Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2022 06:53 - 40-ДНЕВНА РАБОТА ЗА ПРОБУЖДАНЕ НА КЛЕТКИТЕ И ПРЕПРОГРАМИРАНЕ НА ДНК –2
Автор: bven Категория: Тя и той   
Прочетен: 571 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

1. Имат ли епифизата и мазолестото тяло програма за разрушение? Да. /ако имате заболявания или неразположения в тези органи, отговорът е „да”/. Кажете „Отче наш” и молитвата към Пресвета Богородица:

Отче наш, Който си на небесата!

Да се свети Твоето име,

да дойде Твоето Царство,

да бъде Твоята воля,

както на небето, тъй и на земята;

насъщния ни хляб дай ни днес,

и прости нам дълговете ни,

както и ние прощаваме на нашите длъжници,

и не въведи нас в изкушение,

но избави ни от лукавия;

защото Твое е царството,

и силата, и славата вовеки.

Амин.

Богородице Дево, радвай се!

Благодатна Марие, Господ е с Тебе!

Благословена си Ти между жените

и благословен е плодът на Твоята утроба,

защото си родила Спасителя на нашите души.

След двете молитви кажете:

2. Хипоталамус и таламус.



Кажете молитвата „Отче наш” и :

Отвори ни вратите на милосърдието, благословена Богородице, та като се надяваме на тебе, да не погинем, но да се избавим чрез тебе от беди, защото ти си спасение за човешкия род. Амин.

Сега кажете отново

3. Малък и продълговат мозък.

Прочетете отново молитвите „Отче наш” и „Милосърдие”.

4. Гръбначен стълб, гръбначно-мозъчна течност, централна нервна система.

12-та чакра съединява съзнанието на Богочовека със сърцето на Единия – този, КОЙТО Е.

11-та чакра съединява съзнанието на Богочовека със съзнанието на галактическите звездни същества.

10-та чакра съединява съзнанието на Богочовека със съзнанието на Слънчевия ЛОГОС и с всички космически същества от слънчевата система.

9-та чакра обединява в едно всички енергии на Богочовека и съединява неговото съзнание със съзнанието на Земята в нейното сърце /сърцето на Земята е планетарен център, в който се проявява богочовешкото осъзнато служене в единство на всички нива на съзнание на ЕДИНИЯ/.

8-ма чакра е ЧАКРА НА ОСЪЗНАТОТО СЛУЖЕНЕ. Тя обединява съзнанието на звездните и земните енергии в Единно цяло – в съзнанието на Богочовека. Спомага за разширяването на съзнанието на душата и тялото.

7-ма чакра е чакрата на главата. Тя открива пред интелекта знанията за това, че човекът е не само земно същество. Ако имате блокаж тип „високомерие”, преобразувайте го в енерго-информационен пакет „приемане на другостта” чрез светлината на Любовта АЗ СЪМ.

6-та чакра е чакрата на ясновиждането, наречена още „очите на Шива”. Тя е свързана с ендокринните жлези. Ако тук има блокаж „превъзходство”, преобразувайте го с думите: „АЗ СЪМ преобразувам блокажа „превъзходство” в енерго-информационен пакет „кротост”.

5-та чакра – това е гърлената чакра. Тя е свързана с речта и самоизразяването чрез духотворчество. Ако има блокаж, то той е „чувство за собствена значимост”. Преобразува се с думите: „АЗ СЪМ преобразувам блокажа „чувство за собствена значимост” в „осъзнатост”.”

4-та чакра – сърдечната чакра. Тук блокажът е „равнодушие”. Преобразуване: „АЗ СЪМ преобразувам блокажа „равнодушие” в енерго-информационен пакет „милосърдие и състрадание”.

3-та чакра – слънчевия сплит. Тук е центърът на чувствените възприятия. Блокажът на тази чакра е „жажда, страст да имам”/бел.ред.: богатство, власт, контрол, отношения и т.н./. Преобразуване: „АЗ СЪМ преобразувам блокажа „жажда, страст да имам” в енерго-информационен пакет „волята на ЕДИНИЯ”.

2-ра чакра – това е сакралната чакра, центърът на силите. Блокажът на сакралната чакра е „жажда да бъда подобен на Бог и без НЕГО в себе си сам да се творя”. Преобразува се в енерго-информационен пакет „осъзнаване, че БОГ е в мен и във всичко и всички, а не аз в НЕГО.”

1-ва чакра – чакрата на оцеляването. Блокажът на тази чакра е „самоунищожение”. Преобразува се в енерго-информационен пакет „самоуважение” чрез осъзнаване на своята БОГОРЕАЛНОСТ. Кажете следното:

„АЗ СЪМ ТОЗИ, КОЙТО АЗ СЪМ, СЪС СВЕТЛИНАТА НА ВОЛЯТА ЛЮБОВ-МЪДРОСТ, изтривам всички програми за разрушение, намиращи се в чакрите ми и изпълвам всички свои чакри с изцеляващата и подхранваща енергия на Универсалната Любов. /Визуализирайте златен дъжд, който се е лее отгоре ви и измива всички органи в главата ви в лявото и дясното полукълбо, както и всичко, което е в черепа. След това си представете, че потокът на златния дъжд се излива по целия ви гръбначен стълб, преминава през чакрите ви и едновременно измива рамената ви, ръцете, целия торс, всички вътрешни органи и краката ви./

Кажете молитвите „Отче наш” и „Милосърдие”.


Следва…

Автор: ЕСПАВО групата

Превод: М. Петкова





Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14915598
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава