Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2021 20:35 - Най-актуални мъдри размисли на светия заточеник St. BORN Ta6akmakanskiy и Taratancijskij.
Автор: born Категория: Забавление   
Прочетен: 4706 Коментари: 29 Гласове:
14

Последна промяна: 20.07.2021 20:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

“На някои нещастни екземпляри са необходими много години,
        за да се научат ако не да заживят като нормални човеци,
  поне да се научат да пият правилно,
                        преди да седнат да напишат нормален свестен постинг
                                           порядъчно трезви.” 

Из "Избрани сентенции на мъдреца Борн" - том 152, част 43, глава 13, стр 2072, ал. 207.
                    image

                  image

              И накрая  за блоговите фенове на ГЕРБ музикални поздрави от
                                            далечна Таратанция
              по случай откриването на най- новата парламентарна чалготека: 


 

 

 






Тагове:   забавление,


Гласувай:
15



1. mileidi46 - https://www.youtube.com/watch?v=szECRXFZc1A
20.07.2021 21:13
"Бодрото и весело разположение на духа е не само богат източник на жизнено наслаждение, но и в същото време и силна защита на характера."

Сипи сега по една малка...троянска!!:))))
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Стефане!
20.07.2021 21:44
в последно време съм затънал в размисъл и в ...математика?
Брат Поли ме атакува ,че съм бил " Самиздат"? Да, разбира се ,че сам си издавам работите, защото никой не ми ги пише! Намеква ми , че неговите са писани от друг?
Ами да, да пишеш сам, трябва и акъл да имаш! Ако нямаш- купуваш!
От друга страна, виждам колко безнадеждно е изастанал от тебе ,дори и с взвод писачи-платени! Ти цитираш 152-ри том, което не е гаранция ,че е последен, при това само с избрани сентенции! А с неизбраните?
А брат Поли ми проглуши ушите с има няма 50 тома? А сиктир бе, прости ме ,боже!
И с полк писачи не може те стигна!

Милейди, черпели са ме в Троянския манастир със сливова, от бутилка ,запечатана от монасите, с черничева клонка в нея!
Но си мисля, дали две малки троянски се равняват на една голяма Поморийска? Или, може би, за равенството трябва да се добави още една малка троянска?

Хубава вечер ви пожелавам!
цитирай
3. planinitenabulgaria - Постингът Ви отново не прави смисъл, но аз имам пожгелание към Вас:
20.07.2021 22:21
Понеже нямате в живота си нито една извънбрачна връзка, пожелавам Ви мокър сън с единомишленичките Ви Радостиналасса и ЦАВ12929.
Имам и въпрос:
Според Вас етноса на съпругата на Иван Илиев ли е причината, той да бъде сега съден за шпионаж?
И една забележка - гурото Ви, Гламидий Чернопръчц, наричан от учениците му галено Чернопръцко, няма коментар...
И последно - човек поумнява ако ходи в Америка, по планините, ако слуша чузика и с възрастта. Изводът е за Вас.
цитирай
4. born - "Бодрото и весело разполо...
20.07.2021 23:16
mileidi46 написа:
"Бодрото и весело разположение на духа е не само богат източник на жизнено наслаждение, но и в същото време и силна защита на характера."
Сипи сега по една малка...троянска!!:))))

Както казваше инструктора ми по авто от Пловдив, пиенето не е качествено само и толкова с акцента на производството/произхода си, а и особено с компанията...
Моите лични предпочитания клонят по-скоро /като се абстрахираме от личното ми производство/ към някои видове водка и особено "Зеленая марка" и по-специално модификацията "Кедровая".
Наздраве, mileidi46 !
цитирай
5. born - Драги Приятелю,
20.07.2021 23:29
leonleonovpom2 написа:
в последно време съм затънал в размисъл и в ...математика?
Брат Поли ме атакува ,че съм бил " Самиздат"? Да, разбира се ,че сам си издавам работите, защото никой не ми ги пише! Намеква ми , че неговите са писани от друг?
Ами да, да пишеш сам, трябва и акъл да имаш! Ако нямаш- купуваш!
От друга страна, виждам колко безнадеждно е изастанал от тебе ,дори и с взвод писачи-платени! Ти цитираш 152-ри том, което не е гаранция ,че е последен, при това само с избрани сентенции! А с неизбраните?
А брат Поли ми проглуши ушите с има няма 50 тома? А сиктир бе, прости ме ,боже!
И с полк писачи не може те стигна!

Милейди, черпели са ме в Троянския манастир със сливова, от бутилка ,запечатана от монасите, с черничева клонка в нея!
Но си мисля, дали две малки троянски се равняват на една голяма Поморийска? Или, може би, за равенството трябва да се добави още една малка троянска?
Хубава вечер ви пожелавам!

Предпочитанията на всеки един от нас са плод на дългогодишни експерименти за окончателното им оформяне, но искам само да добавя, че има напитки, които не фигурират в официалните листи. Два пъти през живота си съм вкусвал подобно нещо, но впечатлението и досега е незабравимо.
Първото бе в Дряновския манастир на гости на архимандрит отец Никофор /лека му пръст/в края на 80-те, с 50 билки - около 30-годишна кехлибарена гроздова.
Второто при Старозагорския владика дядо Панкратий /също Лека му пръст/ в средата на 90-те.
Лека вечер !
цитирай
6. mileidi46 - Борн,Лео....:))))
21.07.2021 01:10
,,Май дире май"-(никога не казвай никога)-преведено на български:))))))
Може всичко,когато искаш!!!Лео,разбрах намека ти:))))

Това беше закачка с троянската сливова,защото ми хрумна на момента...може поморийска,може и видинска...незнам Борн откъде е ,може и домашна :))))
Имам много весело преживяване с ,,троянската",и днес цял ден се смях сама:)))
Това беше един номер,който направих на мъжа ми(бог да го прости) с троянска сливова ....в кварталната кръчма,защото много ме беше ядосал :)):))) А когато съм бясна ,ставам коварна!!!
Иначе съм весела купонджийка..Заинтересувах се от първото видео ,но ми се видя ..чорбаджийски..Сетих се за моята преферита Дидем Кинали!!!!Много я харесвам !!Тя е класа в жанра!!!Поздравявам ви и двамата с един неин фантастичен танц!!

https://www.youtube/watch?v=fQRaaJwvpCw

Лека нощ,приятели!!
цитирай
7. kvg55 - born,
21.07.2021 03:01
Свети, живеем в интересни времена. Очаква ни парламентарен живот, какъвто таратанцийците не могат въобще да си представят. Ще изпиташ трудност да им обясниш нашето политическо битие.
В парламента влизат авторите на Деса поетеса и Цеко Сифоня.
Боко орева орталъка – Га реди пачките и кюлчетата ни рива, сега риве.
цитирай
8. nedovolen - На други екземпляри пък не им стигат ...
21.07.2021 08:26
На други екземпляри пък не им стигат и всите земни години.
Парламентарната чалготека не мога да я слушам трезв, весел пък хич.
"Другарки и другари, някои объркаха преход с приход. За това сме на тоя хал".
Бай Тошо.
:)))
цитирай
9. pantaleev - Хаха
21.07.2021 11:15
Сещам се за двама блогъри които обичат да си пийват. И двамата изглеждат точно така. Единият обича пърцуца, а другата го играе строга Маман от публичен дом която си търси мъж тука. Дяда Коста също според мен си сърба по чукарите с някое и друго патронче. Всички са ясни като голо дупе на месечина.
Поздрави френд!
цитирай
10. mileidi46 - ????
21.07.2021 12:34
pantaleev написа:
Сещам се за двама блогъри които обичат да си пийват. И двамата изглеждат точно така. Единият обича пърцуца, а другата го играе строга Маман от публичен дом която си търси мъж тука. Дяда Коста също според мен си сърба по чукарите с някое и друго патронче. Всички са ясни като голо дупе на месечина.
Поздрави френд!


Мен ли визираш,като ,,маман"от публичен дом,която си търси мъж тук??? ...Говори с имена...!!!
цитирай
11. nedovolen - Не можах днес да взема и от пормоция ...
21.07.2021 16:32
Не можах днес да взема и от пормоция на пять озер. Други ден ще взема зельоная кедровая. Може без пормоция, свежо, като коментарите.
:)))
цитирай
12. pantaleev - Изтриха ми коментара. Не съм виз...
21.07.2021 18:45
Изтриха ми коментара. Не съм визирал Милейди.
цитирай
13. born - Изтриха ми коментара. Не съм виз...
21.07.2021 20:22
pantaleev написа:
Изтриха ми коментара. Не съм визирал Милейди.

Убеден съм най-ноторно, че нашите любими модератори са допуснали неточност във визирането на заподозряната . Сигурен съм, че си имал предвид друга изключително уважаема дама- също от благородно потекло, но без цифрите отзад на никнейма. Тя е от изключително благородно потекло- и освен това много плодовита като дюлите - притежава стотици никове и има табиета да си говори сама със себе си, при което въвежда иновации в граматиката на езика български чрез безразборно употребяване на препинателни знаци.
Не се къхари .....
цитирай
14. born - Не можах днес да взема и от пормоция ...
21.07.2021 20:26
nedovolen написа:
Не можах днес да взема и от пормоция на пять озер. Други ден ще взема зельоная кедровая. Може без пормоция, свежо, като коментарите.
:)))

Повярвай ми- няма да сбъркаш !
Относно мезетата по моя презенка си твърде опитен, Ваша Светлост, и съм съвършено убеден, че няма да ги объркаш... :)))[/quote]
цитирай
15. born - Драга mileidi46,
21.07.2021 20:30
mileidi46 написа:
pantaleev написа:
Сещам се за двама блогъри които обичат да си пийват. И двамата изглеждат точно така. Единият обича пърцуца, а другата го играе строга Маман от публичен дом която си търси мъж тука. Дяда Коста също според мен си сърба по чукарите с някое и друго патронче. Всички са ясни като голо дупе на месечина.
Поздрави френд!


Мен ли визираш,като ,,маман"от публичен дом,която си търси мъж тук??? ...Говори с имена...!!!


Панто не е такъв аджамия човек, който да дава погрешни преценки ! В рекоментара ми по горе по повод бастърдисването му от уважаемите модове мисля , че съм изяснил подобаващо обекта на квалификацията му.
цитирай
16. born - , , Май дире май"-(никога не ...
21.07.2021 20:38
mileidi46 написа:
,,Май дире май"-(никога не казвай никога)-преведено на български:))))))
Може всичко,когато искаш!!!Лео,разбрах намека ти:))))

Това беше закачка с троянската сливова,защото ми хрумна на момента...може поморийска,може и видинска...незнам Борн откъде е ,може и домашна :))))
Имам много весело преживяване с ,,троянската",и днес цял ден се смях сама:)))
Това беше един номер,който направих на мъжа ми(бог да го прости) с троянска сливова ....в кварталната кръчма,защото много ме беше ядосал :)):))) А когато съм бясна ,ставам коварна!!!
Иначе съм весела купонджийка..Заинтересувах се от първото видео ,но ми се видя ..чорбаджийски..Сетих се за моята преферита Дидем Кинали!!!!Много я харесвам !!Тя е класа в жанра!!!Поздравявам ви и двамата с един неин фантастичен танц!!
https://www/watch?v=uAATWfkMp58
Лека нощ,приятели!!


Драга Приятелко, може би си останала с неправилното убеждение, че подценявам Троянската /сливова/ ! Напротив - явявам се неин много ревностен почитател, но има един съществен нюанс- сливова и гроздова са съвсем различни произведения на изкуството.
ПП. Родом съм от Стара Загора, но от известен брой години открих Центъра на Родината - Розовата Долина, където и живея постоянно. Но нямам афинитет към гюловата ракия , колкото и да е блага.
цитирай
17. pantaleev - Борн
21.07.2021 21:13
Надявам се Милейди да разбере, че нямам нищо против нея. Ако имам първа ще разбере! Аз съм директен - но заради админите трябва да си мерим изразните средства.

П.П Има много яка Сръбска сливова която си пийвам. Не отстъпва от нашата! Трябва да и направя реклама май в някой пост ;) Пък знае ли човек, може някой да се видим, да пийнем и да се надсмеем над глупчовците!
цитирай
18. born - Драги Пантич,
22.07.2021 00:05
pantaleev написа:
Надявам се Милейди да разбере, че нямам нищо против нея. Ако имам първа ще разбере! Аз съм директен - но заради админите трябва да си мерим изразните средства.
П.П Има много яка Сръбска сливова която си пийвам. Не отстъпва от нашата! Трябва да и направя реклама май в някой пост ;) Пък знае ли човек, може някой да се видим, да пийнем и да се надсмеем над глупчовците!

От аналозите на братята сърби най-си падам по т.н. им "Дюловица". Перфектна напитка ! Опитвал съм я и там, а и тук в един сръбски ресторант я предлагат. Имат и "Крушовица", но Дюловицата е нещо неземно.
Дай Боже да се видим и да направим едно истинско дегустиране на редицата привлекателни квалитетни стимулантни произведения на дестилационното изкуство.
Мисля, че Милейди46 е една от разумните и смислени дами в блога и си е направила правилните заключения за недоразумението. А то идва оттам, че поради въведените правила в платформата се налага често да се изразяваме символично, а не прямо. Тези правила би следвало да се тълкуват творчески от модовете, за да не се получават недоразумения. Често сме обект на просташки нападки в собствените си блогове от част от "глупчовците" и сме принудени да ги озаптяваме по класическия начин, но и често "те" започват да пищят, че ги обиждаш /след като са те предизвикали с простащините си/. Обръщат се към модовете /и те са хора като нас/ и ако въпросните не са напълно претръпнали - действат първосигнално.
Между другото в платформата съм от 2009 и за пръв път се трие коментар под мой пост ! Постинги са ми трили, но не и коментари- сефте ! Да не ти пука !
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Милейди!
22.07.2021 00:44
Разбира се ,че за ракиите беше закачка! Плюс това, те са в различни категории
Но, пак е закачка, но по- сериозна Връзките Поморие- Видин не са стабилни?! Едно обяснение е голямото разстояние между тях!
Моя Братовчедка, Дора, беше първата жена на Петър Чернев Може би ще напише нещо за нея? Заслужава си, да омагьоса Петър Чернев!? За певеца, с шарените черги става дума!А, куриозното е, че не тя, а той прие нейната фамилия ! И не му създаде главоболия при развода, да се откаже от нея С тази фамилия стана известен И втората му жена е Дора! Явно много е обичал нашата Дора Да, спомените ми са от детските години, тя си беше колоритна личност!

Лека нощ!
цитирай
20. mileidi46 - УАУ.....
22.07.2021 00:50
Май аз съм виновна за недоразумението с коментарите...но не съм се оплаквала никъде,защото видях ,че блог.бг са надникнали и при мен,но не ме впечатли ,защото те често надничат в блога ми....Извинявам се на всички!!! Не е умишлено..
Ще трябва да се реванширам и да ви поканя на,, другарска блогърска среща" ...където пожелаете....Аз черпя!!!:)))
Един час ми е полета....:))
цитирай
21. mileidi46 - :))))
22.07.2021 00:57
leonleonovpom2 написа:
Разбира се ,че за ракиите беше закачка! Плюс това, те са в различни категории
Но, пак е закачка, но по- сериозна Връзките Поморие- Видин не са стабилни?! Едно обяснение е голямото разстояние между тях!
Моя Братовчедка, Дора, беше първата жена на Петър Чернев Може би ще напише нещо за нея? Заслужава си, да омагьоса Петър Чернев!? За певеца, с шарените черги става дума!А, куриозното е, че не тя, а той прие нейната фамилия ! И не му създаде главоболия при развода, да се откаже от нея С тази фамилия стана известен И втората му жена е Дора! Явно много е обичал нашата Дора Да, спомените ми са от детските години, тя си беше колоритна личност!

Лека нощ!

Излиза ,че ние с теб сме били сватове!!!:))
Познавам Дора. Петър Чернев беше братовчед на моя мъж.Ходили сме им на гости в София,но само веднъж...Помня я ...че мъркаше като котенце когато говореше...беше отдавна...

колко малък е светът нали???
цитирай
22. pantaleev - Няма нищо!
22.07.2021 10:05
Ще се радвам да се съберем много хора - Аз, Борн, Милейди, Валдор, Дани Петев, Иван, Панацея, Тонсън, Икономиста, Предатора.. има и още да ме извинят. Много сме силни сме. Споко Милейди мой човек си! ;)
цитирай
23. nedovolen - Като изчетох коментарите, ще се ...
22.07.2021 17:34
Като изчетох коментарите, ще се задържа още в Глог.бг.
:)))
цитирай
24. catforlife - Както винаги-умна мислА! Чакам си ...
23.07.2021 10:58
Както винаги-умна мислА! Чакам си тира! :)
Поздрави!
цитирай
25. born - Радвам се искрено за изглаждането на въпросното недоразумение !
23.07.2021 23:33
pantaleev написа:
Ще се радвам да се съберем много хора - Аз, Борн, Милейди, Валдор, Дани Петев, Иван, Панацея, Тонсън, Икономиста, Предатора.. има и още да ме извинят. Много сме силни сме. Споко Милейди мой човек си! ;)

цитирай
26. born - Като изчетох коментарите, ще се ...
23.07.2021 23:34
nedovolen написа:
Като изчетох коментарите, ще се задържа още в Глог.бг.
:)))

Няма да е богоугодно Светиня ти да дезертира от бойното поле ... :))[/quote]
цитирай
27. born - Както винаги-умна мислА! Чакам си ...
23.07.2021 23:37
catforlife написа:
Както винаги-умна мислА! Чакам си тира! :)
Поздрави!


Тирът е осигурен ! Започвам да разписвам посвещенията и автографите ! Бая време ще ми отнеме, но ще се справя ...:)))[/quote]
Хубав уикенд !
цитирай
28. elenkokoschkov - ПОНЕДЕЛНИК ВЕЧЕР ГРОЗДАНКА!
26.07.2021 07:07
ВТОРНИК ВЕЧЕР ГРОЗДАНКА!
С ЕДНА Е ЗЛЕ !
С ДВЕ Е ПО-ДОБРЕ!
АЛА С ТРИ Е НАЙ- ДОБРЕ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: born
Категория: Забавление
Прочетен: 4600928
Постинги: 1320
Коментари: 11706
Гласове: 20360
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031