОТО НЕ ТАКИВА И ТУК!

ЕТО ВАШИТЕ АМЕРИКАНЦИ.....ЩЕ ПОТОПЯТ БЪЛГАРИЯ ВЪВ ВОЙНА ОЩЕ МАЛКО И ЩЕ ВИДИТЕ



sekirata Mladen Missana, kolko ste zloben,nishtojen i neshtasten v podigravkite si s prezidenta

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Ycz-ATY8vR4

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=SRvEPDExOpA

 

 https://www.youtube.com/watch?v=xvigkspO5_U

 

 Миг-29 управляван от Ген. Радев /Авиошоу 2014, летище София/

 


Генерал-майор Румен Радев - пилотаж - авиошоу "Това сме ние“



https://www.youtube.com/watch?v=yEcmeKoaM18

 

 

Генерал Радев в Шоуто на Слави 2008



 ПОЖЕЛАНИЕ -"Всяка жаба да си знае гьола"

Госпожо,никоя! Няма ли да се спрете да търчите по мен в интернета,да ме следите и

след мен да пускате обиди и драсканици,лъжи?  Да занимавате хората с клюки и

интриги? Коя сте Вие да давате преценки и да обиждате, който не ви изнася? Каква

съм, какво правя,как го правя,та и семейството ми НЕ Е ВАША РАБОТА ! АМА

ИЗОБЩО НЕ Е ВАША РАБОТА! Гледайте си вашата ако имате такава,защото май

нямате и се чудите как с клюки и интриги да привличате потребители.Това ли е

днешната журналистика,нали се имате за такава ,та и за поетеса?!

Това Ви дразни,че Ви имам за една посредствена женица .

Изобщо Ви нямам нито за журналистка, нито за поетеса,

а наградите и книжките си ги купувате, а и си ги

измисляте,наградите де! Ха, ха..!

Самата Вие пишете за много други хора ,че в днешно

време си купуват образование и награди,

ами ясно е ,че съдите по себе си.

Чудя се изобщо защо Ви пиша ,това за новата година Ви е

за първо и последно,

не сте ми интересна.

Пълна посредственост и ограниченост.

Стига с клюки и интриги,всъщност давайте ,себе си излагате!

Колкото и да ми преправяте постовете, писаното ,

да ме изкарвате че правя грешки,

та и триете части от постовете ми,

себе си излагате. Хората вече знаят  как действате,

с какви непозволени средства и не само в интернета.

Не се ли срамувате ,че някои потребители

са минали преди Вас през блога ми

и са забелязали как с времето  някой променя

постовете ми,други изчезват ..?

Хората виждат как я карате навсякъде с връзките  си,

то пари едва ли имате, като гледам как се обличате.

Пожелавам Ви тази година да ме забравите

и президента наш ДА СЛАВИТЕ!

 

image

То е ясно ,че няма да се спрете да ми преправяте постовете, думички,изрази, но ще редактирам когато ми се позволява.

А.Х.Т. 01 януари 2022.,Плевен 

     

sekirata 31 dekemvri 2021 Pleven

https://www.youtube.com/watch?v=T2QQXkjPJl8













Гласувай:
4



1. sekirata - Последни 20 регистрирани посет...
06.05.2021 21:42
Последни 20 регистрирани посетителя
21:36 - rosiela
21:31 - dobrodan
21:30 - stuber
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sekirata
Категория: Поезия
Прочетен: 5290724
Постинги: 6074
Коментари: 3244
Гласове: 28733
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930