Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2022 09:03 - 40-ДНЕВНА РАБОТА ЗА ПРОБУЖДАНЕ НА КЛЕТКИТЕ И ПРЕПРОГРАМИРАНЕ НА ДНК
Автор: bven Категория: Регионални   
Прочетен: 2531 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Работата по развитието на светлинно кодираните нишки /спиралите ДНК и свързаните с тях чакри/ и пробуждането, препрограмирането на ДНК, е изключително важна. Ето защо споделяме с вас информация за начина, по който може всеки един човек да работи със своите вътрешни жлези. Жлезите, с които трябва да се работи, са:

1. ЕПИФИЗА – получава енергия от 12-та, 11-та, 10-та, 9-та и 8-ма чакра.

2. МАЗОЛЕСТОТО ТЯЛО – то е „мостът” между двете полукълба, представлява единния висш интелект на двете полукълба. Отразява светлината на мъдростта, която се излива чрез 7-ма чакра и я предава на средния мозък, който се състои от ТАЛАМУС и ХИПОТАЛАМУС.

3. ХИПОТАЛАМУС – това е интелектът, неговият цвят е рубиненият. Той е асимилаторът на космическата енергия. ТАЛАМУСЪТ е разумът. Той е отговорник и управител на всичката информация, която постъпва от програмата на ДНК и мозъка. Освен това получава информация от външния свят чрез петте органа на чувствата. Заедно с хипоталамуса те организират и контролират емоциите и чувствата, настроенията, мислите и усещанията ни. Таламусът разшифрова информацията в мозъка, сортира я и я обединява в един енерго-информационен „пакет” от възприятия, който съдържа всички аспекти на получения жизнен опит. Чрез вегетативната нервна система и хипофизата, той управлява организма.

4. ХИПОФИЗА – тя е единното съзнание на тялото. Тази жлеза е дворецът в центъра на живота, там, където и подсъзнанието на клетките. Съединена е с 6-та чакра. Тя командва цялото тяло.

5. ЩИТОВИДНА ЖЛЕЗА – свързана е с гърлената чакра.

6. ТИМУС – свързан е с 4-та чакра.

7. НАДБЪБРЕЧНА ЖЛЕЗА/ПАНКРЕАС/ – нейната чакра е 3-та – слънчевия сплит.

8. САКРАЛНИ ЖЛЕЗИ – отговарят за пикочно-половата система. Съответстват им 2-ра и 1-ва чакра.

С всяка жлеза и чакра поотделно се води разговор, който общо взето е един и същ, с някои допълнения за различните жлези и чакри:

НАСТРОЙКА ЗА РАБОТА СЪС СТИХИИТЕ

– неин архетип е богинята Прозерпина.

Кажете:

Визуализирайте бяло-виолетовия лъч.

Кажете:

– неин архетип са Влюбените – космическите мъж и жена в единство.

Кажете:

– неини архетипове са Богинята на правосъдието и Богът на реда в единство с истината.

Кажете:

– неини архетипове са Магът и Магьосницата, или Алхимикът, ако са в единство. Ако не са единни, то има блокаж, който се изразява с отричане на себе си и света. Кажете „АЗ СЪМ ЛЮБОВ-МЪДРОСТ” и ще преобразувате този блокаж в енерго-информационен пакет „ГОСПОДИ, каквото и да се случи с мен, ТВОЯТА ЛЮБОВ В МЕН Е ПОВЕЧЕ ОТ ВСИЧКО.”

След като постигнете единството, кажете:

Ако е включен блокаж „стар/а съм”, кажете „АЗ СЪМ ЛЮБОВ-МЪДРОСТ и напълно преобразувам стария си модел в новия енерго-информационен пакет „млад/а съм” и включвам младостта.”.

Ако имате блокаж „болен/на съм”, преобразувайте го в пакет „здрав/а съм” пак със същата формула: „АЗ СЪМ ЛЮБОВ-МЪДРОСТ и напълно преобразувам стария си модел в новия енерго-информационен пакет „здрав/а съм” и включвам здравето.”

– неини архетипове са Магическото дете и Философът. Когато са в единство усещането е за чист, непорочен дух, любов. Ако не са в единство, блокажът е „виновен съм”. Може да го преобразувате, като кажете: „АЗ СЪМ ЛЮБОВ-МЪДРОСТ и преобразувам блокажа „виновен/на съм” в енерго-информационен пакет „простено ми е”. По същия начин се преобразуват и блокажите „ненавист към себе си” – „преобразувам блокажа „ненавиждам се” в пакет „аз съм любов, аз съм в любовта”. /продължава/



Автор: ЕСПАВО групата

Превод: М. Петкова




Гласувай:
4



1. bven - мила ми миладо,
20.07.2022 10:14
Не пращай другите в Наречен - може на теб да ти харесва, но всеки си има любимо място.
Достатъчно ти е оплюването в блога. Но ти нямаш срам:)))
цитирай
2. leonleonovpom2 - Здравей, Таня!
20.07.2022 12:35
На времето е имало оплаквачки, тя сега е оплювачка! Трябва да намери някоя камила, да стажува при нея!
Камилите са много добри в оплюването и плюнката им е качесствена
Обаче, каквато е Миладата, ще почне да оплюва и камилата и ще пострада и то много
ПлЮнката на камилите е гъста ,като петмез и много трудно ще я измие!
Нищо, има нужда от такъв спомен, да изпита "добрините" си върху самата себе си!

Хубав ден, Таня!
цитирай
3. bven - Приятелю, тя не заслужава внимание.
20.07.2022 21:32
leonleonovpom2 написа:
На времето е имало оплаквачки, тя сега е оплювачка! Трябва да намери някоя камила, да стажува при нея!
Камилите са много добри в оплюването и плюнката им е качесствена
Обаче, каквато е Миладата, ще почне да оплюва и камилата и ще пострада и то много
ПлЮнката на камилите е гъста ,като петмез и много трудно ще я измие!
Нищо, има нужда от такъв спомен, да изпита "добрините" си върху самата себе си!

Хубав ден, Таня!


Чуди се къде да се закачи, но само злободан и е по мярка:)
Лека вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bven
Категория: Поезия
Прочетен: 14938692
Постинги: 2718
Коментари: 13249
Гласове: 39061
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол
1. българия отвръща на удара
2. Умма: Дали да се имунизирам
3. коледна приказка
4. Кръстова гора
5. Дивна8: Без извинение, г-н премиер!
6. истинската история на българите и александър
7. трите колена на българския род
8. мудри на новото време
9. подкрепете бъдещето на децата ни!
10. Българите от Казан - да вземем пример!
11. Българите са в сърцето на велика цивилизация!
12. Кармичната мисия на рода Дуло
13. Тайната на свещения български език
14. свещена българска земя
15. истинската българска история
16. ти си чудесна!
17. 10 знака, че вече сте с пробудено съзнание
18. Българите - богосъздаденият народ
19. златото на българите
20. тайните строители на българия
21. българското първо началие на Човечеството
22. ал джазира за българската земя
23. СВЕЩЕНОТО ПОЗНАНИЕ НА КАТАРА
24. и ще се разбере кои са българите!
25. защо сме още по-бедни?
26. България е най-древната държава