Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2020 13:33 - каузално..модернистично
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1528 Коментари: 10 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

  Чужденецът / или за "хлъзгавото дуенде"

Напушената нощ
хищно свлича звездната си нощница
и щателно я пощи от щукнали щурци.
Стреснатият изгрев отваря огнено око
и ловко мята върху тъмната й шия
аркана на Аврора,
в който тя сивее и няма да запее:
сладкопойна чучулига, извисила чуруликащ глас
край чучура, прочетен от безродни бесове.
Чакай, чуй, мълчи!
На село за дядо: моля те в името на Христа Бога,
вземи ме оттука.
Всички ние станахме като нечист човек
и всяка наша правда – като зацапана дреха;
и всички посърнахме като лист,
и беззаконията ни като вятър ни отнасят.
Ако жив и здрав стигна до село
с кон до коня, мила моя майнольо,
ще хвърля коравия си къшей
в раззинатата паст на гладния следобед,
преди да е захапал апетитната опашка
на персоналното си хлъзгаво дуенде.
Или е по-добре
да пусна своя клисав хляб по водите
и в някой ден, разкъсван от алиенирана внезапност,
да се завърне коматът пак при мен,
но много по-голям и пресен,
омесен
от ръцете на Живота и Смъртта,
току-що изсвирили Котешкия марш на валерианния роял
след секс, лъжи и видео.
Отдавна е известно,
че гладът най-сетне нещо да се случи,
което да ни кара да имаме чувствителност поне
колкото премъдрата амеба,
е пряко свързан със смъртта на някакъв арабин.

Не ме питай от скука кой е Камю.

автор: anonimapokrifoff
   



Гласувай:
8



1. fun1001 - ...много ми се гади, от тозз дебел и дрт Клоун..)))
17.11.2020 13:57

как, го търпи..още ,таз Мелания..гОрката...
цитирай
2. milady - не го чета този сайт, но този образ,е Уникат..
17.11.2020 14:08


ще добавя и моето шУндоьвърче ))
от Долен Дъбник, Софийско
...малкоо веселбаа..е нужна..след теззи тъ.хАмериканци..
и ,особено..покрай, нашите Зелени Тикви...
цитирай
3. fun1001 - ...многоо Думи, много печал..
17.11.2020 14:18

Всичко е пари, и Суета...
прах на вятъра..
кога,го е казал Соломон това, ъ ?))

зашо ли си хабим безценната Енергия, и времеви Кредит..тук..уви ((
цитирай
4. milady - ...и моето шУндоьвърче ))
17.11.2020 14:36


....баба цаффка12929, ме запитала..
защо се хваля..като Сиганката....)
амии..не мога взема думата, от напОтетките, вдъхновени, и напогушени)
цитирай
5. milady - @)) под Мушмулата, седнах, и заплаках, по моята отминала Младост..
17.11.2020 14:38
Ето ме, бъбрива,жива,здрава, и бодра
и по " Витошка" леко прегърбена,вървя,
аз не съм некоя бабка,и летя ли, летя..
само бленувам, с една пръчка поредна
да отхвърля и тези трийсет лета...
смешно,ноо и така се усещам...
като една леля, на шейсе и две лета
Уви, и Господ ме забрави,
а възрастта,вече безсрамно..ми личи,
не ми пука за годините,и за хорските думи.
важно е книШки да има..
и да не дремя, у блоку сама..
имах мечти и надежди..други
но, Фортуна,ме отХвърли,друго реши..
сега усещам една..пуста безбрежност..
по тъпите жълти плочки,и софийски забързани дни.
А животът върви, продължава..не спира..
без жал и милост, минава край мен..
пусто е,но аз съм устата,бъбрива,и жилава
и ще го надвия отмаа)
но,се питам все по често: " Аз, ли съм, това?"

Джулия Страшимирова
ул. Долни дъбник 62
с Семьоноффци..Софийско
зад дядовата Мушмула @
цитирай
6. fun1001 - / става, ставаа.. 6-
17.11.2020 15:18
.......
и ако ,случайно реша, да те докосна,
с моята алиенирана..внезапност
моля те в името на Христа Бога,
вземи ме оттука.
Всички ние станахме като нечист човек
и всяка наша правда – като зацапана дреха;
и всички посърнахме като лист,
и беззаконията ни като вятър ни отнасят.
цитирай
7. fun1001 - ..и, ще избягам...за едно каффее)))
17.11.2020 15:20

ще хвърля коравия си къшей....
в раззинатата паст на гладния следобед,
преди да е захапал апетитната опашка
на персоналното си хлъзгаво дуенде.
цитирай
8. blackpredator - туй, както го описал дедо Вазоф
17.11.2020 15:53
"Павле Фертигът с неговата простодушноклюкарска, прозрачна реч, всички го познаваха в Хисаря. Той, прочее, се поминуваше от подаръци, получавани за шътане, за развеселяване хисарските гости: носеше бохчите им до баните, ходеше с разни поръчки пеш до Карлово, срещаше новите гости при "Камилите" с поздравления и ги изпращаше с благословии, тичаше, слушаше, пееше, обръщаше котки, правеше перендета (премятания на ръце, с краката, вдигнати нагоре) и гологаните, половината франкове, често падаха в шапката му."

рубли не приема
цитирай
9. fun1001 - ...с проЗти коменти..
17.11.2020 19:31
и най умната, би се затруднила....

я бегай си по пътя, Ульо...
цитирай
10. milady - ..да поправя..малко леля, от бързане за Ж пазар, сбъркала..
17.11.2020 21:14

Ето ме, бъбрива,жива,здрава, и бодра
и по " Витошка" леко прегърбена,вървя,
аз не съм некоя бабка,и летя ли, летя..
само бленувам, с една пръчка поредна /тук, ще сложа .."вълшебна"
да отхвърля и тези трийсет лета...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1557534
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1562
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031