Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2021 11:12 - Строгостта на родителите
Автор: panazea Категория: Видео   
Прочетен: 1031 Коментари: 7 Гласове:
9

Последна промяна: 14.07.2021 11:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Аз бях момчето на татко . Той навсякъде ме водеше със себе си и от малка свикнах да сменям гуми , да мия колата, да сменям маслото и да се занимавам с непривични за едно момиче дейности . С татко ходехме за риба и по цял ден клечахме на язовира , а вечер носехме на мама рибата , за да я пържи . Татко ме водеше и на мачове.

Трябва да кажа , че в нашето семейство имаше строги правила ! Муст нихт золен : трябва , а не ако желаеш ! Така простичко татко ни обясняваше защо трябва да вършим това , което в момента не ни е приятно , например да тупаме черги , да мием пода или да мием чинии . В неделя се изваждаше коритото и с татко перяхме прането на ръка , а после татко го простираше. Той ме учеше как да гладя ризи и панталони .

Това строго възпитание даде своето отражение. Не ни се купуваха официални рокли , а носехме черните престилки даже и на концерт в Операта . Забраняваха ни да излизаме и да се мотаем из града. Татко казваше: От училище в къщи , от къщи в училище ! И ние със сестра ми стриктно спазвахме тези правила , защото ръката на татко беше тежка и не желаехме да я опитваме. Бяхме така дресирани , че като се прибереше татко от работа , чувахме тежките му стъпки по стълбите и треперехме да не сме сбъркали в нещо , та да ни се кара . Някой ще каже ,че тези методи за възпитание са остарели  и груби , но нека да видим резултатите 50 години по-късно . Само от дистанцията на времето може да се установи дали един родител е успешен .

Аз и сестра ми се изучихме . Оженихме се и си родихме деца . Обичаме съпрузите си и децата си . Цял живот единствената ни мисъл е доброто на семействата ни. Не изневеряваме , не ни изневеряват , уважаваме и ни уважават ! Работим за собственото си усъвършенстване и да нахраним семействата си . Всички добри качества : Честност , почтеност , състрадание , дълг , постоянство – сме наследили от татко и майка .

Не се гримирахме , щото си бяхме хубави по природа , не се шляехме по ресторанти , не си сменяхме партньорите , не се напивахме , не лъжехме хората , не ги ограбвахме . След толкова години мога да кажа , че татковият начин на възпитание е правилният.

Сега искат да направят закон , който да даде власт на държавата да се меси в семейните дела и да разхайти децата. Без респект не можеш да накараш едно дете да направи някакво действие .

Ако пошляпваш детето си , държавата ти го взима? И какво ще го прави? Ще ги събере на един куп ! И после?
В Русия след Революцията така са събирали децата на политическите си противници и са ги учели да мразят родителите си и да ги хулят. 

Държавата иска да ги направи МАРИОНЕТКИ в своите ръце. На който не му е ясно , крайно време е да разбере. Това не е закон за закрила на детето . То и сега има такъв закон. С новия се ЦЕЛИ да се вземат децата от родителите и да бъдат възпитавани като МАКАРЕНКОВЦИ . ЕНИЧАРИТЕ на Третото хилядолетие. От тях лесно могат да направят войници , за новите войни , които планират !

ДАЛИ ЩЕ ИМ ПОЗВОЛИМ ДА НИ ВЗЕМАТ ДЕЦАТА?

Зависи от всички вас !

Сега ясно ли ви е , за какво е НОВИЯТ ЗАКОН  за НОВИЯ СВЕТОВЕН РЕД !
http://www.segabg.com/article.php?id=593258

С обич : Панацея 






Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Юлия ,
14.07.2021 15:00
Знам , че търсиш внимание !
Не си го получила като малка . Сега искаш да си наваксаш !
Юле , пиши си в твоите блогове.
Не ми цапай моя. Рано или късно ще мина и ще изтрия твоите несвързани мисли.
Бъди жива и здрава и мисли за децата си !
Пан
цитирай
2. анонимен - Пан,
14.07.2021 18:28
като те чета, все едно слушам майка ми. Вие май сте връстнички. :)
Със закона по-скоро искат да осигурят прилични доходи на приемни семейства. Все им е едно кой как ще се възпитава.
цитирай
3. анонимен - Джулайно,
14.07.2021 18:29
е сега ще те докладвам. Стига си с*ала по чуждите блогове.
цитирай
4. leonleonovpom2 - Юлия, Тони е дала модела! Нейният!
14.07.2021 18:29
По който е възпитавана и израснала!
Какво порочно намираш в него Дисциплина, морал , обноснки?
Така стояха нещата в здравите Български семейства!
Аз, по линия на баща ми съм от богат род Да, на който всичко е отнето! дори и къщата в центъра! Но се гледаше напред и старата организация си действаше! Леля ми, по линия на майка ми, се ожени за човек от един от най-богатите пловдивски родове ! Около две години, докато се роди дъщеря им, бях под негова опека! залавяше се от връщането си с мен
Родителите ми строяха къща в солниците! Е, дори и хлапе на 5- 6 години, държеше се строго с мен, все едно ,че съм голям ! Често ме разплакваше ,на Коледа здраво ме издърпа за ушите! Скочи баба ми и му се разкрещя- Имаш дете насреща, на шест години, какво искаш от него ?Той, невъзмутима каза- Да , дете е наистина ,но ще порасне и ще остане дете!

Не намирам никакво лицемерие в описаното от Тони! А истина!
Лицемерие е да се прикрива и да се съгласяваш с нещо друго, различно от истината

дДй твоя модел на възпитание, щом смяташ ,че той е правилен!
Тони честно си е казала, че намира нейният за правилен!
Аз мразех калеко ми, ненавиждах го, но запомних едно от него! Как ,като се върнал от Франция и очаквал баща му да го назначи в управителния съвет на фабриката, той го изпратил работник в цеха Плачело му се, това ли е учил?
Накрая баща му му обяснил, че ще влезе в управителния съвет, когато изучи производството Цялото!
И на мен каза, като почнеш един ден работа, изучи я ! Напълно, да не зависиш от други! И тогава ще те забележат и ще вървиш нагоре И няма да могат да ти пречат!
Е, в това го послушах И признах ,че част от успеха ми е и негов!

Какво постигаш с реакцията си? По- добре опиши твоят път, ако считаш ,че той е по- правилен!

Извинявай Тони, че се намесвам!

Хубава вечер!
цитирай
5. panazea - Мили приятели ,
14.07.2021 20:20
Толкова хубаво сте коментирали , че аз няма какво да добавя!
Благодаря , че бяхте тук !
Тони
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: panazea
Категория: Технологии
Прочетен: 6840741
Постинги: 3990
Коментари: 11585
Гласове: 56402
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031