Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2018 08:45 - кайлас - градът на светлината /14
Автор: bven Категория: Бизнес   
Прочетен: 950 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
- Ех… Много ми е болно и тъжно за всичко това. Обичам
хората и ако има как, бих им помогнала. Но и аз съм в този
47
кюп на страдащите. Въпреки всичко, се старая да помагам с
добри думи и приятелство.
-Ето, такива като теб ще спасят останалите. Ако се събират на
едно място само добри хора, те ще повлекат след себе си
останалите и така много бързо ще се промени съзнанието на
тези, които не желаят да разберат истината. Плюете се един
друг, ругаете се, обвинявате другите, а не виждате себе си. В
това ви е грешката.
- Да, съгласна съм Учителю. Такъв е светът сега. Хората се
овълчиха и като гладно стадо тръгнаха да изяжат последните
останки от все още живуркащата и бавто движещата се
човешка същност. Искам да видя един човек, който се усмихва
срещу мен. Да му кажа “Здравей, приятелю, аз съм с теб!
Обичам те, човеко мой!“
- Така е Мария. Нека повече хора да мислят като теб. Тогава
няма да има такива, които са постоянно намръщени и
недоволни.
Аз съм доволна, че съм жива, че живея. Щастлива съм, че
слънцето все още грее над мен и имам приятели, които много
ме обичат. Пак много се заговорихме. Хайде да се насладим на
градината! Искам да похапна от онези грамадни домати, които
много обичам. Съжалявам, че няма сирене тук, за да си
похапна и от него.
- Как няма? Ти забрави, че тук е светът на светлината. Тук
всичко може да се материализира чрез мисълта.
48
-Да.Бях забравила. Искаш ли и ти да си похапнеш! Ще
материализирам повече сирене.
- Аз не съм гладен. Аз се храня със светлинна енергия, а тя е
бъдещата храна на земните хора. По това се различаваме ние,
от вас.
- Така е. Без храна, човек не може да съществува. Така е на
земята. Такъв е природният закон. Не е необходимо да
получаваме голямо количество храна. Аз така мисля. Човек
трябва да се храни по малко и често, но само, когато чувства
необходимост. Защото ние, хората поемаме голямо количество
храна и ядем, докато се забравим. И после се оплакваме, че ни
е лошо, че ни боли стомаха и какво ли не още.
- Голямото количество храна разширява стомаха, интоксикира
организма и после много трудно е да се изчисти от тези
токсини. Особено, голямото количество месна храна. Тя
натравя организма и човек изпада в опиянение от отровата,
която излъчва.
- Да, Учителю. Знам по себе си. Когато консумирам месна
храта, не се чувствам комфортно. Не съм вегитарианка.
Според мен трябва да ядем това, от което има нужда
организма. Не съм против месото. Понякога има нужда от
него, но в малки количества.
- Разбрала си правилно, Мария. В това е истината. Вие, хората
на земята, не можете да не приемата храна. Но ще дойде
49
време, вашата храна ще бъде енергията на Светлината. Вие ще
я акумулирате в себе си и ще се храните.
- Учителю. Има хора, които се хранят само със слънчева
енергия. Какво ще кажеш за тях?
- Да. Те са хората на Новото време, на новото човечество.
Проумели са, че могат да се хранят само с такава енергия.
- Да. След проследяването им на здравословното и психическо
състояние, всички показатели са били в нормата. Нямали са
никакви отклонения. Но, ние хората не можем да ги приемем.
Мислим ги, че не са добре със психиката.
- Не си права, Мария.
- Знам, така не мисля аз. Така мислят много хора. Но въпреки
всичко, тук, в България има вече такива хора, които се хранят
със слънчева енергия. А и в други страни.
- Тук си с менталното си тяло. Имаш ли нужда от храна?
- Не. Имам нужда да се заредя с енергия, за да се движа по-
леко и ефирно.
- Затова е необходимо да палите на близките си починали
свещички. Да им подавате светлина и енергия, за да могат да
се движат по- лесно в пространството. Палете и кандилце с
олио! То много ги зарежда.
- Затова ли, през четиридесетте дни от смъртта на наш близък,
палим денонощно кандилце с олио? Пък и нашите баби, лека
им пръст, са палели кандилца по време на празници и за
50
починалите. Имали са отделени кътчета, където са се молили
и палели кандилцата.



Гласувай:
4



1. barin - Здравей, bven. За Кайлас няма ни...
18.05.2018 10:28
Здравей, bven. За Кайлас няма никъде по-подробна информация от тази, която даваш. Потрудила си се много.
Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14832961
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39032
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава